PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník johny73
Vloženo 26.3.2023
Aktualizováno 26.3.2023
Zobrazeno 2 134x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 7 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jinopo
Jinopo napsal 29.03.23 v 18:52

Taky jsem čerstvý majitel TEXu. Tobě přeji hodně super km . A na to topení pod jsem taky zědavý .

johny73
johny73 napsal 29.03.23 v 12:46

Díky za komentáře, už jsem ohledně "topení" klidný ...

Ridgeback
Ridgeback napsal 29.03.23 v 09:42

Ridgeback
Ridgeback napsal 29.03.23 v 09:32

Ridgeback
Ridgeback napsal 29.03.23 v 09:15 10b.

Tiger 1200 Desert, 2020, najazd 33000 km, bez akehokolvek problemu a jedineho prehriatia jazdca. A zasa citam, ako to hreje Tejto generacie s TFT displayom sa to absolutne netyka, bolo odstranene upravou aerodynamiky, nevytvara sa totiz v priestore jazdca bezvetrie. Este vacsie vetranie sa da dosiahnut demontazou malych spodnych čírych deflektorov kapoty po stranách. Hlavne netreba sediet vajcami natlaceny presne na spoj nadrze a sedaku, odsadnutie o 3-5 cm a mierne rozovretie kolien ihned perfektne prevetra cely priestor. Pozitivne je, ze termicka pohoda na Tigeri mne vyrazne predlzila sezonu jazdenia, standardne februar-november. Netreba verziu low, v standardnej vysokej verzii so sedadlom v spodnej polohe pohodlne došliapnutie oboma chodidlami pre vysku 168cm. Padacie rámy spôsobia zmenu obtekania vzduchu a generuju turbulencie a aerodynamicky hluk. Tigra som kupil noveho na cesty do prace ako dialnicne priblizovadlo, najazd 200 km denne, na beznu cestovnu rychlost 150+ je idealny, s mierne pritvrdenym nastavenim smerom k "hard". Idealne cestovne gumy Roadsmart III, IV, nezacne hucat predna guma ako povodne Metzelery po 3000 km. Quickshifter na Tigra urcite nie! Kardanovy Tiger nebol vyvijany na jeho pouzitie, iba trh si ho "vyziadal". Ale kedze krutak Tigera nabada radit skoro, ako na 2,0 TDi, quickshifter davat v nizkych otackach znamena rychlu smrt kardanoveho prevodu kvoli znacnym zotrvacnym silam. Quickshifter je na Deserte v serii a hned som jeho funkciu vypol v menu a nepouzival ho. Funguje perfektne, ale v otackach nad 6000, kam sa standardne pri dieseloidnom jazdeni na Tigri casto nedostanes, ak tak na dialnici, ale to uz tam je davno šestka...

Gurun
Gurun napsal 29.03.23 v 07:44 8b.

Dovolím si oponovat s tím topením. O žádném brutálním topení nemůže být řeč. To, že v létě popojíždím ve městě v koloně a je +30st, tak je logické, že teplo od motoru je cítit. Ale to asi u každé motorky. Vím o čem mluvím. Měl jsem poslední dva modely této motorky.
Jinak budeš určitě spokojený, je to dříč s mohutnou sílou a nic lepšího než třívalec nemúže být.

traki
traki napsal 28.03.23 v 21:28 10b.

Kamarád ji měl a říkal, že to topení je fakt brutální, tak dej v létě vědět jak se ti to jeví, třeba v deníku. Užívej



TOPlist