po Honde CBR954RR Fireblade som chcel prejst na nieco novsie a ostrejsie a zvolil som Suzuki GSX-R750 K8
Motorka koupena od dovoz z Rakuska - zjednala sa cena a obaja sme boli spokojny
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000RR Fireblade: po 954RR som chcel zmenit znacku :-D
První dojmy - Dizajnovo velmi podarena motorka,super farebna kombinacia lesklej ciernej a matnej sivej,lahucka ako GSX-R600,no s vykonom 150koni.Posed mi pripada,ako keby ho ju robili na mna a ukazovatel zaradenej rychlosti s tlmicom riadenia v serii su len pridanou hodnotou
Motorku bych doporučil pro - Kazdemu,kto hlada vykon litra,no vahu 600vky
Doplňky na motorce - Pancierove hadice,brzdova pumpa z GSX-R1000K9,padaky,TiTax packy,zatmavene smerovky
Recenze
Motorku som kupil v Rakusku od sukromnika s 2 klucmi,manualom a servisnou knizkou.Mala najazdenych lahko cez 19000km a par sramov od pouzivania,ktore sa u jazdenky daju ocakavat,no po prelesteni sa skoro vsetky stratili.GSX-R mi padla do ruky ako stara znama,vykon 110.3kW je na nase cesty uplne postacujuci a vaha 600vky je len dalsim plusom.Prepinanie palivovych map /A,B,C/ je sice zaujimavou myslienkou,no nikdy som ho nevyuzil a jazdil som len na Acku V serii montovany elektronicky tlmic riadenia v spojeni s dobrym podvozkom a pneu Bridgestone Battlax BT016 Pro drzi motorku ako pribitu na cestu,no kde je vola,tam je cesta a wheelie tiez nie je problemom.Suzuki bola oproti 954RR vyraznym posunom vpred,no sklamala ma ucinnost brzd,ktora sa po montazi pancierovych brzdovych hadic,novych platniciek a pumpy z GSX-R1000 K9 sice zlepsila,no nedosahovala kvalitu brzd na Honde
Dakujem,tvoj koment je dokazom,ze si nevymyslam
Souhlasím se vším, co jsi napsal. Jen dodávám, že na K10 problémy s brzdami nepociťuji, ale faktem je, že je nepoužívám nadoraz, tak nechci tvrdit, že nemáš pravdu.