PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník stráťa
Vloženo 28.8.2013
Aktualizováno 30.1.2016
Zobrazeno 8 947x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka která je dost silná a pohodlná na cestování a současně dost lehká a obratná na každodenní ježdění. To vše s jednoduchou technikou o kterou se trochu šikovnější člověk postará doma.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi V7 Stone: Jsou dražší než sem si mohl dovolit.
Moto Guzzi V11: Nádherná, silná ale těžká a "neohrabaná".

První dojmy - Proti monsteru neuvěřitelná obratnost (díky úzkým gumám, krátkýmu rozvoru a vzpřímené pozici). Motor pocitově není tak slabej jak by se podle čísel mohlo zdát - má plochou křivku krouťáku takže táhne ve všech otáčkách.

Motorku bych doporučil pro - Asi každýmu koho přešla honba za výkonem a chce příjemnou ovladatelnou motorku.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti - Kdo je nevyzkoušel tomu nechybí, kdo si zvykl tak už motorku bez nich nechce. Stačí letní deštík nebo trochu pozdější návrat z vyjížďky a i v létě se hodí.

Originální plexi - Původně jsem pro motorku jel s tím že plexi sundám ale po pár kilometrech bylo jasno že zůstane. Sice bez něj motorka vypadá líp ale "naživo" je hezčí než na fotkách a k plánovanýmu použití motorky se docela hodí.

Boční kufry Hepco&Becker Junior 30l - Na první pohled kvalitní zpracování a díky jednoduchým hranatým tvarům se do nich vejde poměrně dost.

Zadní nosič Stucchi - Je trošku napadenej kutilem ale nic co by nešlo opravit.

Padací rámy Stucchi - Doufám že jejich účinost zkoušet nebudu ale je dobrý že tam jsou. U guzzin se v případě pádu občas lámou žebra motoru a to nevypadá vůbec hezky.

Centrální stojan Hepco&Becker - Prostě mi chyběl.

Průměrná spotřeba - 3.90059 l/100km

Recenze

Po pionýru, ČZ 125/476, Jawě 350 sem si s neomezeným řidičákem koupil Monstera a s ním přišel trošku šok. Na jawě sem si zvykl jezdit od jara do podzimu (v té době jsem ani neměl papíry na auto a nijak zvlášť mi nechyběli) ať sem jel kamkoliv a to už na Monsteru tak dobře nešlo. Ta motorka byla skvělá v tom na co je stavěná - jet se projet do nějakých hezkých zatáček s trošku slušným asfaltem nemělo chybu. Popojíždění po Brně už tak skvělý nebylo, kombinace tvrdýho odpružení, předklonu, tvrdší spojkové páčky, ucukanýho motoru a nulových úložných prostorů znamenala že jsem víc a víc jezdil v létě autem a motorku používal jenom na vyjížďky čistě pro radost.
No a tak sem začal hledat motorku která si poradí s každodenním ježděním po Brně, doveze domů nějakej nákup ale zvládne i delší cesty a vyjížďky pro radost. Když sem k tomu přidal jednoduchou údržbu a kardan tak už mi moc kandidátů nezbývalo a po dohodě v vlastním účtem zůstala samotná Breva.

Pak následovaly skoro 3 měsíce hledání inzerátu s B750 na prodej. Zkusil jsem i kontaktovat První kozí s.r.neo. s tím že bych si ji nechal přivíst ze zahraničí - tímto jim moc děkuji i když jsem nakonec koupil jinde.
21.8.2013 jsem si zajel k Berounu pro tudle krásku, zkontroloval nejdůležitější věci a podepsal smlouvu. Vzhledem k minimálnímu výběru bych ji bral i s opravitelnými problémy který by mě u rozšířenějších motorek od koupě odradily ale naštěstí nebylo potřeba, motorka vypadá na první pohled skvěle a na druhej ani třetí se nic nezměnilo. Motorku jsem kupoval kupoval kolem sedmi večer a další den jsem vstával do práce takže jsem zvolil nejrychlejší trasu zpátky domů a dokonce i na D1 jsem se cítil pohodlně. Motorka podemnou neměla s dlouhodobým udržením dálničního tempa sebemenší problém, motor točí příjemných 5000 a na předjíždění ještě trocha výkonu zbyla. Plexi narozdíl od štítku na monsteru (kde jsem ho hodně rychle sundal - foukalo mi akorát na přilbu) funguje, rukojeti udržely ruce v teple i při 10°C takže po 250 dálničních kilometrech bez pauzy se mi doma vlastně ani nechtělo zastavit, nejradši bych pokračoval rovnou dál na noční projížďku jen tak pro radost.
Druhej den ráno do práce, zpátky "zkratkou" přes moravský kras a když jsem 24h po nákupu parkoval doma motorku tak na displayi svítilo o 550km víc než u předchozího majitele...myslím že jsem vybral dobře.
V rychlejších zatáčkách se motorka trošku vlní, stupačky škrtají o osfalt dřív než u Monstera, na přidání nebo ubrání plynu reaguje škubnutím do strany a vlastně celý to dělá takový divný věci ale baví mě to. Jízdu si užiju stejně nebo víc než na Monsteru i když podle tachometru jedu pomaleji.

O zhruba rok a 20k km později:
Vybral sem si dobře, motorka splnila všechno co jsem po ní chtěl. Dojíždění do práce je radost i v zacpaným městě (pokud člověk nechá doma kufry), dojela na Pelopones a zpátky i s nějakýma těma polňačkama cestou. Spolehlivě fungovala ve 40+°C vedrech i 4°C v dešti na Triglavu.
Jo a je pohodlná takže jezdit přes 2 týdny 500km denně bez dálnic nebyl větší problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
peňa35
peňa35 napsal 02.08.23 v 14:13 10b.

čurdaracer
čurdaracer napsal 27.07.15 v 23:29 10b.

parádní po tom co jsem pořídil domů NEVADU tak ji manželce závidím a uvažuju že si koupím BREVU nebo V7

Mike70
Mike70 napsal 13.11.14 v 08:46 10b.

Dík a přeju krátkou zimu

context
context napsal 09.10.14 v 17:10 10b.

pěkná guzzi, tak ať ti dlouho slouží a přeji noho najetých kilásku bez nehod

Rado_
Rado_ napsal 21.03.14 v 16:22 10b.

Klasika a navíc Taliján, krása, 10b! Hodně pěkných km!!

Více komentářů



TOPlist