Vlastník | otajs ZX9R | |
---|---|---|
Vloženo | 23.4.2008 | |
Aktualizováno | 29.3.2010 | |
Zobrazeno | 3 184x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | otajs ZX9R | |
---|---|---|
Vloženo | 23.4.2008 | |
Aktualizováno | 29.3.2010 | |
Zobrazeno | 3 184x |
Myslím tím toto
http://www.motorcycl...saki_klr650%2097.htm
říkám tomu evropská a toto
http://www.motorcycl...saki_klr650%2093.htm
tomu říkám usa verze právě proto že jí dělali pro ameriku cca do roku 2009. To na vysvětlenou ty dva moje přízpěvky předtím byli takový zmatený Mám s tím pestrou zkušenost páč sem měl hrozný problémy to u nás přihlásit i přesto že to bylo koupený v 94rku v německu ale jinak to vykazovalo všechny znaky us verze (štítek typ a td)
A v Jihlavě seděj na magistrátu takový dvě hovada, že jim není rovno. Těm nestačí ani papír od kawasaki cz a od dekry.
Typický úřednický hovada. Teď s nima bojuje známá má zx6r r 2004 a oni po ní chcou štítek na rámu kterej tydle ročníky už neměli. A to to má taky od kawa cz potvrzený!
jo a pro evropu byli novější taky KLR650 ale to sou ty jak píšu sice vzhledově modernější ale nižší a podvozek jak z gumy
No v německu se prodávali ale je to verze pro usa pro evropu byli KLR600. Pro mě úplně suprová jak říkaj v reklamě ofroad motorka traktor na silnici i do lesa. Ale hlavně ten podvozek je dobrej né jak ty KLR650 novější to je měký jak kačer donald.Přemýšlím že bych do ní šel zas ale je docela problém jí sehnat v pěkným stavu a ty nový po faceliftu jsou sice pěkný ale to se mě za to nechce dát.
Každopádně její kvality jsem si uvědomil až když jsem skusil jiný a to už byla z domu.
Víš jak je to s tou U.S. verzí?Úplně jednoduché-je starší typ.Od roku 87 do roku 89 vypadala takhle každá.Pak přišel Tengai a poté v roce 94 nová KLR,ale jen pro Evropu.V "Emerice" jezdila až do roku 2007 tahle verze.Holt Amíci nepotřebují "fejsliftovat".
Jinak souhlas-první ročníky jsou nejpoctivější...
zdar, na tu váhu si časem zvykneš. gumy dělaj hodně, taky jsem přezul a je to celkem v pohodě. časem pořídím ještě řidší vzorek, teď mám mitas e-09 a v blátě se to strašně lepí a pokud nemáš rychlost, tak se guma nechce čistit. A trati se neboj, nedávno jsem byl na takový malý trati pro 4kolky a divil jsem se, bylo to v poho, jen v malých zavřených zatáčkách jsem se trochu trápil s tou nadváhou (mojí i motorky )
Paráda moc pěkná!
Moc pěkná,výběr motky schvaluju.A že je těžká to je fáma,jezdim s KLR 650C denně přes váhu na fabriku a máme oba +-259kg,motka má těch 159
pekne
Pro normálního smrtelníka nezhýčkaného "motokoly" ala KTM je naprosto dostačující.Pro mě je KLR to nejlepší...
souhlasim...pěkná...
pěkná kawárna..