Z původní GPZ 1100 byla obrána přední kapotáž se vším všudy. Nahrazeno světlo za kulaté, štítek také jiný, jen palubní deska zůstala původní.
Recenze
Velká a těžká motorka. Váží 270 kg, což neubírá na obratnosti tolik, kolik jsem myslel. Posez je na ní velmi příjemný, po 300 kilometrech bez zastávky vás nebolí vůbec nic. Je to prostě ideální motorka na cesty se skvělým zátahem už od spodu.
Díky všem. Slouží výborně, jsem spokojený. Bez závad, absolutně žádný problém. Jel jsem Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Maďarsko, Slovensko a Čechy, dohromady 2000 km během pěti dní a průměrná spotřeba 4.7 litru.
Jen dodávám, že za žádný manuál nechci žádnou hotovost, max, pokud se někdy potkáme, tak mi můžeš koupit pivsona . Rade
Ahoj, delší dobu jsem zde nebyl, spousta starostí kolem, ale ohledně manuálu se určo domluvíme. pokud sis ho teda už někde nesehnal. Mrknu se do databáze v jakém to mám file. Jen doufám, že ti nebude vadit, když to bude v angličtine, jelikož to v češtině nemám. Každopádně , pokud bys potřeboval, tak bych ti poradil i s překladem.
Je to opravdu pohodlná a vděčná motorka. Pokud bys měl jakýkoliv dotaz, tak klidně napiš. Potom kdyžtak napiš mail do vzkazníku, ať vím, kam ti to mám poslat . Jinak přeju spoustu tisíc km bez nehod a idiotů a jen a jen pohodové zážitky s tímto bikem. Já už mám skoro 50 000 km a je to opravdu pracant a pohodář Zdarec Rade
Pěkný naháč , sluší jí to! dávám 10b, s přáním šťastných návratů!
Moc pěkná pane,to se musí nechat.Jen asi řídítka bych dal jiný,ale to je věc názoru.