Vlastník | johny73 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.3.2023 | |
Aktualizováno | 26.3.2023 | |
Zobrazeno | 2 202x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | johny73 | |
---|---|---|
Vloženo | 26.3.2023 | |
Aktualizováno | 26.3.2023 | |
Zobrazeno | 2 202x |
Taky jsem čerstvý majitel TEXu. Tobě přeji hodně super km . A na to topení pod jsem taky zědavý .
Díky za komentáře, už jsem ohledně "topení" klidný ...
Tiger 1200 Desert, 2020, najazd 33000 km, bez akehokolvek problemu a jedineho prehriatia jazdca. A zasa citam, ako to hreje Tejto generacie s TFT displayom sa to absolutne netyka, bolo odstranene upravou aerodynamiky, nevytvara sa totiz v priestore jazdca bezvetrie. Este vacsie vetranie sa da dosiahnut demontazou malych spodnych čírych deflektorov kapoty po stranách. Hlavne netreba sediet vajcami natlaceny presne na spoj nadrze a sedaku, odsadnutie o 3-5 cm a mierne rozovretie kolien ihned perfektne prevetra cely priestor. Pozitivne je, ze termicka pohoda na Tigeri mne vyrazne predlzila sezonu jazdenia, standardne februar-november. Netreba verziu low, v standardnej vysokej verzii so sedadlom v spodnej polohe pohodlne došliapnutie oboma chodidlami pre vysku 168cm. Padacie rámy spôsobia zmenu obtekania vzduchu a generuju turbulencie a aerodynamicky hluk. Tigra som kupil noveho na cesty do prace ako dialnicne priblizovadlo, najazd 200 km denne, na beznu cestovnu rychlost 150+ je idealny, s mierne pritvrdenym nastavenim smerom k "hard". Idealne cestovne gumy Roadsmart III, IV, nezacne hucat predna guma ako povodne Metzelery po 3000 km. Quickshifter na Tigra urcite nie! Kardanovy Tiger nebol vyvijany na jeho pouzitie, iba trh si ho "vyziadal". Ale kedze krutak Tigera nabada radit skoro, ako na 2,0 TDi, quickshifter davat v nizkych otackach znamena rychlu smrt kardanoveho prevodu kvoli znacnym zotrvacnym silam. Quickshifter je na Deserte v serii a hned som jeho funkciu vypol v menu a nepouzival ho. Funguje perfektne, ale v otackach nad 6000, kam sa standardne pri dieseloidnom jazdeni na Tigri casto nedostanes, ak tak na dialnici, ale to uz tam je davno šestka...
Dovolím si oponovat s tím topením. O žádném brutálním topení nemůže být řeč. To, že v létě popojíždím ve městě v koloně a je +30st, tak je logické, že teplo od motoru je cítit. Ale to asi u každé motorky. Vím o čem mluvím. Měl jsem poslední dva modely této motorky.
Jinak budeš určitě spokojený, je to dříč s mohutnou sílou a nic lepšího než třívalec nemúže být.
Kamarád ji měl a říkal, že to topení je fakt brutální, tak dej v létě vědět jak se ti to jeví, třeba v deníku. Užívej