Ani dravec ani slaboch. Tak by se dalo popsat XJéčko, které rekordy lámat nebude, ale odškrcená verze neurazí.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: Ze všech mých tipů byla asi nejošklivější
Honda CB 500: Po autoškole v jejím sedle se mi její uškubanost zprotivila.
První dojmy - Po tom, co jsem původně toužil po dvouválcích typu CB500 nebo SV650 mě sametově jemný zátah čtyřválce naprosto uhranul. Konečně to táhlo na všechny kvalty, nemusel jsem to vytáčet a řadit jako na splašené dváce, lahoda. Třetí den mi nesmrtelný motor bez jakéhokoliv upozornění vyplivnul ojnici na cestu, do týdne jsem však vztekle soukal do rámu motor druhý, taková "maličkost" mě přece nezastaví!
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníka, pro ženskou, pro člověka, kterej se chce spíš kochat než závodit, na druhou stranu - když je místy opravdu třeba, motorka se svou maximálkou něco přes 180 zahanbit taky nenechá!
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti - nikdy jsem se s tím dřív nesetkal ani nad tím nepřemýšlel, ale po vyzkoušení je to lahoda.
Recenze
Vždycky jsem jezdil jen nelegálně po loukách a lesích na různě silných endurech a kroskách, ale chtěl jsem konečně vyzkoušet jaké to je po cestě, a po špatných zkušenostech s Yamahou TDR 125, která sice na cesty směla, ale prostě pořád se k*rvila, nemluvě o tom že jsem na ní ve 22 letech vypadal jako mamlas, jsem po sednutí na tohle byl v sedmém nebi.
To je něco pro mě! Jsem nejšťastnější člověk na světě! Konečně motorka, která si oprávněně může motorka říkat! Byl jsem tak pyšný, když jsem ji vezl domů. Každou zastávku na kafe nebo záchod jsem slavil tím, že jsem si musel vyběhnout na vozík a zkusit si ji nastartovat, z toho zvuku čtyřválce se mě stavěly i chlupy na chlupech...
Drhnul jsem ji celý víkend, protože jsem musel ještě nějaký ten den počkat na řidičák, ale kdo to má proboha vydržet? Na stopětadvácu se už prášilo, inu sebral jsem ji za barák na takovou fajnovou vesnickou zadňačku, abych ji aspoň provětral. Vysmátej od ucha k uchu jsem si trajdal tam a zpátky, když tu najednou škubnutí, rána jak z děla a zadní kolo se mi pomalu svažovalo na stranu, no ještě že jsem jel pomálu, nebo bych se na té olejové skvrně rozmáz...
Pod klikovkou díra jak vrata, litr oleje na zemi a já smutně tlačil domů.
Po výměně motoru už půl roku klid, na výlety s přítelkyní bomba, jen ty kW už pomalinku začínají scházet =))
to je na "posrání" tak ať se zadaří co nejdříve sehnat nový srdce a můžeš jezdit, ale jen tak díra v bloku? to by mělo mít důvod, no ať se Ti daří a hodně pohodových km v sedle
Kámo a co se ti tam stalo, že máš díru v bloku?
To se mi nezdá jako vrchol spolehlivosti.
Držim packy ať se motor povede sehnat co nejdřív, celkem náhoda že sem před pár dnama čet o podobnym problému, ač to bylo x let starý, to samý díra v motoru atd..
jo když se "daří tak se daří" o tom bych něco věděl, ať klapne oprava a brzo jezdíš a jenom kolama po asfaltu, a už bez podobných "fajných" radostech, jinak motka pěkná, klasika , tak hodně zdaru