Po předchozím servisu, kdy jsem zjistil, že je poškozený závit v olejové vaně, jsem se vrhl na opravu závitu. Původní závit měl průměr 14mm, převrtal a vyřezal jsem jej na průměr 16mm.
Samotná oprava proběhla takto:
1/Položit motorku na bok (ležela opravdu na měkkém)
2/Odvrtání zbytků starého závitu a převrtání a vyřezání na průměr 16mm
3/Vytvoření nového šroubu (myšlena správná délka)
4/Zašroubování nového šroubu
Nový šroub je zatím bez magnetu, ale přes zimu jej předělám, bude také s magnetem.
Vrták i závitník jsem měl silně obalen vazelínou, kterou jsem co chvíli utíral a nahrazoval novou, aby se minimální množství pilin dostalo do vnitřku vany. Když bylo hotovo, použil jsem starý olej na výplach (2x). Poté jsem našrouboval nový šroub, nalil olej, zkontroloval těsnost a nastartoval.
Oprava trvala cca 1,5 hodiny.
Vše je vidět jasně na fotografiích.
Vlastník | Zanas | |
---|---|---|
Vloženo | 16.7.2012 | |
Aktualizováno | 4.5.2014 | |
Zobrazeno | 5 263x |