PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 800 XC (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HAPO
Vloženo 30.11.2012
Aktualizováno 26.11.2017
Zobrazeno 6 107x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 30.11.2012, Uskutečněno: 30.11.2012, Zhlédnuto: 32x


Životopis:

TRIUMPH Tiger 800 XC ABS, typ A08, 2012
Matt khaki green

2012
29.11.2012 – 0 km
30.11.2012 – 3 km – nastavení pal. počítače z mph na km
01.12.2012 – 17,4 km – 2,00 l + 14,71l (000 km) – 6,5 l/100 km dle PP
04.12.2012 – 51,7 km – zaregistrování, vystavení ORV, přidělení RZ
– pootočení řídítek směrem nahoru vpřed (přenastavení
držáků zrcátek)
22.12.2012 – 51,7 km – vyříznutí horní střední části rámečku RZ z důvodu
hladkého chodu klíče sedla
30.12.2012 – 51,7 km – vada tov. montáže - baterie špatně sedí v kastlíku, viklá
se
- srovnání plus vodiče vedoucího od start. relé pod rohem
baterie ke startéru do zahloubení pod baterií
31.12.2012 – 51,7 km 51,7 km

2013
05.01.2013 – 51,7 km – montáž padacího rámu zn. SW-Motech, menší
propilování otvoru šroubu M10 l. strany p. rámu, úprava
p. plast. krytu chladiče výřezem pro hlavu šroubu p. rámu
– vada tov. montáže – nedotažený torx šroub na vnitřním
plast. krytu l. strany chladiče – vůle asi 2-3 mm -
došroubováno
18.01.2013 – 51,7 km – dokončení a montáž plexisklové desky jako nosiče pro
plotnu kufru Givi, přišroubování plotny kufru
19.01.2013 – 51,7 km – vybarvení na stříbrno značky, typu a rozměru pneumatik
02.03.2013 – 51,7 km – dokončení výroby a montáž ochranného hliník. plechu
přední části motoru a lapače nečistot př. kola
09.03.2013 – 366 km – 16,95 l (348,6 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,86 l/100 km
skut.).
08.04.2013 – 458 km – výroba držáku a montáž napájecí autozásuvky pod vzpěru
sedadla spolujezdce, napojení na “živý“ „T“ konektor pod
sedadlem řidiče.
11.04.2013 – 458 km – ráno při 1,5 o C po nastartování svítí oranž. kontrolka
poruchy systému řízení motoru, displej indikace zařaz.
rychl. stupně kromě při neutrálu ukazuje N, po zařazení
jakéhokoliv rychl. stupně zobrazuje pouze I (toto se
opakuje vždy při nastartování stud. motoru, výjimka je
pouze při venk. teplotách nad 30oC, kdy je čidlo i s
kontrolkou N funkční), seřízení sklonu předního
světlometu.
– 491 km – odpoledne po nastartování již indikace zařaz. rychl. stupně
funguje normálně, oranž. kontrolka poruchy systému řízení
motoru stále svítí.
14.04.2013 – 670 km – zjištění defektu z. kola (cca 15 mm vrut zabodnutý přesně
ve středu běhounu).
– montáž hliníkových „rolniček“ na boky z. vidlice do
připravených otvorů šrouby M8.
– 672 km – oprava defektu z. kola zalepením duše.
15.04.2013 – 685 km – 15,72 l (319 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,93 l/100 km
skut.).
– 828 km – 6,56 l (143 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,59 l/100 km
skut.).
– 982 km – 1. SERVIS dle plánu v tabulce včetně výměny oleje s
filtrem – PRI Motoservis .
– 1145 km – 14,64 l (317 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,62 l/100 km
skut.).
16.04.2013 – 1393 km – ráno nesvítí kontrolka zař. neutrálu, tím pádem nelze
nastartovat. Po několikerém zařazení různých rychlostí a
zkoušce opětovného startování, se po asi pátém pokusu
(N kontrolka stále nesvítí) podaří nastartovat, ale zároveň
se rozsvítí oranž. kontrolka poruchy systému řízení motoru.
Po vyklopení bočního stojanu při běžícím motoru a zařaz.
N (kontrolka nesvítí), motor pochopitelně zhasíná. Během
jízdy displej zařaz. rychlosti indikuje pouze I, po asi 30 km
při zastavení a vyřazení již N kontrolka svítí.
– 1426 km – odpoledne již kromě neustále svítící oranž. kontrolky
poruchy systému řízení motoru, vše opět funguje.
– 1463 km – 1. mazání sekundárního řetězu.
17.04.2013 – 1501 km – 16,59 l (356 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,66 l/100 km
skut.).
18.04.2013 – 1534 km – po stlačení tlačítka startéru (svítí zařaz. N) startér jenom
krátce na zlomek vteřiny kňukne a přitom zhasne N
kontrolka. Poté již lze nastartovat se zařaz. neutrálem, N
kontrolka nesvítí) až po několikerém zmáčknutí tlačítka
startéru (stále svítí oranž. kontrolka poruchy systému řízení
motoru). Po cca 15 km při zastavení na křižovatce a
vyřazení na neutrál, N kontrolka již funguje normálně.
24.04.2013 – 1658 km – ráno nesvítí kontrolka zař. neutrálu, tím pádem nelze
nastartovat. Startovat lze pouze při zaklopeném bočním
stojanu.
25.04.2013 – 1768 km – ráno nefunkční displej zařazené rychlosti (indikace I),
stále svítí kontrolka poruchy systému řízení motoru,
odpoledne již displej funguje normálně.
– 1826 km – 15,16 l (325 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,66 l/100 km
skut.).
– 1836 km – 1. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
26.04.2013 – 1836 km – ráno nesvítí kontrolka zař. neutrálu, během jízdy
nefunkční displej zařazené rychlosti (zobr. N, po rozjetí I),
stále svítí kontrolka poruchy systému řízení motoru..
– 1838 km – po ujetí 2 km (několikaminutové vypnutí motoru) a
dalším nastartování, N kontrolka a displej funguje již
normálně.
30.04.2013 – 1878 km – ráno po zapnutí zapal. se N kontrolka rozsvítí se
zpožděním asi 2 sec. po rozsvícení ostatních kontrolek. Po
stlačení tlač. startéru (svítí zařaz. N) startér jenom krátce
na zlomek vteřiny kňukne a přitom zhasne N kontrolka.
Totéž ještě podruhé, na třetí pokus již start úspěšný.
Nepřetržitě od 16.04.2013 (1393 km), svítí oranž. kontrolka
poruchy systému řízení motoru.
02.05.2013 – 1946 km – ráno nesvítí kontrolka zař. neutrálu, během jízdy
nefunkční displej zařazené rychlosti (zobr. N, po rozjetí I),
stále svítí kontrolka poruchy systému řízení motoru. Večer
N kontrolka a displej funguje již normálně.
04.05.2013 – 2014 km – ráno nesvítí kontrolka zař. neutrálu, během jízdy
nefunkční displej zařazené rychlosti (zobr. N, po rozjetí I),
stále svítí kontrolka poruchy systému řízení motoru. Po 2
km (několikaminutové vypnutí motoru) N kontrolka a
displej funguje již normálně.
– 2162 km – 15,69 l (336 km) – 4,9 l/100 km dle PP ( 4,67 l/100 km
skut.).
05.05.2013 – 2220 km – ráno nesvítí kontrolka zař. neutrálu, během jízdy
nefunkční displej zařazené rychlosti (zobr. N, po rozjetí I),
stále svítí kontrolka poruchy systému řízení motoru. Po 0,5
km N kontrolka a displej funguje již normálně.
06.05.2013 – 2288 km – N kontrolka před rozjetím třikrát pohasla, poté vše
funkční (venk. tepl. cca 20 o C)
07.05.2013 – 2390 km – večer po dešti nesvítí N, během jízdy displej zobr. N,
stále svítí kontrolka poruchy syst. říz. motoru (oranž.
KPSŘM). Po 2 km N kontr. a displej funguje již normálně.
10.05.2013 – 2495 km – 2. mazání sekundárního řetězu.
10.05.2013 – 2504 km – 15,65 l (342 km) – 4,8 l/100 km dle PP ( 4,58 l/100 km
skut.).
13.05.2013 – 2563 km – ráno 10 o C nesvítí N, displej zobr. N, odpoledne po 2
km vše funkční.
15.05.2013 – 2682 km – ráno 4,5 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne vše funkční.
16.05.2013 – 2751 km – ráno 15 o C - nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne vše funkční.
17.05.2013 – 2843 km – 16,21 l (339 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,78 l/100 km
skut.).
20.05.2013 – 2978 km – ráno 15 o C nesvítí N, displej zobr. N, odpoledne po 2
km vše funkční.
21.05.2012 – 3052 km – ráno 14 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne vše funkční.
22.05.2013 – 3119 km – ráno 9 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
23.05.2013 – 3188 km – ráno 6 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
– 3195 km – 16,47 l (352 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,68 l/100 km
skut.).
– 3256 km – 3. mazání sekundárního řetězu.
24.05.2013 – 3256 km – ráno 5 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
29.05.2013 – 3334 km – ráno 10 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
– 3401 km – montáž zvýšení řídítek +20 mm SW-Motech.
30.05.2013 – 3401 km – ráno 11 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
31.05.2013 – 3483 km – ráno 11 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
– 3516 km – 15,77 l (321 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,91 l/100 km
skut.).
– 3550 km – 4. mazání sekundárního řetězu.
08.06.2013 – 3550 km – v poledne 20 o C problikává N, displej zobr. N, po rozjetí
I, odpoledne vše funkční.
10.06.2013 – 3655 km – ráno 14 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
11.06.2013 – 3722 km – ráno 15 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
12.06.2013 – 3789 km – ráno 9 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
– 3853 km – 15,51 l (337 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,60 l/100 km
skut.).
13.06.2013 – 3862 km – ráno 7 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 2 km vše funkční.
14.06.2013 – 3938 km – nalepení samolepek krevní skupiny.
– 5. mazání sekundárního řetězu - Ipone.
16.06.2013 – 3992 km – montáž Prolongeru.
– prodloužení krytu řetězu v z. části z kusu PP kancel.
desek na oboustr. lepící pásku.
17.06.2013 – 3992 km – ráno 13 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
18.06.2013 – 4062 km – ráno 15 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
19.06.2013 – 4138 km – ráno 16 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne při teplotě nad 30 o C vše ihned funkční.
– 4204 km – 16,65 l (351 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,74 l/100 km
skut.).
20.06.2013 – 4212 km – ráno 18 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne při teplotě nad 30 o C vše ihned funkční.
21.06.2013 – 4295 km – ráno 18 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
22.06.2013 – 4362 km – v poledne 28 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
večer po 1 km vše funkční.
27.06.2013 – 4429 km – ráno 9 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
28.06.2013 – 4499 km – ráno 8 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
– 4537 km – 15,14 l (333 km) – 4,7 l/100 km dle PP ( 4,55 l/100 km
skut.).
– 4569 km – nalepení samolepek vlajky ČR.
02.07.2013 – 4569 km – dopoledne 22 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
večer po 1 km vše funkční.
03.07.2013 – 4763 km – výroba a instalace tankpadu z D-C-Fix folií.
07.07.2013 – 4873 km – 6. mazání sekundárního řetězu - Ipone.
– 4889 km – 16,74 l (352 km) – 5,0 l/100 km dle PP ( 4,76 l/100 km
skut.).
08.07.2013 – 4987 km – ráno 18 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
09.07.2013 – 5056 km – ráno 20 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
12.07.2013 – 5124 km – ráno 14 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
odpoledne po 1 km vše funkční.
13.07.2013 – 5215 km – dopoledne 22 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
večer po 1 km vše funkční.
– 5247 km – 16,82 l (358 km) – 4,9 l/100 km dle PP ( 4,70 l/100 km
skut.).
15.07.2013 – 5278 km – dopoledne 26 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
večer po 1 km vše funkční.
16.07.2013 – 5352 km – dopoledne 28 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
večer po 1 km vše funkční.
18.07.2013 – 5422 km – dopoledne 30 o C nesvítí N, displej zobr. N, po rozjetí I,
večer po 1 km vše funkční.
19.07.2013 – 5522 km – 12,19 l (275 km) – 4,7 l/100 km dle PP (4,43 l/100 km
skut.).
29.07.2013 – 5678 km – ráno 22 o C nesvítí N, displej zobr. N, při startu motor
pouze škytne a hned zhasne, při 2. až po několika sec. při
přidání plynu na 3 sec. chytne a opět zhasne, při 3.
několika sec. startu s plynem již motor běží normálně
(před několika dny byly dvakrát odpojeny oba konektory od
ECU), po rozjetí I, odpoledne při tepl. nad 30 o C vše ihned
funkční.
31.07.2013 – 5853 km – 16,35 l (331 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,94 l/100 km
skut.).
– při teplotách 30 o C a více display zařazené rychlosti
zobrazuje správně, kontrolka N funguje normálně, jinak viz
výše včetně neustále svítící kontrolky poruchy systému
řízení motoru. Odstranění ochranného hliník. plechu
přední části motoru
06.08.2013 – 6234 km – 17,14 l (381 km) – 4,7 l/100 km dle PP (4,50 l/100 km
skut.).
07.08.2013 – 6326 km – 7. mazání sekundárního řetězu - Ipone.
12.08.2013 – 6536 km – seřízení vůle spojkového lanka z 5 na 2 mm
13.08.2013 – 6573 km – 15,41 l (339 km) – 4,6 l/100 km dle PP (4,55 l/100 km
skut.).
16.08.2013 – 6859 km – 13,15 l (286 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,60 l/100 km
skut.).
18.08.2013 – 6876 km – výroba držáků a montáž přídavných obdélníkových
mlhových světel Carpoint
23.08.2013 – 6910 km – v rychlosti asi 30 km/h pád na tvrdé polní cestě s
kolejemi a suchou trávou – ohnutí pravé strany padacího
rámu (v horní části cca 3-4 cm vzad a 0,5–1 cm k
motocyklu), menší oděrky od trsů trávy a hlíny na p. straně
př. světla, horního plast. krytu nádrže, těla a tyčky p.
zrcátka, uvolnění a pootočení držáku p.zrcátka a př. brzdy,
zrcátko se otočilo v závitové ose, mírné ohnutí pedálu z.
brzdy a nášlapné části, možná ohnutý držák p.z. stupačky,
přes víko nádrže pomalu vytéká benzin, motor po pár sec.
zhasl.
24.08.2013 – 6933 km – utáhnutí držáku př. brzdy a blastru na konci p. strany
řídítka, srovnání pedálu z. brzdy, opláchnutí motocyklu
vodou,
– 2. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
28.08.2013 – 7075 km – 8. mazání sekundárního řetězu - Ipone.
29.08.2013 – 7202 km – 16,78 l (343 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,89 l/100 km
skut.).
06.09.2013 – 7538 km – 15,51 l (336 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,62 l/100 km
skut.).
– 7571 km – namazání čepu bočního stojanu
11.09.2013 – 7877 km – 15,94 l (339 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,7 l/100 km
skut.).
– 7910 km – 9. mazání sekundárního řetězu - Ipone.
14.09.2013 – 8059 km – montáž kabeláže přídavných mlhových světel včetně
adaptéru (konektor je již odlišný typ pro připojení LED
mlhovek 2013) na připojení konektoru z kabel. motocyklu,
výroba provizorního držáku pro orig. spínač příd. světel.
18.09.2013 – 8214 km – 15,96 l (337 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,74 l/100 km
skut.).
30.09.2013 – 8572 km – 17,21 l (358 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,81 l/100 km
skut.).
01.10.2013 – 8605 km – 10. mazání sekundárního řetězu - Ipone.
07.10.2013 – 8916 km – 16,22 l (344 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,72 l/100 km
skut.).
08.10.2013 – 8986 km – zobrazení servisního klíče na displayi.
11.10.2013 – 9214 km – 13,85 l (298 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,65 l/100 km
skut.).
16.10.2013 – 9557 km – 16,64 l (343 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,85 l/100 km
skut.).
30.10.2013 – 9877 km – montáž nerez. stupaček Tiger Mark I, návrh a výroba
Radan.
05.11.2013 –10163 km – 2. SERVIS dle plánu v tabulce včetně výměny oleje s
filtrem – PRI Motocentrum.
– převážení př. kola.
– výměna čidla zařazené rychlosti (3 vodičové za 5
vodičové), přev. stupeń se stále nezobrazuje správně a
během jízdy stále svítí zel. kontrolka N.
26.11.2013 – 10163km – info od PRI Motocentrum o pokračování opravy
motocyklu u dodavatele (výrobce?) - nové čidlo zařaz.
rychlosti (3 - vodičové).
– očištění celého z. kola (mimo pneu), rozety a řetězu od
maziva řetězu
– 11. mazání sekundárního řetězu
17.12.2013 – 10163 km – motocykl po opravě zpět v PRI Motocentru –
18.12.2013 – 10163 km – svítí kontrolka rezervy paliva v nádrži (1 dílek). Při
předání na servis bylo v nádrži cca 2/5 obsahu paliva
(asi 5 dílků).
18.12.2013 – 10180 km – 13,79 l ( km) – , l/100 km dle PP ( , l/100 km
skut.).
– 10437 km – 11,90 l (257 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,63 l/100
km skut.).
31.12.2013 – 10496 km 10444 km

2014
04.01.2014 – 10496 km – zakrytí konců osy kyvné vidlice v rámu a horních
zadních šroubů rám-motor plastovými záslepkami,
upevnění volné drátové spony držící elektroinstalaci
pod horní šroub čidla zařaz. rychlosti – opomenutí
servisu PRI Motocentrum.
20.01.2014 – 10496 km – výroba druhého kusu prodloužení zadní části krytu
řetězu z kusu PP kancel. desek za ztracený (na
oboustrannou lepící pásku).
24.01.2014 – 10496 km – dokončení montáže 12V Outlet vodotěsné zásuvky s
kabeláží a voděodolného pojistkového držáku, výroba
držáku z pozink. plechu – nastříkáno černě. Připojení
fastony s odbočkou (pro orig. vodiče) na orig. zásuvku
u spín. skříňky.
09.02.2014 – 10496 km – výroba a montáž lapače bláta a krytu z. tlumiče z PP
kanc. desek, upevnění na airbox přes oboustr.
samolep. folie
– 10576 km – 12. mazání sekundárního řetězu - Ipone
– namazání čepu bočního stojanu
26.02.2014 – 10822 km – 17,78 l (385 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,62 l/100
km skut.).
02.03.2014 – 10970 km – výměna oleje Castrol Power 1 Racing 4T 10W40 –
3,35l.
12.03.2014 – 11161 km – 16,02 l (339 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,73 l/100
km skut.).
13.03.2014 – 11265 km – 13. mazání sekundárního řetězu – Ipone.
20.03.2014 – 11509 km – 16,59 l (348 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,77 l/100 km
skut.).
21.03.2014 – 11543 km – nalepení proužků zn. Motografix na ráfky kol a nápisů
Tiger 800XC na plexištít
22.03.2014 – 11545 km – pád vlevo při otáčení do kopce – pad. rám nahoře
přitlačen o cca 1 cm k motocyklu, ohnutá řadicí páka –
rukou narovnána
31.03.2014 – 11862 km – 16,36 l (353 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,63 l/100 km
skut.).
08.04.2014 – 12219 km – 16,67 l (357 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,67 l/100 km
skut.).
09.04.2014 – 12335 km – 14. mazání sekundárního řetězu – Ipone.
11.04.2014 – 12499 km – 13,90 l (280 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,96 l/100 km
skut.).
24.04.2014 – 12844 km – 15,82 l (345 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,59 l/100 km
skut.).
– 12878 km – 15. mazání sekundárního řetězu – Ipone.
26.04.2014 – 12966 km – 2. seřízení vůle spojkového lanka z cca 5 na 2 mm
28.04.2014 – 13222 km – 17,38 l (378 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,60 l/100 km
skut.).
09.05.2014 – 13584 km – 16,62 l (362 km) – 4,7 l/100 km dle PP (4,59 l/100 km
skut.).
14.05.2014 – 13926 km – 15,98 l (342 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,67 l/100 km
skut.).
22.05.2014 – 14316 km – 17,90 l (390 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,60 l/100 km
skut.).
29.05.2014 – 14623 km – 16. mazání sekundárního řetězu – Ipone.
30.05.2014 – 14660 km – 16,07 l (344 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,67 l/100 km
skut.).
06.06.2014 – 14946 km – 13,09 l (286 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,58 l/100 km
skut.).
11.06.2014 – 15296 km – 16,55 l (350 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,73 l/100 km
skut.).
18.06.2014 – 15647 km – 15,98 l (351 km) – 4,7 l/100 km dle PP (4,55 l/100 km
skut.).
25.06.2014 – 16002 km – 16,03 l (355 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,52 l/100 km
skut.).
26.06.2014 – 16107 km – 17. mazání sekundárního řetězu – W5.
27.06.2014 – 16165 km – zobrazení servisního klíče na displayi.
04.07.2014 – 16354 km – 16,40 l (352 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,66 l/100 km
skut.).
09.07.2014 – 16496 km – 6,27 l (142 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,42 l/100 km
skut.).
16.07.2014 – 16606 km? – po nastartování se z motoru line zvuk jako řachtání
volného rozvod. řetězu, motor po cca 2-3 sec. zhasne.
Po dalším startu se z motoru opět ozývá řachtání,
motor nezhasne a během cca 6 sec. řachtání
pozvolna utichá až zcela zmizne.
– 3. seřízení vůle spojkového lanka z cca 3 na 2 mm
18.07.2014 – 16768 km – 18. mazání sekundárního řetězu – W5.
– 16811 km – 15,49 l (315 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,92 l/100 km
skut.).
01.08.2014 – 17122 km – 19. mazání sekundárního řetězu – W5.
03.08.2014 – 4,61 l
04.08.2014 – 17253 km – 15,44 l + 4,61 l (442 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,54
l/100 km skut.).
07.08.2014 – 17507 km – 20. mazání sekundárního řetězu – W5.
11.08.2014 – 17612 km – 16,37 l (359 km) – 4,7 l/100 km dle PP (4,56 l/100 km
skut.).
18.08.2014 – 17944 km – 21. mazání sekundárního řetězu – W5. Nalepení 3 ks
nálepek Cenduro – štít, kapotáž.
19.08.2014 – 17984 km – 16,76 l (372 km) – 4,7 l/100 km dle PP (4,51 l/100 km
skut.).
25.08.2014 – 18208 km – 11,54 l (224 km) – 5,5 l/100 km dle PP (5,15 l/100 km
skut.).
– 18558 km – 15,83 l (350 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,52 l/100 km
skut.).
27.08.2014 – 18635 km – 22. mazání sekundárního řetězu – W5 (posledních cca
250 km byl řetěz úplně suchý).
03.09.2014 – 18909 km – 23. mazání sekundárního řetězu – W5.
04.09.2014 – 18946 km – 18,00 l (388 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,64 l/100 km
skut.).
15.09.2014 – 19296 km – 15,87 l (350 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,53 l/100 km
skut.).
16.09.2014 – 19398 km – 24. mazání sekundárního řetězu – W5. Namazání čepu
bočního stojanu.
17.09.2014 – 19398 km – nesvítí L mlh. světlo – uvolněné a vypadnuté vlákno
žárovky.
– 19467 km – nová žárovka H3 L mlh. světla.
18.09.2014 – 19537 km – montáž držáku mob. telefonu zn. Sonax na l. stranu
řídítka.
24.09.2014 – 19647 km – 16,71 l (351 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,76 l/100 km
skut.).
– 19681 km – 25. mazání sekundárního řetězu – Řet. olej Tectane
(na veškeré převody)
01.10.2014 – 20005 km – CARTec motor, s.r.o. - 3. SERVIS dle plánu v tabulce
včetně autoscanu diagnostikou Triumph, odstranění
chyb
– výměna motor. oleje Castrol? 4T 15W50 včetně filtru,
nové těsnění vyp. šroubu
– výměna brzd. kapaliny
– výměna vzduch. filtru
– kontrola vůle ventilů (přesně mezi min. a max.
hodnotami), nové těsnění víka
– výměna zapal. svíček NGK CR9EK
– namazání ložisek kol
– 26. mazání sekundárního řetězu – Motul Off, 3.
seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
– očištění okrajů ráfku z. kola včetně špic, rozety, řetězu
a kolem pastorku od maziva řetězu
– namazání čepů třmenů brzd měděnou pastou,
kontrola brzd. destiček
– seřízení vůle plyn. lanka
– promazání čepů stupaček, bočního stojanu, pedálu z.
brzdy
– dohuštění pneumatik na předepsaný tlak
– nebyla vyměněna chlad. kapal. a nemazána ložiska
krku řízení a přepákování
02.10.2014 – 20006 km – po převzetí – prům. spotřeba na počítadle: 84,9 l/100
km, další servis nastaven po 9999 km
– řadicí páka jde ztuha, nestačí pohyb špičkou, zvedám
celou nohu
– špatně zaklapnuté sedadlo řidiče v zadní části – leží
výše i když je pořád nastaveno na spodní polohu
– výměna plast. rámečku (držáku SPZ) od PRI Moto za
CARTec motor – po předch. oznámení, že si to přeje
pan majitel – budu prý mít příští práci servisu pouze za
600,- bez DPH místo původních 700,- bez DPH
02.10.2014 – 20013 km – 17,34 l (366 km) – 9,6 l/100 km dle PP (4,74 l/100 km
skut.).
04.10.2014 – 20122 km – nové (mírně jeté, vzorek cca 9 mm) pneumatiky
Continental TKC 80 Twinduro (přední Pirelli Scorpion
po obvodě na obou stranách místy prakticky bez
dezénu a silně nevyvážená, zadní po obvodu uprostřed
pouze 1,3 – 2 mm).
05.10.2014 – 20126 km – seřízení (snížení) brzdového pedálu.
– delší dobu vrzající řadící páka – namazání čepů.
– vybarvení na bílo značky, typu a rozměru pneumatik na
pravých stranách.
06.10.2014 – 20197 km – vybarvení na bílo značky, typu a rozměru pneumatik na
levých stranách.
– nakonzervování závitů drátů výpletu kol v niplech
řetězovým olejem.
07.10.2014 – 20268 km – 27. mazání sekundárního řetězu – W5.
09.10.2014 – 20374 km – 17,38 l (361 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,81 l/100 km
skut.).
13.10.2014 – 20681 km – výroba a montáž třetího kusu prodloužení zadní části
krytu řetězu z hliník. plechu tl. 0,8 mm (na
oboustrannou lepící pásku).
14.10.2014 – 20681 - 207714 km – ztráta třetího kusu prodloužení zadní části
krytu řetězu z hliník. plechu.
– 20718 km – 17,27 l (344 km) – 5,4 l/100 km dle PP (5,02 l/100 km
skut.).
15.10.2014 – 20831 km – 28. mazání sekundárního řetězu – W5.
17.10.2014 – 20902 km – výroba a montáž čtvrtého kusu prodloužení zadní části
krytu řetězu z hliník. plechu tl. 0,8 mm (na
oboustrannou lepící pásku + 3 nýty).
21.10.2014 – 21019 km – 14,30 l (301 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,75 l/100 km
skut.).
– 21052 km – 29. mazání sekundárního řetězu – W5.
24.10.2014 – 20191 km – 30. mazání sekundárního řetězu – W5.
31.10.2014 – 21370 km – 17,06 l (351 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,86 l/100 km
skut.).
11.11.2014 – 21679 km – 31. mazání sekundárního řetězu – W5.
18.11.2014 – 21716 km – 16,79 l (346 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,85 l/100 km
skut.).
– po cca 30 km v mírném dešti jsou obě krycí skla z.
blinkrů zevnitř z poloviny orosená. Další den orosení
zmizí. Výskyt již potřetí a ve stále větším rozsahu
plochy.
– mezi cca 2000-2500 ot./min. je při zrychlování na
jakýkoliv přev. stupeň, slyšet mírné zaklepání
(zadrnčení) řetězu (sekundární?, primární?, volný
šponovák?).
26.11.2014 – 22075 km – 17,50 l (359 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,87 l/100 km
skut.).
17.12.2014 – 22358 km – 13,31 l (283 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,70 l/100 km
skut.).
21.12.2014 – 22382 km – 32. mazání sekundárního řetězu – W5.
30.12.2014 – 22555 km – opětovná montáž sníženého a upraveného (6
trojúhelník. otvorů v čelní částí) ochranného hliník.
plechu přední části motoru s elegantnějším černým
„trojdržákem“.
31.12.2014 – 22555 km 12059 km

2015
Leden 2015 – 22555 km – výroba a montáž držáku ovládání vyhřív. rukojetí a tlačítka mlh. světel, úprava plyn. rukojeti, výroba části elektroinstalace připojení
na předpřipravený orig. konektor vyhřív. rukojetí, ovládání přes minirelé, montáž vyhřív. rukojetí Oxford Adventure.
Únor 2015 – 22555 km – montáž upraveného LED voltmetru (bez dvojité autozásuvky), přidání bílých LED na podsvícení displeje.
– výroba držáku a montáž kolébkového vypínače tlumených
světel.
– výroba u montáž dvojité USB zásuvky k již namontované
autozásuvce, montáž skrytého kolébkového vypínače.
– výměna rezavých šroubů držáků a upevnění mlh. světel
za nerezové.
– úprava lapače bláta a krytu z. tlumiče přidaným okrajovým
lemem na levé straně.
04.03.2015 – 22682 km – 15,66 l (324 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,83 l/100 km skut.).
12.03.2015 – 22871 km – 33. mazání sekundárního řetězu – W5.
17.03.2015 – 22997 km – 16,08 l (315 km) – 5,4 l/100 km dle PP (5,10 l/100 km skut.).
31.03.2015 – 23324 km – 15,81 l (327 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,83 l/100 km skut.).
01.04.2015 – 23510 km – 34. mazání sekundárního řetězu – W5.
– částečně odlepený okrajový lem na levé straně lapače
nečistot (krytu z. tlumiče).
09.04.2015 – 23654 km – 16,33 l (330 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,95 l/100 km
skut.).
15.04.2015 – 23963 km – 14,57 l (309 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,72 l/100 km
skut.).
21.04.2015 – 24274 km – montáž krytu světla SW-Motech. Světlo (koncentr.
paprsky) se na obou stranách odráží z vnitř. strany
krytu a svítí štěrbinou mezi tělem světla a plexi přímo
do očí…
22.04.2015 – 24311 km – 16,67 l (348 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,79 l/100 km
skut.).
25.04.2015 – 24619 km – 14,24 l (308 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,62 l/100 km
skut.).
26.04.2015 – 24687 km – 35. mazání sekundárního řetězu – W5.
28.04.2015 – 24755 km – výroba stínítek (z černých PP kanc. desek) proti
oslňování odrazem světla žárovek od
plexi krytu světla SW-Motech, montáž pod dva horní
šrouby krytu světla a na horní stranu rámečku světla.
30.04.2015 – 24867 km – 11,31 l (248 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,56 l/100 km
skut.).
07.05.2015 – 25074 km – 9,55 l (207 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,61 l/100 km
skut.).
– 25103km – 4. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
10.05.2015 – 25195 km – 36. mazání sekundárního řetězu – W5.
12.05.2015 – 25315 km – 1km popojíždění v zácpě města, zastávka, po cca 0,5
min. start, ale motor bez plynu nenaskočí, startuje
pouze s přidáním plynu a nedrží volnoběh. Motor na
křižov. stále nedrží volnoběh a většinou zhasne.
Startováno ihned po zhasnutí, klapky nemají
potřebný čas na seřízení poloh. Po cca 20 km
tankování a po neúspěšném startu bez přidání
plynu záměrně čekám obvyklou dobu cca 15 sec.
pro automat. seřízení poloh klapek před dalším
startem. Pak již motor naskočí i bez plynu a běží
normálně.
– 25337 km – 14,03 l (263 km) – 5,4 l/100 km dle PP (5,33 l/100 km
skut.).
– 25347 km – 37. mazání sekundárního řetězu – W5.
18.05.2015 – 25669 km – 15,67 l (332 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,72 l/100 km
skut.).
– 25679 km – 38. mazání sekundárního řetězu – W5.
– 4. seřízení vůle spojkového lanka z cca 3 na 2 mm
25.05.2015 – 26018 km – 16,20 l (349 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,64 l/100 km
skut.).
27.05.2015 – 26098 km – 39. mazání sekundárního řetězu – Tectane (z řetězu
velmi odletuje!!!).
28.05.2015 – 26133 km – při startu po cca 1 km jízdy motor bez plynu nenaskočí,
startuje pouze s přidáním plynu a nedrží volnoběh.
Motor na křižov. stále nedrží volnoběh a většinou
zhasne. Startováno ihned po zhasnutí, klapky nemají
potřebný čas na seřízení poloh.
– 26169 km – odpojení + pólu baterie na cca 12 hodin z důvodu
resetu řídící jednotky. Další den bez zlepšení, studený
start od otáček cca 900-950 pomalu nabíhá na
normálních 1100 ot/min., během cesty při zastavení
volnoběh pořád na cca 950 ot. Potom během asi
pěti startů jednou opět vůbec bez plynu nestartuje a
nedrží volnob. otáčky.
03.06.2015 – 26363 km – 15,72 l (345 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,56 l/100 km
skut.).
– jednou za tři a více dnů se občas objeví výše popsaný
jev: při studeném startu otáčky pomalu nabíhají od
800 na běžné 1100 ot/min. během 10-15 sec. běhu
motoru (*).
05.06.2015 – 26538 km – 5. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
08.06.2015 – 26698 km – 16,31 l (335 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,87 l/100 km
skut.).
10.06.2015 – 26844 km – 40. mazání sekundárního řetězu – Motip professional
universal lubricant PTFE spray.
12.06.2015 – 26986 km – 13,18 l (288 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,58 l/100 km
skut.).
– 26993 km – při jízdě a ujetí cca 40 km ve 30o C (mazání řetězu
Motip PTFE spray) v sek. řetězu v určitých částech
při otáčení přes řet. kolečko lupe z důvodu jeho
samovolného přepnutí. Řetěz povolen o 1/3
posledního napínání.
– stále se občas vyskytne: (*), ale už méně častěji po
dvou tankováních u Benziny.
19.06.2015 – 27277 km – 41. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
15.06.2015 – 27345 km – 17,62 l (359 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,91 l/100 km
skut.).
01.07.2015 – 27703 km – 17,01 l (358 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,75 l/100 km
skut.).
– 27714 km – 42. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
10.07.2015 – 28081 km – 17,54 l (378 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,64 l/100 km
skut.).
11.07.2015 – 28393 km – 14,34 l (312 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,60 l/100 km
skut.).
– 28605 km – 43. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
15.07.2015 – 28738 km – 16,04 l (345 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,65 l/100 km
skut.).
19.07.2015 – 28972 km – po parkování u KFL VY zjištěn ulomený LP blinkr, který
visí na drátech – gumová nožka odtržená od oválné
základny.
20.07.2015 – 29061 km – 7. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
21.07.2015 – 29118 km – 17,70 l (380 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,66 l/100 km
skut.).
– 29146 km – slepení ulomené gumové nožky LP blinkru vteřinovým
lepidlem.
10.08.2015 – 29340 km – ráno (po cca 15 denní odstávce v garáži za denních
teplot nad 40o C) už při startu (točení startéru) se z
motoru line zvuk jako řachtání volného rovod.
řetězu, které během cca 6 sec. pozvolna utichá, až se
po cca 2 km ztiší na běžný hluk. Výskyt už podruhé (viz.
16606 km).
11.08.2015 – 29451 km – 16,00 l (333 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,80 l/100
km skut.).
18.08.2015 – 29807 km – 16,50 l (356 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,63 l/100 km
skut.).
20.08.2015 – 29994 km – 44. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
21.08.2015 – 30084 km – výměna motor. oleje Castrol Power 1 Racing 4T
10W50 včetně filtru.
24.08.2015 – 30143 km – 15,68 l (336 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,67 l/100 km
skut.).
30.08.2015 – 30455 km – 45. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
31.08.2015 – 30496 km – 16,67 l (353 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,72 l/100 km
skut.).
01.09.2015 – 30593 km – 8. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
08.09.2015 – 30839 km – 16,06 l (343 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,68 l/100 km
skut.).
11.09.2015 – 31025 km – 46. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
15.09.2015 – 31204 km – 17,43 l (365 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,78 l/100 km
skut.).
23.09.2015 – 31513 km – 14,76 l (309 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,78 l/100 km
skut.).
24.09.2015 – 31661 km – 47. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
30.09.2015 – 31848 km – 16,36 l (335 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,88 l/100 km
skut.).
– zejména při studených startech (teplota okolí pod
10oC se stále občas vyskytne (..)*.
01.10.2015 – 31954 km – výměna orig. žárovek Osram Billux za Osram Night
Breaker Unlimited H4 60/55W.
– zavadění o lepený LP blinkr, který se ulomil,
opětovné slepení vteřinovým lepidlem.
08.10.2015 – 32163 km – 15,89 l (315 km) – 5,4 l/100 km dle PP (5,04 l/100 km
skut.).
– dohuštění obou pneu na tlak cca 2,8 bar.
– při teplých startech (tepl. okolí mezi 15oC-20 oC se
několikrát za sebou vyskytlo (..)*.
09.10.2015 – 32207 km – 48. mazání sekundárního řetězu – Wynn´s
professional formula Chain lube.
19.10.2015 – 32243 km – CARTec motor, s.r.o. - 4. SERVIS dle plánu v tabulce
včetně autoscanu diagnostikou Triumph, odstranění
chyb.
– výměna údajně značně znečištěného vzduch. filtru
TTG.
– odstranění závady (..motor nedrží volnoběžné
otáčky..)* vyčištěním vnitřku servomotorku řízení
volnoběhu od prachu a nutným seřízením přes
diagnostiku.
20.10.2015 – 32245 km – po převzetí – prům. spotřeba na počítadle: 6,1 l/100
km, další servis nastaven po 9999 km.
– opět mám pocit jakoby šlo hůře řadit, rychlosti jdou
řadit více ztuha než obvykle aniž by např. bylo
seřizováno spojkové lanko…
– dle předchozího příslibu je účtováno za práci pouze
za 600,- Kč bez DPH místo obvyklých 700,- Kč bez
DPH.
21.10.2015 – 32315 km – zjišťuji, že ačkoliv po zmáčknutí tlačítko mlh. světel
svítí, mlhová světla však nesvítí.
– 32344 km – poklepem prstem na mlhová světla se rozsvítí pouze
levé světlo, pravé stále nesvítí.
24.10.2015 – 32447 km – 15,89 l (284 km) – 5,4 l/100 km dle PP (5,12 l/100 km
skut.).
28.10.2015 – 32713 km – 49. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
29.10.2015 – 32757 km – 15,01 l (310 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,84 l/100 km
skut.).
05.11.2015 – 33072 km – nová žárovka H3 P mlh. světla. U orig. žárovky opět
vypadnuté vlákno v baňce stejně jako před víc než
rokem u L mlh. světla.
06.11.2015 – 33114 km – 16,95 l (357 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,75 l/100 km
skut.).
07.11.2015 – 33141 km – montáž centr. stojanu by Paty. Budou nutné úpravy...
12.11.2015 – 33410 km – 14,52 l (296 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,91 l/100 km
skut.).
– 33437 km – po jízdě zjištěn téměř ulomený PZ blinkr – gumová
nožka odtržená od oválné základny úplně stejně jako
dříve u LP blinkru. Po manipulaci se PZ blinkr ulomí
zcela. LZ má velmi malou trhlinku na stejném místě
jako oba dříve ulomené.
– 50. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
01.12.2015 – 33701 km – 14,27 l (291 km) – 5,1 l/100 km dle PP (4,90 l/100 km
skut.).
– 33703 km – aplikace 125 ml čističe paliv. systému zn.
Sheron do nádrže.
31.12.2015 – 33756 km 11201 km

2016
05.01.2016 – 33756 km – úpravy centr. stojanu – odstranění horního čepu pružiny
(z otvoru držáku obou stojanů nad a za osou čepu
stojanu a za vodorovnou trubkou rámu).
– výroba držáku pro nový horní čep pružiny – umístění
cca 20 mm před osou čepu stojanu a pod vodor.
trubkou rámu.
– odstranění spodního čepu pružiny (na stojanu), výroba
nového a přivaření z opačné strany levé nohy stojanu.
Výše uvedenými úpravami docíleno snížení zbytečného
předpětí (únavy) pružiny při vyklopeném stojanu z 15
cm na cca 13,7 cm, (při zaklopeném z 12cm na cca
13,8cm) a stojan se již nepohupuje a bezpečně drží
zaklopen. Zároveň se zmenšila síla potřebná k
postavení moto na stojan a jeho hmotnost dalšími
úpravami.
– předimenzované trojúhelníkové výztuhy odvrtány 4
otvory.
– odřezání a znovupřivaření nové (tenší a menší)
nášlapné plošky na o cca 2,5 cm zkrácenou trubku na
levé trubce stojanu blíže k ose motocyklu tak, aby už
polovinou své šířky nepřesahovala obrys stupačky –
kvůli poškození stojanu při pádu.
– o 5 mm kratší šroub pravé osy stojanu, navléknutí
gumové bužírky na pružinu stojanu – proti nečistotám
hlavně z řetězu.
– nástřik nových a upravovaných částí stojanu černou
barvou.
09.01.2016 – 33756 km – výroba vylepšené a větší verze stínítek (z černých PP
kanc. desek) proti oslňování odrazem světla žárovek od
plexi krytu světla SW-Motech.
– dodatečné zjištění nedbalé montáže (naštěstí bez vlivu
na těsnost) gum. těsnění víka ventilů při 3. servise v
CARTec motor, s.r.o. - lem těsnění kolem LZ rohu víka
je v délce cca 5cm částečně ohrnutý a skříplý dovnitř
pod víko ventilů.
– nová plast. záslepka rámu pravého horního zadního
šroubu rám-motor (ztracená).
25.01.2016 – 33756 km – výměna všech 4 vadných (ulámaných) nožek blinkrů za
nové v rámci reklamace (oznámení fy Triumph),
vyčištění zaprášené spodní části paraboly a žárovek
blinkrů.
06.02.2016 – 33756 km – nově přilepený a přinýt. okrajový lem na levé straně
lapače nečistot (krytu z. tlumiče).
– chybí spodní šroub torx M6x12 spodního černého
hliník. krytu (víka) tlumiče výfuku. Nový šroub PH M6x12
17.02.2016 – 33930 km – montáž použitých chráničů páček Barkbusters s
polepem vzoru karbon – výroba a lakování 2 ks
kovových mezispojek (mezi výztuhu a klemy na řídítka),
výměna všech šroubů za nerezové (na klemech se
sníženou hlavou).
– montáž a zapojení LED pozičních světel Barkbusters do
druhého spínače vedle spínače hl. světel.
18.03.2016 – 34014 km – 15,31 l (313 km) – 5,3 l/100 km dle PP (4,89 l/100 km
skut.).
27.03.2016 – 34087 km – 51. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
– 9. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
01.04.2016 – 34285 km – 13,04 l (271 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,81 l/100 km
skut.).
08.04.2016 – 34604 km – 15,38 l (319 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,82 l/100 km
skut.).
10.04.2016 – 34607 km – 52. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
16.04.2016 – 34897 km – 13,92 l (293 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,75 l/100 km
skut.).
21.04.2016 – 35247 km – 16,69 l (350 km) – 5,2 l/100 km dle PP (4,77 l/100 km
skut.).
27.04.2016 – 35392 km – 53. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
02.05.2016 – 35576 km – 16,49 l (329 km) – 5,3 l/100 km dle PP (5,01 l/100 km
skut.).
06.05.2016 – 35775 km – 9,12 l (199 km) – l/100 km dle PP ( l/100 km skut.).
16.05.2016 – 36102 km – 15,42 l (327 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,72 l/100 km
skut.).
17.05.2016 – 36198 km – 10. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
23.05.2016 – 36448 km – 16,14 l (346 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,66 l/100 km
skut.).
01.06.2016 – 36811 km – 17,29 l (363 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,76 l/100 km
skut.).
02.06.2016 – 36941 km – 54. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
– 11. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
04.06.2016 – 37026 km – 9,43 l (215 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,39 l/100 km
skut.).
08.06.2016 – 37401 km – 17,02 l (375 km) – 4,8 l/100 km dle PP (4,54 l/100 km
skut.).
13.06.2016 – 37485 km – výroba a montáž svislé krytky z PP kanc. desek mezi
plast. kapotáží a nosnou deskou držáku h. kufru.
15.06.2016 – 36624 km – 12. seřízení vůle napnutí hnacího řetězu.
17.06.2016 – 37764 km – 16,79 l (363 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,63 l/100 km
skut.).
20.06.2016 – 37835 km – 55. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
24.06.2016 – 38109 km – 16,25 l (345 km) – 4,9 l/100 km dle PP (4,71 l/100 km
skut.).
04.07.2016 – 38468 km – 16,67 l (359 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,64 l/100 km
skut.).
09.07.2016 – 38470 km – nové pneu Mitas E-10 na obou kolech, ruční demontáž,
montáž pneu a vyvážení. Mírně jeté Continental TKC
80 Twinduro (z. uprostřed prakticky bez vzorku, přední
silně oskákaná) ujely 18348km. Vylepení samolepek na
vidlici, kryty vidlice a řetězu.
– nová řetěz. sada – pastorek Grosskopf, rozeta JT, řetěz
ČZ 525 ECX z-ring.
– nové brzd. obložení z. třmenu DP Brakes.
– po nastartování motoru v něm klepe, při třetím
opakovaném startu již klepání postupně ustalo. Asi
volný rozvod. řetěz po několikerém pootočení motoru
se zařazeným 1. přev. stupněm při povolování
pastorku.
21.07.2016 – 38786 km – 15,03 l (318 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,73 l/100 km
skut.).
28.07.2016 – 39139 km – 16,48 l (353 km) – 5,0 l/100 km dle PP (4,67 l/100 km
skut.).
– 39141 km – 1. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA
Fluid.
– několikamilimetrová prasklina př. blatníku nezná

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Životopis II - (pokračování)

    28.07.2016 – 39139 km – 16,48 l (353 km) – ? 5,0 l/100 km dle PP (? 4,67 l/100 km skut.). – 39141 km – 1. mazání sekundárního řetězu – Ekolube GM 1 EA

    Typ: Údržba
    Vloženo: 15.10.2017
    Uskutečněno: 15.10.2017
  • Gumové obutí

    Jednou za čas se musí přezout již opotřebované papučky... Pirelli Scorpion Trail (originální obutí) - vynikající přilnavost, nekonečné náklony, jsou velmi dobré i pro rychlosti nad 200 km/h, ale pro mě nepoužitelné...

    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.04.2015
    Uskutečněno: 03.04.2015
    Komentářů: 2x
  • Zajímavosti...

    ...trocha fotodokumentace jak přinesl život...

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 03.04.2015
    Uskutečněno: 03.04.2015


TOPlist