PROFIL MOTORKY

Blata 125 Enduro (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 1.12.2012
Aktualizováno 17.2.2016
Zobrazeno 5 992x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Upadlý držák sedla + počáteční nezbytné úpravy

Vloženo: 01.12.2012, Uskutečněno: 01.12.2012, Stav tachometru: 6127 km, Zhlédnuto: 5x


Hnedka po přivezení naší "skoro nové" Blatky se začalo s úpravami a opravami. Kromě nafouknutí pneumatik, odmaštění brzd a destiček, utažení všech šroubů, zavedení lepší dráhy spojkového lanka jsme se pustili do první závady
Tím bylo upadnutí šroubu držícího sedlo. Šroub má na sobě M6 závity a je našroubován na jakobyhmoždince (původní výraz je od Martice ). Ta je vsazená do plastové nádrže a nějak zadělaná.
Pochopitelně, že šroub po pár desítkách km upadl Zkusili jsme tam tedy dát staré dobré lepidlo Patex Sice jsme to lepidlem "oprcali" kde se dalo , tlak to nevydrželo Nechali jsme se proto inspirovat Marticem a jeho úpravou tohoto šroubu . Jenže my nevlastníme soustruh a šikovnost Proto jsme si pomohli.
Doma jsme našli šroub velikosti M10 z mosazi. Uřízli ho v délce cca 2 cm od začátku. Do mosazného šroubu jsme udělali díru a do ní následně udělali závity M6 pro původní šroub. Původní díru jsme také zvětšily a do plastu jsme udělali závity vel. M10.
Vše zní hezky, ale udělal jsem jednu fatální chybu Při zvětšování díry do nádrže jsem si blbě nastavil doraz vrtačky (vrták vel. 8 byl o cca 1,5 cm kratší než 8,5)... Já blbec si toho nevšiml a projel nádrž skrz Nejradši bych se nakopal do... Nezbylo tedy nic jiného, než udělat závity a zkusit to vše sešroubovat dohromady
Blbci mají štěstí a já obzvlášť Celé udělátko se utáhlo natolik dobře a pevně, že to krásně těsní a drží . Jen jsem zvědav, jak bude mosaz dlouhodobě snášet kontakt s benzínem...
Taky jsem zvědav, jak vyndáme plastové šupinky z nádrže a že nezanesou kohout. Budeme se na to všechno ještě muset podívat... ale sedlo drží

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
125Marek (10) napsal 07.12.2012 v 19:09

Málo Já na ní najel jen 10 km, lebo jsem neustále na koleji a te´dka se nedá jezdit. Vitus nalítal okolo 110 km Ale opravdu zatím moc poznatků není možno získat

Aleš-ák (1) napsal 07.12.2012 v 19:00

koukám,že opravy a úpravy jdou v plném rozsahu Držím palce Jinak mimochodem kolik jste s Vitoušem na ní už nalítali ?

Aleš-ák (1) napsal 07.12.2012 v 18:46

koukám,že opravy a úpravy jdou v plném rozsahu Držím palce Jinak mimochodem kolik jste s Vitoušem na ní už nalítali ?

crystalák (0) napsal 05.12.2012 v 17:03

taky už jsem ten držák sedla lepil zatím drží


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna oleje, seřízení ventilů a dotáhnutí krku řízení

    Ve stejné době jako motard bylo i enduro na servisu. Potřebovalo to jako sůl :-) Takže následovala klasika - olej, filtr a ventily. Do bylo potřeba dotáhnout obě matice v krku řízení. Při přijezdu krátkých nerovností to

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 29.11.2015
    Uskutečněno: 29.11.2015
    Tachometr: 14870km
  • Výměna řetězu

    Nedávno se nám stala nemilá věc. Při obvyklém krošení s endůrkem se při jednom přeskoku přetrhl řetěz. :-( Jediné štěstí, že se přetlhl v takto malé rychlosti a ne někde na rovince a nic se naštěstí nestalo. (s) Vlast

    Typ: Údržba
    Vloženo: 01.05.2015
    Uskutečněno: 01.05.2015
    Tachometr: 14km
    Komentářů: 2x
  • Spojka a výměna oleje + ventily

    Spojka začala už stávkovat takový způsobem, že se nedalo ani rozjet. Stojím ka křižovatce, dám spojku a jedničku, pustím spojku a nohama se odpichuji :-D Když jsem nabral nějakou rychlost, zatlačil jsem páku spojky na s

    Typ: Oprava
    Vloženo: 16.11.2014
    Uskutečněno: 16.11.2014
    Tachometr: 13152km
    Komentářů: 2x


TOPlist