Vlastník | vaypor | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2019 | |
Aktualizováno | 16.9.2023 | |
Zobrazeno | 1 784x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | vaypor | |
---|---|---|
Vloženo | 11.10.2019 | |
Aktualizováno | 16.9.2023 | |
Zobrazeno | 1 784x |
Tak jsem dal převod 16 x 45. To je traktor normálně to jede na volnoběh a může se vedle toho jít nebo na tom sedět a a ťapat pravá levá. Motor si bublá a nechcípne, šlape absolutně v klidu a jemně, přitom když je potřeba něco přejet, tak se přidá a předek se hned odlehčí (odlepí). Podvozek s 265mm se chová jak neotesánek a sežere všechno Byl jsem na motání, pršelo a mlha že jsem měl i dioptrický brýle zamlžený, takže některé úseky na "slepo" bez nich. Motorka se i na těch neblbějších úsecích chovala čitelně. Kamarád co má ruce se na ni svezl a byl nadšenej.
Hezký popsané, motorka parádní stejnou cestou šel i uživatel ,,sete" má nádhernou ve verzi ,,go" !!
Asi tak ... zrzka
Nejlepší je se svézt. Měl jsem 990 Sko a 950. Přijel jeden klučina na 950, ale už jak vystupoval z auta hned hlásil "vytlač rovnou to 990 Sko" Ptal jsem se na čem že jezdil a on to gentleman Triumph Upozorňoval jsem jej, že to Sko je po Sadilkovo motání obuté na ostré špalky. On na to že zná. Kamarád mu to projel (měl taky 990) a že jo, že funguje supr. Klučina na to skočil, no a za pět minut se vrátil vyvalenej, s očima jak šnek, že to není úplně džentlmenská jízda Potom jsem je ještě nechal svézt na 950 co bylo původně v plánu a kamarád byl překvapenej jemností motoru. No a já nedávno musel jet na Triumphu, bo kámoš chtěl vyzkoušet KTM, a zatímco on byl nadšenej a bude kačenu kupovat, já z toho slezl a už si ani nepamatuju jaký to bylo.
Velice pěkná a hlavně přínosná recenze.Mě osobně to určitě při rozhodování pomuže
ono když jsi se nevozil na KTM, tak to je těžký. Všechny ty motorky jsou skvělé a postupně se zlepšují. 950 byla naprosto bombová - z 60% to je závodní materiál a 100koní na 207kg - a dodnes i po 16 letech se ji konkurence nevyrovná. 990 je supr a 1190 je ještě lepší, ale máš v ruce taky o hodně víc peněz. A tak chceš ten skvělý podvozek za pár kaček. Proto pořídíš 950. Dostaneš na chlup stejný NASTAVITELNÝ podvozek jako 990 a motor je do terénu více vhodný. Vem si jak si lidi drží krásný starý jednoválce 600 - 650. Vyráběly je všici 4 japonci, KTM a ještě Husqvarna. Tam máš na výběr z mnoha značek a přece je toho málo. A proč? Protože to na normální poježdění stačí a cena je od cca 35 do 70. Stejný segment o řád vyšší je Afrika twin a Yamaha supeteneré - a tam už je to od 60 do nesmyslů přes 150. No a o další level výš je jen Advík. 950 má silný a přitom jemný motor. Dá se jezdit i pod 6 a to jedeš svižně, jak ostatní na jinejch. Nebo za to tahat a v Alpách pojedeš na dostřel superbiků se stejnou spotřebou. Nebo si zajet po asfaltu do jinejch zemí a tam to ohnout mimo asfalt a užívat volnost. Podvozek si naklikáš na to co potřebuješ - kde a kolik vážíš, jestli v jednom či ve dvou s bagáží. Je tam minimum elektriky a bez ABS, takže to bude levně opravitelné a téměř kdekoli. A jsi tam za +-100.
ja zas ten postup 990, 1190 a na konec 950 moc nechapem
nevozil som sa na ani jednej, ale skor by som povedal, ze striekacka 990 bude lepsia a vychytanejsia? ci sa mylim?
Ty jo, nejsi první co měl 990,1190 a nakonec skončil u karburátorové 950... asi na ní fakt něco bude ať dělá radost