PROFIL MOTORKY

Jawa Stadion S11 (1960)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MasterX
Vloženo 20.1.2013
Aktualizováno 19.8.2013
Zobrazeno 3 887x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

tak nějak rekonstruujeme...

Vloženo: 11.05.2013, Uskutečněno: 11.05.2013, Zhlédnuto: 11x


Tak S11 se před pár týdny dočkala rozborky - sundali jsme kola, sedlo, blatníky, nosič, světlo, vejfuk, ... takže teď sedí na zemi opřená o čz 450 a vypadá zoufale. To se snad změní.

Vyrezlý ráfky natřeny kladívkovým hammeritem, zevnitř ošetřeny základem, dostaly nové duše a pláště Mitas.

Světlo rozebráno a natřeno taktéž kladávkovým stříbrným hammeritem, vypadá to relativně dobře, ale ještě to bude chtít rozleštit. Stejný osud potkal vyrezlá řidítka. Vím, není to origo, ale na chromování tyhle díly stejně použitelný nejsou.

Vejfuk natřen stříbrnou vypalovací barvou Alkyton. Opět - nevypadá to nejlíp, ale jiná varianta už byla jen vejfuk zahodit a koupit novej, což se mi zatím nechce

Blatníky, nádrž a nosič se nakonec budou lakovat (Jenže tentokrát mám k ruce i kompresor a pistoli, tak to bude jiná práce než se sprejíčkama ) - zadní blatník je moc orezlej a oloupanej, přední už někdo brousil a stříkal na bílo a nosič byl štětkovanej do černa a uvnitř vyrezlej. Nádrž měla taky vady, tak se to nalakuje komplet. Vše jsme obrousili, odmastili a stříkli bílým základem, ještě to bude chtít znovu decentně přebrousit, sem tam kitovat, pak další vrstva základu a vrchní syntetická světlá šedá, snažil jsem se vybrat odstín co nejblíž originálu. K lakování mi bude sloužit 50l kompresor Scheppach HC54 a nějaká no name pistole údajně italské výroby. Na takové to domácí žvýkání je to řekl bych optimální.

Rám zůstane tak jak je, modrá barva je docela zachovalá a nechce se mi lakovat celý stroj, ztratil by patinu. Z přední vidlice jsem odstraňovačem nátěrů sundal nepůvodní červenou, takže už je taky modrá. A tak je to správně, tak to má být...

Na milovické burze jsem si taky koupil napínáky řetězu (tady byly z S22 a jeden navíc přetrženej).

Tak snad o zkouškovém dodělám ten lak a budeme ho moct složit. Pak mě čeká ještě doladit motor a jede se :)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MasterX (2) napsal 11.05.2013 v 22:54

flexu nemam, musim najít jinej způsob Ale třeba to pujde odvrtat.

Daviiido (1) napsal 11.05.2013 v 20:31

Hele ty držáky fakt koukej sundat...takhle by to byla příšerná opičárna...já ty šrouby taky odbrušoval flexou...

MasterX (2) napsal 11.05.2013 v 19:57

No, problém je ten, že nejsou hliníkový ale ocelový... a že tam přirezly takovým způsobem, že mě nenapadá nějaká nedestruktivní metoda jak je sundat... leda odvrtat šrouby a použít trochu násilí, ale nechci to moc poškodit. Ale možná to ještě zkusím, stejně tam přijde ještě jeden základ. Jinak díky

Karel_Sch (0) napsal 11.05.2013 v 19:29

no dobře jsi se do toho pustil ale pro příště než začneš stříkat tak si sundej ty hliníkový držáky z blatníku... nezabere to skoro žádnej, takhle to vypadá příšerně


Nejnovější záznamy v deníku
  • Doskládáno

    S11 je po opravě složená, i když zatím ještě nevrčela, takže nemůžu říct hotová. Je nový lak blatníků, nádrže, krytu řetězu... a stříbrný výfuk, řidítka a světlo. Sedlo bylo provizorně vyměněno. Shnilý spojovací materiál

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.08.2013
    Uskutečněno: 19.08.2013
    Komentářů: 2x
  • Lakování plechařiny

    Nakonec jsem lišty předního blatníku odvrtal, asi by to fakt nedělalo dobrotu. Moc to nešlo, ale nakonec jsem ani nic nezničil (kromě těch odvrtanejch šroubů). Pak následovalo přebroušení základu do hladka (docela se osv

    Typ: Oprava
    Vloženo: 19.05.2013
    Uskutečněno: 19.05.2013
    Komentářů: 7x


TOPlist