Zřejmě se ohnula přepážka ve výfuku , což působilo dost slyšitelný rachot uvnitř výfuku. Jelikož jsou výfuky svařené, nerozebíratelné a postupně jsem vyloučil zadní přepážky, rozhodl jsem se je zkrátit o tlumící část asi o 20cm.
Závadu jsem nakonec vlastně nezjistil, všechny přepážky držely dobře, jen jedna (ta 4 nejvzdálenější) byla vyhnutá (patrně po nějaké detonaci paliva uvnitř výfuku).
Motorka je po zkrácení výfuků opticky i fakticky odlehčená, zejména se vzhledem jsem velmi spokojen. Bez tlumičů hluku je však motorka dost hlučná, zhruba jako menší chopper. Tuneři by byly asi nadšení
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Co říci o motocyklu Jawa 250 Travel po deseti letech?
Je to stroj, který konstrukčně vychází ze 70. let. Konkrétně z Jawy 350, typ 634. Motor pochází ze stejné doby, ale s Jawou nemá nic společného. Je kopií z Hondy C
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 08.08.2018 |
Uskutečněno:
| 07.08.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 2x |
-
K rozhodnutí vyměnit tachometr při 22000 najatých km, mě přivedl můj známý, kterému jeho elektronický tachometr vypověděl službu.
Měl najeto kolem 10.tis. km, tachometr ukazoval nesmysly, rafička lítala, jak chtěla, nak
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 4x |
-
Jen krátký záznam z výletu do Jeseníků.
1.7. 2018 Rodina jela Fábií 1.2 HTP, které jsem s přehledem stačil :)
Na vrchol Šerák vede nejprve čtyřsedačková a poté dvousedačková lanovka. Levná není, ale nahoru se vyplatí
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |