Zkrátka hranatá zetka, jedná se o poměrně rozšířený stroj a nejeden jezdec na ní pokořoval své první kilometry.
První dojmy - Malá, s rozumnými náklady na údržbu. Cestovní rychlost tak okolo 70 km/h je kolem komína dostatečná. Na brigády, do školy, na koupák, do lesa... tenhle stroj doveze člověka kamkoliv :)
Motorku bych doporučil pro - Moto pro každého kdo se nežene za rychlostí a potřebuje se přemisťovat z bodu A do nedalekého bodu B.
Doplňky na motorce - Řidítka s hrazdičkou, jiný hlavní neorig. stojánek s mnohem větší stabilitou (na foto není), malá rozeta, válec ;)
Recenze
V 16 letech člověk nemá zrovna peněz na rozhazování, s 6,6 kW a 125 ccm se na ní dá jezdit s A1 legálně. Mám na ní najeto bez velkých problémů cca 4 tis km a něco ještě určitě najede. V roce 2009 byla dělána GO - výbrus, ložiska na klice, nová ojnice s jehličkama, gufera, primár, řetezovka, obutí, nový molitan+potah sedla, trošku laku, nová futýrka do kyvné vidlice (né nová, ale dělány na sousruhu, přesně na míru do této kyvky) + drobnosti.
Rám určitě moc tuhý není, ale při rychlostech do 90 Km/h postačuje.
Celkově donutit starší zetky a jáwičky brzdit je oříšek, oproti všem zetkám na kterých jsem jezdil, brzdí tahle určitě nejlíp, ale i tak je to jako vlak a s kotoučem se to nedá srovnat.
Motorově je to pěknej malej jednobuch. V jednom jede výborně, což se o jizdě ve 2 moc říct nedá, i slečna s 50 kg je znát :)
Nejlíp se mi s ní jezdí na okreskách, 3,4 a trošku plynu je prostě paráda, škoda že nemá i 5ku, no bychom asi po soudruhách chtěli moc. Do města kde se stojí na každý křižovatce to není.
Spousty lidí se za takovým strojem i otočí, ostudu jsem si s ní zatím neudělal nikde. Časem bude na hodnotě jenom nabývat, cena klesat určitě nebude.
Teď s otevřeným Áčkem koukám už po jinejch kalibrech, tahle motorka má jistě své mouchy, místo v srdíčku jí určitě po bezmála 6 letech společných cest už na věky zůstane :P
Super stroj!
Pěkná 125 palec hore