Tento motocykl se mi vždy líbil, proto nesměl chybět v mé stáji...
První dojmy - ... ... ...
Recenze
Motorku jsem našel v jedné sběrně a nemohl jsem ji tam prostě nechat nechat...
a tak začala renovace...
Technické údaje:
motocykl ČZ 175/477
typ 01 (s olej. čerpadlaem)
rok výroby 1972
barva / kód - / ???
motor dvoudobý, vzduchem chlazený
počet válců 1
vrtání válce [mm] 58
zdvih pístu [mm] 65
objem válce [ccm] 172
kompresní poměr 1:8,6
výkon motoru [k (kW) / ot/min] 15 (11) / 5600
karburátor Jikov 2926 SBD
průměr difuseru [mm] 26
tryska hlavní (Solex) 98
tryska volnoběhu (Solex) 50
nastavení jehly šoupátka (zářez shora) 3
nastavení vzduchového šroubu (otáčky od uzavření) 3/4
zapalování -
typ PAL
svíčka (léto / zima) Brisk N14C / Brisk N15C
závit [mm] M14 x 1,25
vzdálenost elektrod [mm] 0,7
odtrh [mm] 0,4
předstih [mm] 3 (cca)
pracovní napětí [V] 6
dynamo [W] 75
typ akumulátoru FIAMM 6N6-3B
kapacita akumulátoru [Ah] 6
hustota elektrolytu [g/cm3] 1,28
uzemnění - pól
žárovka hlavní [W] -
typ patice Ba20d
žárovky kontolní a parkovací [W] -
žárovka koncová [W] -
žárovka brzdového světla [W] -
žárovka blinkru [W] -
pojistka [A] -
dvoucívkový regulátor napětí [V/W] -
vzdálenost kontaktů zpětného spínače [mm] -
vzdálenost kontaktů regulátoru napětí [mm] -
palivo natural 95
spotřeba [l na 100 km] 4,5 (cca)
olej (přimazávání) Mogul TSF
mísící poměr 1:40
olej (převodový) Mogul Trans 90
obsah převodové skříně [l] 1
obsah palivové nádrže [l] -
obsah přední vidlice [ccm] -
obsah zadních tlumičů [ccm] -
převodovka manuální
počet stupňů 4
počet lamel spojky (kovových i korkových) 5
převody (primární i sekundární) pomocí řetězu
počet článků primáru 54
počet článků sekundáru -
kolečko sek. převodu [zuby] 15
rozeta [zuby] 75
rám trubkový
pneu přední (rozměr) 3,00x18"
tlak [a] (sólo / pár) 1,2 / 1,5
pneu zadní (rozměr) 3,75x16"
tlak [a] (sólo / pár) 1,6 / 2,1
tak po cca 20ti letech zase jezdí
Jsi frajer. Moc dobrá práce.
Parádní práce.
Je to fajn pocit takhle něco zachránit, co? Moc pěkná práce, držím palce i s tou novou 634!
No,to je nadhera.