Vlastník | Mateska | |
---|---|---|
Vloženo | 21.1.2014 | |
Aktualizováno | 16.12.2015 | |
Zobrazeno | 2 175x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | Mateska | |
---|---|---|
Vloženo | 21.1.2014 | |
Aktualizováno | 16.12.2015 | |
Zobrazeno | 2 175x |
Minulý rok jsme vyrazili v červenci na cestu do Švýcarska, kde jsme sjeli 7passů objeli Lugano,Locarno a přesunuli se za kamarády po pěti dnech ve CH do IT. Tam jsme sjeli většinu známých passů, byli se podívat na památníků Grappa bojů a obětem 1.svět.války. Zážitků spoustu za 10dní najeto 3300km.
Můj druhý Black se vstřikováním fungoval na 1*.Průměr spotřeba 6,2l/100km při naložení dvěmi a tři kufry,tankvak. Váha cca 500kg.Při této váze a převýšeních,teplotách v IT 40C jel Blekouš úžasně,bez jediného problému.Oproti karburátoru ve výškách 2600m/nm jsem nepoci´toval ztráto výkonu.Ranní starty ve CH kde bylo 5C na cvrknutí,bez nutnosti používat páčku sytiče a poté zatahovat.Velmi pohodlné.Oproti karburátoru je průběh více lineární,pocitově bych řekl,že karburátor byl v nižších otáčkách více živý,rychleji se sbíral 2,5-3,5tis ot/min.Novější model má lepší brzdy,podvozek tužší a celkově je motorka pevnější.Je jasné že bývalá motorka měla více majitelů najeto měla 74tis.km.oproti po 1.majiteli a 34tis.km.Nemohu si zvyknout na digitální tacho.Ten starý byl lepší.U toho nového je lepší podsvětlení,ale palivo,teplota aj v digitalu,není tak čitelná apřehledná.Budík je prostě budík s ručičkou.Klasiku nikdo nepřekoná v čitelnosti.
Za sezonu jsem najel cca 9000km a maximální spokojenost.Neměnil bych,je to super cest´ák se sportovními ambicemi,silným motorem,velkým krou´tákem.Při naložení dvěma osobami jede stejně,vede stopu,nepoci´tuji problém do zatáček,vedení motorky.Je to nadčasový stroj,velmi vstřícný a odpustí i některé drobné jezdecké chyby. Když mu naložím,dokáže držet tempo s dnešními litrovými motorkami.Pak je rozhodující faktor jezdec a zkušenosti.Ten název jí přísluší i po 21letech,kdy vyjela na svět.V té době to byla naprostá bomba,vzhledem,technickými prvky,první motorka s dvěma vyvažovacími hřdeli v motoru aj. a do roku 2000 nejrychlejší seriově vyráběný motocykl na světě.
pěknej kousek mam rád velký,těžký stroje tak ať ještě spolu mnoho KM najedete bez problémů...