Vlastník | CERT1980 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.10.2022 | |
Aktualizováno | 2.1.2023 | |
Zobrazeno | 1 643x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | CERT1980 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.10.2022 | |
Aktualizováno | 2.1.2023 | |
Zobrazeno | 1 643x |
Tak mám za sebou první dva víkendové výlety. Jeden ca 600km a druhý 700km, Postřehy? No je to klidná síla, podvozek je opravdu dobrý, žehlí nerovnosti perfektně a není tedy utrpení jezdit i na občas rozbitých cestách. Na druhém tripu po Rakousku už jsme si druhý den spolu s "Barčou" sedli a i jsem ji trošku poškádlil a zjistil milou věc, že od 4500 výše se v ní objeví čertík a umí jet pěkně z ostra... to je příjemné když se chvátá, jinak svým charakterem rozhodně neponouká ji točit do červeného, jede si pěkně na krouťák od 2500 do 4500 tis. ot, napohodu poliká kilometry, žehlí nerovnosti, a přitome cucne 5,2-5,5l/100km, tedy žádná trága...vlastně dost podobně jako moje půdovní DN 01, Tam jsem byl mezi 4,9 a 5,6 dle stylu jízdy. Ale ten podvozek je pohodlnější než byl u DN ...jednoznačně... co dál... dal jsem aditivum Titanium Mototec 4 pro motorky, a potvrzuje se mi co už mám zkušenost z aut, že motor se zklidnil, oživilo to kompresi a jede to jak samet...Doporučuju... . Jinak dekomprese motoru je excelentní, i kámoš na tripu se svým Versysem 600 co jel za mnou, byl překvapený že skoro nebrzdím brzdami, prostě není třeba a při troše předvídavosti si postupně podřadím a brzdím motorem prakticky všude kde to situace dovolí. Tedy znovu potvrzuji že Erko je prýma stroj pro pohodové cestování a občas lze i zablbnout ale rozhodně vás k tomu svým charakterem nevyzývá...
pěkná - lezeme do nové sezóny se stejnými stroji, tak ať to jezdí
Tak zatím to vypadá, že motorka je skutečně velmi udržovaný a zachovaný kousek... kromě spotřebního materiálu se zdá vše ve velmi dobrém stavu... tedy na stáří 21 let... klobouk dolu před předchozím majitelem... přeji si nyní udržet jeho standard péče a opatrnosti při provozu...
@elvis78: honda byla taky pěkná taková neokoukaná, jen jsem nepochopil, když už to protlačili takové ufo do seriové výroby, že si na tom nedali víc záležet - myslím hmotnost (274kg) bylo fakt moc )při jízdě dobrý ale na místě velká posilovna. Jinak ten automat byl zatím nejlepší co jsem měl možnost vyzkoušet jak mezi auty tak motorkami (oproti DSG,DCT nebo hydroměničům to bylo špička, tedy až na elektriku, tam není co řešit, tam je automat nejlepší ) prostě jen jedna rychlost 0-10000ot.) . eRko je taková úplná klasika prostě motorka jak ji "bůh stvořil" proto jsem po ní koukal a nakonec koupil - a ty válce do strany je vlastně takovej "bonus" k té kráse nahaté .. Plexi jsem vzal od wunderlichu, vario ergo - není moc krásné ale je funkční a já jsem "fajnovka" mám rád pohodlí při jízdě aby si mohl užívat do ostatní a ne jen vítr v přilbě a mouchy v hledí ... padáky taky wunderlich, protože jsou takové méně robustní i když drahé jak prase. Jen ještě řešim kufry, nějak se nedají sehnat origo v rozumném stavu "zatím". Tak snad se něco do jara objeví.
Tohle je moc pěkná motorka . Ta předchozí Honda byla teda obludná
Plexi velké taky kazí kolikrát vzhled! Možná by bylo dobrý spíše vybrat správný tvar Plexi a hru která není hlučná. Jel jsem se svojí Lidl helmou na triumphu kterej nemá prakticky žádný Plexi a bylo to lepší než na moji motorce s Plexi který není origoš
parádní kousek, až se naučíš "Spojkovat", tak si ji určitě zamiluješ.
http://www.motorkari.cz/skupina/bmw-r-ko
vyleštil bych svody a namontoval chromované padáky, moc bych tam toho nevěšel
Když jsem si odvážel V-Stroma od Tasse tak už tam byla připravená :) Máme motorky koupený prakticky hned po sobě. Bavoráček byl moc pěknej, ať ti slouží.
ať to jezdí
@BIG -Daddy, smitth: Děkuji za komentář kluci. Vizuálně fakt pěkná, uvidíme jestli technicky to bude, taky tak, cestu domu zvládla vpoho, jen hůř chytá za studena, na důkladnou rozborku teprve čekáme. Zatím objednávám doplňky, zima bude dlouhá, tak se bude montovat a montovat , Wunderlich truisitcké vario ergo plexi, padáky, předkopy, zvýšení řidítek... plotna na topcase SHADE a další drobnosti jako USB zásuvka, držák navi, měření talku v pneu...
Ty brdo ta je jak nová
Pěkná. Vypadá zachovale.