PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Destroyer
Vloženo 17.3.2020
Aktualizováno 17.3.2020
Zobrazeno 5 430x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.6

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 9 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Destroyer
Destroyer napsal 24.11.20 v 10:22

milanek81 napsal 24.11.20 v 08:38
Prečítaj ešte raz, nieje to hodnotenie jedného Transalpa, ale je to choroby všetkých kusov na ktorých som sa vozil, najmladší 2.000km najstarší cez 70.000 km. Ale na také prdlanie má ten podvozok "stabilný charakter", pokiaľ človek nezačne tlačiť na pílu.

milanek81
milanek81 napsal 24.11.20 v 08:38 3b.

Máš to tu samou chybu - ten podvozek není stary 20 let ale s mirnými upravami 43let dále - 700ka transalp nemá s afrikou nic spolecnyho je to motor z deaulvile a ty se konstukcne rozesli uz u 650ky , dále 700ka je z te trojice nejnepovedenejsi protože : stary podvozek + tezky a ne o moc silnejsi motor + 19ka vepředu je jasne spatna kombinace ale byl to proste vybehovej model kterej polepily aby bylo ještě par let co prodavat , presto jak pisou niz ten odvozek musel byt hodne zhuntovanej aby se takhle choval - transalp je velice klidna a stabilni motorka s mimoradne neutralnim chovanim poplatna době - svého vyrchlu dodahl v roce 96 kdy 600ka dostala 3 kotouce od te doby to slo oproti konkurenci pomalu dolu - osobne sem se tam na 3 stranakach docet ze sis koupil 700ku se zhuntovanym podvozkem kterej si spravil tim ze si koupil progresy - jako celek to bohužel není clanek kterej by se obsahem a kvalitou infomaci dal propagovat - tak priste znova a lepe

Michal21
Michal21 napsal 12.09.20 v 08:24 5b.

S hodne body musim nesouhlasit tady muselo byt "neco" spatne.

Jenick
Jenick napsal 28.08.20 v 13:50

Tak jsem se nakonec, i přes zkušenosti z Tvé recenze, rozhodl do 700Alpa jít. Zkusil jsem celkem čtyři, pátého jsem koupil. Musím potvrdit, že jsi měl zřejmě asi neuvěřitelný pech na hodně nepovedený kus. Všechny Alpy jsem prohlížel až nezvykle detailně a ani na jednom jsem nenašel rezavé díly, jako z tvých fotek. A to ani na spodním uchycení výfuku, kde bych to vlivem změny teplot u 12 let starých motorek rozhodně čekal. Všechny měly najeto nesrovnatelně víc, než 20.000km, jak píšeš. Řešit u malého cestovního endura o objemu 650-700 kubíků za 200.000 korun (nové), že se vlní v zatáčce při 150km/h, když má s vypětím všech sil 170 maximálku, mi přijde taky trochu přitažené za vlasy. Podvozek měkký je, o tom žádná, nicméně k celkové povaze motorky pasuje, řekl bych, poměrně dobře. U Dacie Duster se přece taky nebudeš rozčilovat, že za cenu 350.000,- nemá masážní sedačky a na okruhu v Brně se v zatáčce při 170 km/h moc naklání...

Destroyer
Destroyer napsal 05.05.20 v 11:59

JirkisCz - onedlho spravím guidline pre moje doporučené nastavenie podvozku TA650/700 samozrejme že sa dá napokon nastaviť tak, že na motorke sa dá jazdiť aj pomerne tuho. Ja hovorím o sériovom nastavení, porovnané nezávisle na 2 motorkách. Nastavenie z výroby, malý nájazd. Obe sa chovali rovnako, nezáležalo na obutí.
ten podvozok som napokon nastavil relatívne dobre, ale od 150 v náklone sa to vlní stále (ale to je spôsobené nedostatočnou tuhosťou rámu). Max. Rýchlosť podľa tacho pre TA700 je 177km/h. Viac sa nedá. Napokon som si užil aj miestny zárez kde chodím svoje úpravy testovať, akurát ten motor sa pod 6.000 ot./min. ani nedostal. Ale výsledok testovania podvozku bol fakt unikátny.
Akurát ešte som sa nerozhodol či to založím ako tému na m.cz vo fóre alebo príspevok v deníku.

JirkisCz
JirkisCz napsal 02.05.20 v 16:12 10b.

Tak to jsi měl buď děsnej pech na kus, nebo jsi jí prostě nenáviděl
Mám na TA700 najeto necelých 10k km a úplně mi ta info nesouhlasí. Ať už kvůli zatáčkám (nemám problém, naopak ve srovnání s 800GS mi přijde v zatáčkách o dost jistější, ale můžou to dělat gumy). Ta motorka nemá problém jet 160-170 tachometrovejch, aniž by byl větší problém s vibracemi a větrem, což si myslím, že na 700 enduro je super. Určitě má své klady i zápory, já si rád zadovádím a je pravda, že bych nepohrdl agresivnějším výkonem, ale nemůžu říct, že by byla slabá nebo nudná v porovnání se srovnatelně silnými cendury. Je to motorka schopná snížení na 35kw, kdo bude chtít, přesedne pak na 1200 nebo něco podobného. Třeba poslouží dalšímu majitelovi líp, možná je to fakt vadnej kus, kdo ví :)
Každopádně barva a výbava, po které jsem se celkem marně sháněl
Btw. stupačku mám obroušenou ale s váhou souhlasím, připomíná mi to tahání 650 Dakara na centrál, prostě utrpení, těžký jak kráva a není pořádně za co zabrat

Destroyer
Destroyer napsal 18.03.20 v 23:06

Donald - co sa tyka cien ND tie su drahe v podstate pre vsetky motorky. Teda dalo by sa povedat aj "rovnako lacne". Problem u Japoncov vidim najma s ich uplnou nedostupnostou pre starsie rocniky 15r a viac. BMW na tom nieje s cenami o nic lepsie a KTM zdrazeli x3 za 3 roky... Motorky su vseobecne mensi a dynamicky biznis, preto ceny ND budu vzdy vyssie ako pre auta.

Donald
Donald napsal 18.03.20 v 20:01 10b.

Dobře napsané. Dlužno dodat, že Honda má ND nekřesťansky drahé.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 18.03.20 v 00:23 10b.

to je ale smůla na Hondu



TOPlist