Tak dneska jsem svoje výfuky seznámil s kamarádem vrtákem a tetou Bosh (vrtačka :D ). Né že by se mi originál zvuk nelíbil, to ani náhodou, je naprosto parádní a na dvácu vysoce nadstandardní, ale neni slyšet moc daleko... tak jsem si v dílně obrobil hlazenku s navařenym vrtákem a poslal jsem to tam, v hlavní trubce cca 20cm od ústí ven jsem provrtal přepážku. Zvuk má nyní silnější bas a je slyšet mnohem dál. Co mě na drakoušovi trápilo, byl sitič, kterej musel prohřívat motor alespoň 4 minuty a to i v teple (a pokaždý z garáže), jinak motorka na prvnim semaforu začala chcípat (problém se dal prostě řešit delšim prohřáítim motoru, drakouš zkrátka za studena nejel). Po provrtání sitič absolutně neni třeba použít, asi motor získal lepší tah. když už jsem byl u těcg hlazenek, tak jsem si přidělal dozadu parádní, víc jak 1m dlouhej stožár na vlajku, hned jak někam vyjedu, uploaduju fotky. Celkově se mi úprava myslim povedla a vyplatila.
Vlastník | Žabinátor | |
---|---|---|
Vloženo | 8.1.2012 | |
Aktualizováno | 14.4.2013 | |
Zobrazeno | 2 871x |
čest vrtání je standart jak jde za plynem? hoď fotky