PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JinT
Vloženo 1.6.2014
Aktualizováno 27.7.2018
Zobrazeno 2 606x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Cestovně sportovní univerzální motorka

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 Fazer: Cena

První dojmy - Motorka mi po ježdění na VT 750C2 padla hned do ruky chtěl jsem velký čtyřválec. Přesto jsem hledal něco co trochu brzdí motorem a nebude se mě snažit na cestě zabít.

Motorku bych doporučil pro - Podle mě pro začínající jezdce, kteří chtějí 1000ccm a pro starší jezdce kteří ocení dobrou cenu a užitnou hodnotu a cestovat se dá i bez úprav, ale spíš v jednom s lehčím zatížením...

Doplňky na motorce - Jak jsem psal na motorce jsem cítil nějaké mouchy. Proto jsem přistoupil k pár úpravám :)). Nové přední UPD vidlice WP komplet brejle, sloupek, kuželíková ložiska, tlumič řízení Scott, přední osa s protektor pádu PE1000, Brzdiče Brembo 4-pístek, Kotouče tvarové 320mm, přední blatník, pancéřové hadice, řídítka, nástavce řídítek, nástavce zrcátek, radiální brzdová pumpa Brembo, cestovní plexy štítek, plexi nástavec, kryty rukou pro špatné počasí, padací protektory závažíčka z PE1000, voltmetr/teploměr, vyhřívané hefty, gipro ukazatel rychlosti, navigace Zumo 350, změna podsvícení budíku na červeno bílou, KN filtr, upravený padací rám givi(odstraňuji vibrace, které originál měl) s třecími deskami z PE1000, Přešité sedlo s gelem, zvýšení bočního i centrálního stojanu, kryt řetězu s krytem kola, nový zadní plně stavitelný tlumič Ohlins, letmá zadní vidlice, letmé kolo180-tka, změna převodu větší zadní rozeta, CNC páčky s ohýbacím kloubkem, zadní kotouč 260mm s radiálním 2-pístkem, boční kufry, zadní topcase originál a dodělaným nosičem, Polepy na kolech reflex s popisem CBF, Tankvak, výfuková koncovka Beowulf, vyjímatelný kat a DBkiller. Pro letošek jsme trochu poladili motor vykon vzrostl powercomander a quickshifter přišli jako poslední tečka ještě mě čekají svody protože pro další ladění byl limitem výfuk a také jsme pro tuto sezónu dodělali mechanický tempomat ktery v kombinaci s trhackou bude fungovat bezpečne...

Výsledek je motorka kterou mohu vzít na slalom, blbnout na parkovišti nebo se svézt na okruhu(bez ambic jen svézt), naložit kufry a vyrazit na cesty ve dvou. Necítím žádné kmitání řídítek s kufry ani houpaní.

Recenze

Motorku jsem pořídil jako druhou po VT750C2. Chtěli jsme cestovat ve dvou a přesto se nezbavit možnosti pěkně se svézt.
Jízda je s motorkou pěkná motor má sílu odspodu brzdy jsou dostatečné pro českou kotlinu v alpách naložení ve dvou to už tak jednoznačné není(pokud jsem jezdil sám bylo to OK) Podvozek bohužel se nadá moc nastavit a po čase se ukázalo, že při rychlé cestě naložený se může i pěkně rozhoupat a zavlnit. Spolujezdec si po úpravě sedla nestěžuje a originální kufry s prostorem pro nohy dávají relativně dost místa pro skromnější cestování(bohužel vybrání pro nohy je dobré když se sedí, ale pokud se rovná do kufrů je to problém) Spotřeba jezdil jsem i ve dvou za 4,8l, ale taky sám za 12l. Největší problém byl asi zkroucený zadní kotouč brzdič neměl namazané čepy a zasekl se...(špatným servisem spolehl jsem se na tým Honda).

Motorka se cítila dobře při cestování i krátkých cestách přesto po cca20tis jsem se stál před rozhodnutím buď moto prodat nebo upravit... Rozhodl jsem se upravit a zůstat v komunitě CBF clubu:))

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JinT
JinT napsal 14.09.18 v 08:07

Ahoj
Našel jsem to na jednom videu v USA to mají... funguje to dobře není co tam zkazit jen si vybrat ke máš vývod vyhřívaného heftu... ale než to popisovat a dělat tomu reklamu skoro bych ti navrhnul přijeď se podívat v říjnu na sraz CBF clubu a koukneš na to... nebo z kraje sezony a hlavní sraz... jde o to že já mám i trhačku a bez ní bych to neviděl jako bezpečné používat... zablokuješ tím plyn a pokud by se cokoli stalo motorka se nezastaví při pádu ale bude někam zběsile pokračovat. Navíc tohle použiješ fakt na dlouhém přejezdu jako úlevu a nebo při rovnání rukavic atd... prostě asi né v obci kvůli 50km/hod... stejně tam může být to, že z kopce se bude chtít rozjet víc do kopce to bude umírat... budeš mít problém to přesně nastavit... tady je odkaz na youtube ale tohle je starší typ teď má dvě tlačítka zajištění a odjištění

apach
apach napsal 09.08.18 v 15:31

Mohu se prosím zeptat, jakým způsobem jsi vyřešil ten tempomat a jak funguje?

JinT
JinT napsal 24.06.18 v 11:51

Motorka teď funguje skvěle poušti mě na koleno gumy sjeté hezký do hran na predku i zadku co víc si přát pro příští rok chci už jen odlehčit a bude to super mám pár plánu co a kde a napíšu kolik kůra přinesla zatím je moje ambice vysoká 40kg dolů a ještě asi 5kw nahoru... Výkony superbiků z 90let a pak už je to jen o jezdci a radosti z jízdy

JinT
JinT napsal 28.04.18 v 18:23

Tak už jsme se dostali na hranici 88kw a 105 Nm takže v podstatě hodnoty CB 1000r to byl cíl pro příští rok ještě poradny výfuk a výkon půjde ještě trochu nahoru byla by škoda ten nový podvozek nechat zahálet a ještě k tomu všemu jednoduchý tempomat takže už nikdy bolavé zapesti

JinT
JinT napsal 04.01.16 v 17:27

Převod jsme už vrátili k normálu je to lepší pocitově i na spotřebě se to ukázalo. přesto jsem si nechal motorku trochu jinak zpřevodovanou a je v kopci víc agilní odspodu...

Více komentářů



TOPlist