Vždy jsem chtěl 954 ... a tak ji mám.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: protože 600ccm
První dojmy - Na to že jsem nikdy pořádně neřídil supersport mi Hondice neobyčejně sedla. Je vidět že byla někdy v minulosti nejčastěji ježděná na okruhu díky nastavení podvozku, tahu motoru, výfuku Akrapovic a sportovnímu přepákování (dost nešťastně nastavenému buď na jízdu na okruhu, nebo pro trpaslíka). Zřejmě je nefukční přívěra - kvůli akrapu, takže na spodku se chová spíše jak 600ccm (na začatek mi to vyhovuje).
Motorku bych doporučil pro - Supersport
Recenze
Díky nešťastnému počasí to s najetými kilometry už asi nebude žádná sláva . Za 4 dny jsem kvůli přezutí gum, přihlášení a testování projel asi 200 km než začalo zase chcát. Alespoň mi to dalo čas pořádně prohlídnout technický stav. Takže se pujde seřídit ventily, rozvoďák, výměna oleje apod. Průměrná spotřeba na začítek kolem 6-7l /100km
10.9. Nazutí do nových kol Brigestone S20 Battlax - lepí nádherně... testoval jsem i za deště
Zima 2014/15 - výměna plexa + šroubky, závažíčka, štelováky, gumový tankpad (přes zimu trochu vyblednul), reflexní pásky, dokoupeny šrouby podsedlovky na zachycení "pavouka" a i jarem se bude pokračovat na vzhledu
moc pěkná!!