Vlastník | YAMAŠINA | |
---|---|---|
Vloženo | 12.10.2016 | |
Aktualizováno | 15.11.2017 | |
Zobrazeno | 7 580x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
Vlastník | YAMAŠINA | |
---|---|---|
Vloženo | 12.10.2016 | |
Aktualizováno | 15.11.2017 | |
Zobrazeno | 7 580x |
slušnej mazec :) hlavně ten vejfuk
Srdeční záležitost
Hodně zajímavý
... super inspirace ... ... rád bych se dozvěděl víc o vašem řešení výfuku, pokud to není výrobní tajemství
Tak to je perfektní
Deset je málo, tohle by si zasloužilo padesát bodů . Výfuky perfekt, asi ses minul povoláním..měli by Tě oslovit výrobci motorek. Kdyby takoví v nich pracovali, určitě by i naše Jawa zase poskočila na vrchol..!
No tak to je paráda..! Jen tak dál...!!!
A o tom to je a tak to funguje. Moc dobře sis ji přizpůsobil.
Čéče, endura jako nemusim. Ale tohle je fakt pecka! Supr!
Zdar Slávku -TDM a ostatní moto kamarádi. Pokusím se rozepsat. Posuvnej štít je origo výrobek Givi. Nevím jestli má homologaci, ale je běžně k dostání. Naprosto nechápu výrobce endur, že nikdo nic podobnýho sériově neřeší. Přitom jde o velmi jednoduché řešení a pro jezdce suprovou věc. Výška se upraví podle výšky jezdce, aby na na něj za jízdy po silnici nefoukalo a taky aby nemusel stále čistit hledí u helmy od hmyzu. Mám to udělaný tak , že to funguje i na mojí výšku ,187 cm + helma + na vršku helmy kamera - ani ta není znečištěná od hmyzu! V terénu se štítek pustí dolů aby bylo lépe vidět na cestu. Pohodlně přestavitelné za jízdy ! Základní štít je z homologovaného štítu z nějakého skůtru a je upraven do potřebné podoby pro světla atd...Přes zimu chystám opět změnu základního štítu. Světla nad sebe. Potkávací světlo bude asi čočka. Jde mi hlavně o lepší aerodynamiku...uvidíme na jaře zda se úprava zdaří. Světla jsou homologovaná. Rám který všechno v předu nese jsem vyráběl z hliníkových profilů...to se přiznám , že je "vyšší dívčí". Další co mi na sériových endurech prostě chybí je úložný prostor. I když jedu "kolem komína" je dobrý mít s sebou "pršák" - bundu a kalhoty, foťák, mobil, náhradní baterky do kamery, někdy třeba dvoje rukavice, vnitřní zateplení do bundy a kalhot, trochu nářadí, nějaký to lanko, šroubek, ...atd...Nechci vozit věci v batohu a pro některé věci jsem chtěl mít v motorce stabilní místo. Tak jsem pro letošní sezonu vymyslel přední boční kapsy. Náramně se mi osvědčily. Jedná se o cyklo kapsy pod štangli , od firmy Arsenal. Dodávají se s nepromokavou vyjímatelnou vnitřní vložkou...mimochodem záležitost za pár korun...Myslím, že kapsa má obsah 2l. (mám čtyři) Zatím jsem tak velký úložný prostor na 100% ani nevyužil. Jak píšeš, ničemu to na motorce nevadí. Výrobci mají v těchto místech naleštěný plasty do kterých krom toho že je to hezký (než to člověk někde položí) nic není. Pak v předu nad blatníkem háček z nerezu pro případ poruchy a nutnýho tažení motorky.(To se mi díky Bohu zatím nestalo, ale kamarádům ano...) Vlastní výroba, jednoduchá záležitost. Přední blatník originál pouze upraven "kutilem" . Budík KOSO - běžně na trhu -super věc - otáčkoměr,tachometr - čtyři úrovně měření ujetých km, palivoměr, voltmetr, 2x teplota - já mám olej a teplotu vzduchu, neutrál. Počítadlo kvaltů běžně k dostání. Odpružený řídítka SW Motech - určitě homologovaný. To samý kryty páček - rukou. musím končit , třeba pokračování příště.
Hodně fajn! Urcitě i funkční. Klobouk dolu
Ucelne upravy, akorat na STK se z toho technik posere. Pritom tato uprava vubec nicemu nevadi. Mozna by ses mohl rozepsat, z ceho pochazi jednotlivy dily a jak jsi udelal ten posuvnej stit se svetlama.
Pěkné a chytré, je vidět že tě baví.
A co na to říkají na technické ??? Jinak absolutně super mašina + geniální úpravy
No to je dost dobrý nářadí !!!
Závidím,fakt zajímavý a funkčí
Ja to seru masina, ktera Te nikdy nenecha ve stychu
Krásná motorka, výfuky jsou geniální - v chladném počasí to musí krásně topit na nohy
Zdar kamarádi motorkáři. Díky za super hodnocení. zvuky dodám , ale myslím , že bych mohl dodat pár záznamů, videa z cest třeba letos z Čený Hory. Tam jsme s naloženejma motorkama jeli starou vojenskou cestou - šotolinu, asi ze 300 m.n.m. do sedla 1600 m.n.m...móóóc hezký. Nebo v oblasti Durmitoru jsme vyjeli šotolinou do 2170 m.n.m. Taky pěkný. Jen musím zjistit jak na to. Docela s tím tady bojuju. Jak jste někdo psal o kofolách , tak tam většinou bývá jen voda, ta nejvíc osvěží a když je vedro tak mám na jedný flašce místo víčka takovej ten "cucák" s ventilem . Mám vyklápěčku helmu a tak jen vyndáš láhev trochu se osvěžíš a ani při tom nemusíš zastavovat.
Už vím kde se inspiroval designér RE Himalayanu. Mě se to líbí..
Tak to je super,vyšlechtěný k dokonalosti
Parádní kousek
Ty krááso, fakt super záležitost.
Parádní úprava stroje . Pobavily mě ty držáčky na propisku a čistič (?) plexi či co to je a 2 kofoly k tomu :D.
Pridej video se zvukem. Ty vyfuky me fakt zajimaj.
Super motorka, obdivuju ty vychytávky, opravdu. Sám bych rád něco lehkého a přitom schopného delšího cestování. Jen bych měl strach na STK, ale to tady nebudeme rozebírat.
nemám slov ! vskutku luxusní záležitost!
Prakticnost nade vse. Bomba! Ten airvak je cool, to jsem jeste nevidel :) Drzacek na sprej na plexi...super, taky mam v planu pres zimu na alpa namontovat nekam a i drzaky na piti...
Dobře, že ses podělil. Konečně, tomu říkám "Custom bike"! Né jen odstrojená silnice, ozdobená chromovanými cingrlátky, dobrá tak akorát na cafe.
Cestovní enduro jak má být, lehký, použitelný, funkční. Měl jsem letos stejný záměr použít TTR a přestavět na cest.enduro. Nakonec budu upravovat mírně modernější stroj, ale s podobným rodokmenem jako TT.
10b.
Super stroj
Suprová expediční mašina,má vše co je pro cestování třeba a určitě tě nikde jen tak nenechá
Klaním se. Tomu říkám domácí kutění. Výfuk je super nápad a celkově se mi líbí pojetí motorky ze které je jasně cítit k čemu je určená. Škoda s tím vším není možné legálně projít STK. Ale to je problém legislativy a ne tvoji super motorky. Za mě
Nic vyloženě zbytečného, ani nic navíc. Všechno má svůj smysl a tak se mi to líbí. Zajímavá a věřím že velice funkční úprava!
Ahoj moto přátelé a moc díky za přízeň. Nečekal jsem "že to na motorkářích tak žije" a už vůbec ne takovou vstřícnost. Děkuju! Vidím zájem tak dodám ještě další foto třeba i s komentářem, jestli zjistím jak to udělat. Nejsem v ovládání profilu vůbec zdatný. STK s vlastními výfuky i některými dalšími úpravami samozřejmě NE. To se musí vrátit orig.výfuk...ale mně to za tu práci stojí. Když tam dám orig. výfuk se spojenýma svodama , je to při jízdě, jako by mně někdo zezadu držel za svetr ...to mi jen potvrzuje , že úpravy jsou správné, že motorka může "úplně jinak dýchat"...
je vidět, že jsi všechny úpravy dělal z jasných důvodů. Povedlo se ti to, já dávám jasných 10b. Jen se na tu motorku podívám a vím, že je stavěna za jasným účelem cestování po klikatých cestičkách zpevněných i nezpevněných
Dobře, ze ses podelil. Krasna práce ;). Uplne chápu ponechani tohoto stroje.
Moc pěkná mašina, tyhle úpravy se mi moc líbí. Jen by mě zajímalo co na to říkají na STK
Ty vejfuky.. super pěknej bajk