PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník otajs ZX9R
Vloženo 23.4.2008
Aktualizováno 29.3.2010
Zobrazeno 3 184x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.8

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 11 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 25.10.11 v 07:41

Myslím tím toto
http://www.motorcycl...saki_klr650%2097.htm
říkám tomu evropská a toto
http://www.motorcycl...saki_klr650%2093.htm
tomu říkám usa verze právě proto že jí dělali pro ameriku cca do roku 2009. To na vysvětlenou ty dva moje přízpěvky předtím byli takový zmatený Mám s tím pestrou zkušenost páč sem měl hrozný problémy to u nás přihlásit i přesto že to bylo koupený v 94rku v německu ale jinak to vykazovalo všechny znaky us verze (štítek typ a td)
A v Jihlavě seděj na magistrátu takový dvě hovada, že jim není rovno. Těm nestačí ani papír od kawasaki cz a od dekry.
Typický úřednický hovada. Teď s nima bojuje známá má zx6r r 2004 a oni po ní chcou štítek na rámu kterej tydle ročníky už neměli. A to to má taky od kawa cz potvrzený!

otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 24.10.11 v 19:17

jo a pro evropu byli novější taky KLR650 ale to sou ty jak píšu sice vzhledově modernější ale nižší a podvozek jak z gumy

otajs-ZX9R
otajs-ZX9R napsal 24.10.11 v 19:15

No v německu se prodávali ale je to verze pro usa pro evropu byli KLR600. Pro mě úplně suprová jak říkaj v reklamě ofroad motorka traktor na silnici i do lesa. Ale hlavně ten podvozek je dobrej né jak ty KLR650 novější to je měký jak kačer donald.Přemýšlím že bych do ní šel zas ale je docela problém jí sehnat v pěkným stavu a ty nový po faceliftu jsou sice pěkný ale to se mě za to nechce dát.
Každopádně její kvality jsem si uvědomil až když jsem skusil jiný a to už byla z domu.

Anti
Anti napsal 24.10.11 v 18:32

Víš jak je to s tou U.S. verzí?Úplně jednoduché-je starší typ.Od roku 87 do roku 89 vypadala takhle každá.Pak přišel Tengai a poté v roce 94 nová KLR,ale jen pro Evropu.V "Emerice" jezdila až do roku 2007 tahle verze.Holt Amíci nepotřebují "fejsliftovat".
Jinak souhlas-první ročníky jsou nejpoctivější...

LuVo
LuVo napsal 20.08.09 v 14:49

zdar, na tu váhu si časem zvykneš. gumy dělaj hodně, taky jsem přezul a je to celkem v pohodě. časem pořídím ještě řidší vzorek, teď mám mitas e-09 a v blátě se to strašně lepí a pokud nemáš rychlost, tak se guma nechce čistit. A trati se neboj, nedávno jsem byl na takový malý trati pro 4kolky a divil jsem se, bylo to v poho, jen v malých zavřených zatáčkách jsem se trochu trápil s tou nadváhou (mojí i motorky )

Ajtov
Ajtov napsal 30.04.08 v 20:43

Paráda moc pěkná!

smiki1
smiki1 napsal 29.04.08 v 21:08

Moc pěkná,výběr motky schvaluju.A že je těžká to je fáma,jezdim s KLR 650C denně přes váhu na fabriku a máme oba +-259kg,motka má těch 159

MartinR1
MartinR1 napsal 25.04.08 v 21:58

pekne

Anti
Anti napsal 24.04.08 v 15:51

Pro normálního smrtelníka nezhýčkaného "motokoly" ala KTM je naprosto dostačující.Pro mě je KLR to nejlepší...

zikky
zikky napsal 24.04.08 v 09:30

souhlasim...pěkná...

štepa
štepa napsal 24.04.08 v 08:11

pěkná kawárna..



TOPlist