PROFIL MOTORKY

Yamaha X-max 125 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník amaize
Vloženo 7.10.2012
Aktualizováno 17.5.2014
Zobrazeno 8 161x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 16.03.2014, Uskutečněno: 13.08.2013, Stav tachometru: 6580 km, Zhlédnuto: 184x


Výměna oleje 13. 8. 6580
Jelikož skútr nevlastním od novoty, ale je to dovoz, tak jsem měnil olej ihned po koupi při 1300 km, no a teď při najetí dalších 5180 km, abych si srovnal interval servisu sem vyměnil motorový olej v mém prdítku a to včetně olejového filtru, použil jsem teď Scootr expert od MOTULu, zakoupen v Motozem cena 219,-kč/lt ,olejový filtr Hiflo fa.p.Ulrich z Brandýsu, cena 106 ,- Kč.
Po výměně a najetí asi 100 km jsem si všiml,že došlo ke "stišení", spuštěný olej byl jak má být , špinavý , smrděl spáleninou a částečně i benzínem , a dle nového už docela řídký - samo , že po vychladnutí , výměnu jsem udělal během 30 minut není to nic složitého.
Asi tak : jeden šroub 19 mm ořech z račnou , nedoporučuji očko a otevřený klíč už VŮBEC, nedosedne pořádně a je to hliník, ať ten 6-ti hran nestrhnete, resp.speciš krytka zespod motoru, která má ještě nad sebou pružinu se sítkovým filtrem - spadne vám to nádobky pro starý olej - nezapomeňte vybrat a vlořit z5 - pérem dolů sítkem s plastovým těsněním nahoru,pak vypouštěcí šroub 10 ořech za filtrem směrem k zadnímu kolu, pak 3 šrouby 8 ořech(oříšek,jak kdo chce) na krytu olejového filtru , pozor na z5-tnou montáž , z jedné strany je filtr uzavřen a z druhé je průchod , uzavřením ke krytce vložte nový a spasujte na jeho střed hliníkovou krytku , zde jsem šrouby (3x) pomazal měděnou vazelínou,aby šly pak z bloku motoru lépe odšroubovat a nestrhal jsem závity v bloku , obě věci jsou těsněny O - kroužky , nemá smysl použít něco jiného ,nalil jsem tam 1,5 lt a po nastartování a chodu motoru , ukazovalo přesně po max (vrchní označení) na kontrolní měrce ,
takže teď už jen zase jezdit
Edit 24.8.2013
Dnes se mi rozsvítila při 7300 km kontrolka OIL na palubní desce,ano mimo určený počet km,ale to proto , že já ji vynuloval při 1300 km, když jsem olej měnil a ona mi nesvítila , čili neupozorňovala mne jak má , s tím , že já provedl operaci rušení tohoto upozornění, a hle dnes při 7300 km přesně na Klokočově mne vyskočilo toto upozornění na výměnu oleje , co z toho plyne , pokud olej měníte sami a né v intervalu daném výrobcem , pak zresetujte (i když žádné upozornění nesvítí) a po 6000 vás to upozorní na další výměnu a máme vystaráno

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna pneu + Ultraseal

    Zadní 10/2013 V úvodu bych zde ještě doplnil výměnu zadní pneu ,kterou jsem měnil 9.10.2013 Původní Continental Conti-Twist r.v. 09/2008 za Michelin City Grip, na Conti-Twist jsem najel 8090 km a začlo vylézávat plá

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.03.2014
    Uskutečněno: 12.03.2014
    Tachometr: 10247km
  • Ruksak do prostoru kufru

    Jelikož nejsem žáden fanda přídavných kufrů , tak už jsem si dávněji pořídil tankvak mezi nohy,no a teď jsem si nechal u té samé firmy EWOG (Eva Godulová) ušít ruksak do kufru do místa zadní přilby. Je to supr,vše se ta

    Typ: Koupě
    Vloženo: 02.03.2014
    Uskutečněno: 28.02.2014
    Tachometr: 9680km
    Komentářů: 2x
  • Nějaké ty nákupy

    Tak jsem udělal ještě nějaké ty nákupy , jelikož vidím , že ceny se začínají zvedat , třeba přední Michelin City Grip zdražila během dvou měsíců o nějakých 170,- Kč má rozměr 120/70 15" na předek , pak jsem koupil Ultra

    Typ: Koupě
    Vloženo: 18.02.2014
    Uskutečněno: 11.02.2014
    Tachometr: 9640km


TOPlist