PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník SemtexCBR
Vloženo 22.9.2020
Aktualizováno 14.10.2020
Zobrazeno 2 861x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 9 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NXram
NXram napsal 09.11.20 v 10:02

dobrá volba, uvidíš a nemůžeš moc srovnávat s CBR, taky jsem měl a to byla vážně skvělá motorka, ale tak někjak k ničemu ... Myslím, že nejen mě dává SA1290 konečně vše, pohodlí, rychlost, jistotu a brutální motor jezdil jsem a jezdím na různých motorkách a za nic bych neměnil

ninjazx10r
ninjazx10r napsal 05.11.20 v 13:09 10b.

abbany
abbany napsal 05.11.20 v 10:26 10b.

Vidím , že si tiež podlahol , Láska silnie s každým kilometrom a každou zákrutou
Kto nezažil nepochopí

Ententyk
Ententyk napsal 05.11.20 v 10:00 10b.

díkec, jo "oranžová je dobrá"

Brukev
Brukev napsal 24.09.20 v 19:53 10b.

Hezky napsané ... přidám par postřehů ... minuly víkend jsem si v Alpách půjčil od kamaráda nachvilku GS 1200 a přes to že mě ta motorka ohromila tak KTM radi mnohem lépe ( má starší kousek cca 40 tis najeto ... já mám 30 ) ... takže souhlasím že to vždy muže být z velké části kvalitním servisem... co se tyče vlnění , to už jsem tu také parkrat četl a mne osobně se to dělo prave minuly víkend, kdy jsem měl za sebou rolku a vážně hodně foukalo ... ale bylo to až tak kolem 210,jinak mi prave SAD přijde velmi stabilní ... muže to být obutim, kuframa a pod. No a plégo... tak to je kapitola sama o sobě , řešil jsem to na Multistrade a řeším to i tady ... nahoru dolu deflektor s pořad mě to štve ... takže teď dorazilo od Puigu, pak skusim jinou helmu a pak špunty ... ale to řeší většina motorek a když i na GS dávají lidi deflektory, tak jsem v klidu ... jinak mám najeto 10 tis za tuto sezónu a bez jediného problému ( nechal jsem Moto před sezonou koplmet připravit ) ... tak ať děla radost, bo k tomu byla stvořená

Rkalis
Rkalis napsal 24.09.20 v 18:57 10b.

Pecka jinak na razeni ma vliv kvalita oleje a taky se pri vymene vzdy cisti tryska ostriku spojky a prevodovky ted leju motul 7100 10w50 ester a radi suprove.. menim po 8-10tis jak to zrovna vyjde
At slouzi

tudydudy
tudydudy napsal 24.09.20 v 12:23

Občas ne zrovna precizní práci převodovky jen a jen potvrzuji. Lepší řadit nahoru bez spojky nebo prostě motor více točit. Obecně se pak motorka lépe používá než když se jede bublačka.
6. převodový stupeň lze o mnoho zpoužitelnit změnou poměru sekundárního převodu. Já mám dobrou zkušenost s osazením 16ti namísto 17ti zubého řetězového kolečka. Jinak přeji mnoho bezproblémových kilometrů! Když se motce dá patřičná péče, tak by neměl být problém.

Pedl
Pedl napsal 22.09.20 v 21:40 10b.

Jack77
Jack77 napsal 22.09.20 v 12:57 10b.

Dobře a celkem trefně napsáno Mám stejný ročník, ale k recenzi jsem se po dvou letech stále nedokopal
Převodovka mi ve srovnání s Triumphem přijde dost humpolácká. Nevím, jestli popisuju to samé, ale občas se stane, že při řazení nahoru 5,6 mě řadička jakoby nakopne zpět. Při řazení bez spojky se mi to nestalo.
Vítr vnímá každej jinak. Já turistické plexi dávám jen na dovolenou. Jezdím s krátkým z R, mám rád vítr ve vlasech A i těch 180+ se dá, když se člověk trochu přikrčí. Víc nejezdím, motorka mi už pak nepřijde příliš stabilní. Jo a tacho proti GPS přeměřuje tak o 8%.



TOPlist