PROFIL MOTORKY

KTM Duke 640 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Machy07
Vloženo 15.3.2013
Aktualizováno 10.3.2014
Zobrazeno 8 257x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Moje nová láska, jmenuje se ošklivka Kaťa a fakt jí žeru :D

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Takže první dojmy, co jsem s motorkou najel jsou fakt skvělé, motorka má neuvěřitelný tah na každy kvalt 1,2,3 se sama zvedne za plynem, střílí to jako o život :D

Motorku bych doporučil pro - Pro střelce, kteří se toho nebojí a mají na opravy ( to já jsem neměl ) :D

Doplňky na motorce - Drátěná kola Excel
Talon středy kol
Koncovky Akrapovič
Keihin FCR 41
Otevřené sání
Přední 4 pístek Beringer
Závodní přední kotouč
Stupačky WRP
Blástry
Mini Blinkry

Recenze

Byl to takový můj menší sen vlastnit Ktm, od nějakých 14ti let motárdy od Ktm sleduji a nikdy bych nevěřil, že mi bude jednou stát v garáži. Jelikož jsem za dobré peníze prodal svojí Aprilku, mohl jsem si svůj malý sen splnit. Tuhle Káťu už jsem měl vyhlídlou asi 2 měsíce. Koupil jsem jí od chlapíka z Benešova, který motorky tahá z Itálie. Na motorku jsem se byl nejdříve v pátek kouknout, jelikož jsem to neměl moc daleko. Kátema však měla v papírech psáno 40kw a já nevěděl, jestli mi to někdo v Čr dokáže zavřít na 35kw v papírech, abych na tom mohl legálně jezdit. Když jsem motorku poprvé viděl, měl jsem jasno, že tu musim mit, ikdyby to zavřít nešlo. Musel jsem počkat do pondělí, kdy jsem se dozvěděl, že zavřít by to jít mělo. Tak se pro ní jelo.
Jedná se o Ktm Duke 2, který je celkem dost poladěnej :)
Doplňky:
Drátěná kola Excel
Talon středy kol
Koncovky Akrapovič ( ten zvuk je fakt brutální )
Keihin FCR 41
Otevřené sání
Přední 4 pístek Beringer
Závodní přední kotouč
Stupačky WRP
Nové obutí Bridgestone Battlax
Řetězovka
Blástry Ktm
Mini blinkry
Na zákázku dělané brýle
Vidlice s černým eloxem a zdvihem jako mají SMC
a různé karbonové doplňky :)
Tahle motorka je přesně to, co jsem hledal a co se mi líbí, pěkně provedený tuning a skvělý základ pro moje další úpravy.
Především chci vyměnit přední masku, která je opravdu ošklivá :D
Další úpravy se budou řešit přístí zimu.

Po pár vyjížďkách už mohu stroj zhodnotit:

Nejdřív bych chtěl napsat, že po koupi jsem zjistil, že je celý motor v hajzlu začínaje převodovkou přes ojnici až po píst... Takže se řešilo, co stím. V Ktm mi odhadli opravu zhruba na 40000 kč, což pro mě bylo celkem nereálné, takže jsem zčeknul inzerci a našel jsem tam motor, který chlapík prodával z 640 endura, měl najeto 12000, tak jsem pro něj zajel. Namontoval, nechal vyměnit olej a zkontrolovat ventily.. Poté už byla motorka konečně připravená na sezonu.

Zážitky u jízdy:

Motorka jde skvěle za plynem, jelikož je zpřevodovaná hodně do síly převod 16:48. Je to opravdu ostré a tím, že je tam dávaný karburátor keihin FCR 41, je reakce na plynu opravdu hodně ostrá a v zatáčce stím musí člověk také počítat.
Už si nemůžu dovolit přidat v zatáčce plný plyn jako na dváce, aniž by to s motorkou nějak moc pohlo... Co se týče jízdních vlastností, tak podvozek je naladěn hodně tvrdě, nebo já jsem spíš hodně lehký, takže je motorka na nerovnostech celkem dost neklidná. Už párkrát se mi stalo, že se mi zničeho nic rozvlnily samy řidítka (možná by to chtělo tlumič řízení). Jinak co se týče ovladatelnosti a skládání mota do zatáček, tak na to, že moto váží skoro o 30kg víc jak dváce, jsem si na ní o dost více jistý, co se týče skládání motorky do zatáček a následný průjezd zatáčkou. Jediný problém mám s ostrými vracečkami, jelikož nejsem zvyklý na 4t a u ktm typické poskakování, když je motor pod 3 tisícema otáček... Jinak jsem s motorkou maximálně spokojený, maximálka bude kolem 160km/h díky zpřevodování do síly, což si myslim, že na okresky bohatě stačí, jen ten motor dostává celkem na prdel.. Nejvíc mě ale na motorce uchvátil zvuk, protože to co se ozývá z Akrapovičů je prostě zažítek a když pak člověk ubere plyn a motorka začně střílet... není nad ten zvouček.. To je zatím asi tak vše, další info dodám pozdějc.

Plánované úpravy:
Kompletní přestrojení do plastů z KTM Exc
Kompletní výfukový systém DVR
Rám do oranžového komaxitu

Motorka má nového majitele, tak snad mu bez poruch bude dobře sloužit :)
Nástupce bude KTM 300 EXC... :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FakSanta
FakSanta napsal 26.06.16 v 10:01 10b.

Pěkná,taky chci teď udělat takový ,,build ,,jako si udělal ty ,prosím tě kde si motorku nechal uškrtit? Samozdřejmě jen papirově :D

vasil111
vasil111 napsal 30.03.15 v 19:56 10b.

SMkill
SMkill napsal 19.03.14 v 20:55

Už slouží...proběhlo pár úprav a hlavně OPRAV, ty jeden ELEKTRIKÁŘI... ...a byl menší problém s přihlášením,ale to ti pak povím a pošlu fotky, jak jsem slíbil

cita29
cita29 napsal 16.03.14 v 16:01

Krásnej Duke ten vzhled SMka s dvouma laufama vzadu nemá chybu

emzetak
emzetak napsal 08.01.14 v 20:58

Také se mi líbí supermoto, ale jsem na to malej, ale svezl bych se

Více komentářů



TOPlist