ER-5 v téměř originálním stavu. Po koupi ke konci sezony jsem jezdil a jezdil, stihli jsme už krásných 5000km:)
První dojmy - Se sníženým sedlem opravdu nízká, hned jsem je vyměnil za originální. Jinak hezky ovladatelná, hlavně v ostrých zatáčkách, a při manévrování na místě má ER-5ka takovej rejd, že se v pohodě otočím na jeden pokus i na běžné okresce.
Recenze
Je to takovej univerzál, jak na dlouhé cesty tak i v zatáčkách je docela mrštná:) Při zimní údržbě při 24tis jsem dal novou chladící kapalinu(1,7l-castrol- 315kč), svíčky NGK(DR9EA-cca 200kč), olej. filtr Hiflo(200kč), převodový olej Repsol (10w40-200kč/l), řetězová sada DID-Xring(2050kč), seřízení ventilů..
Doplňky- kufr givi, zámek na kotouč.
mooc pěkná
At slouží a třeba někdy na silnici
dobrá motorka a eště lepší řidič a škoda že sem tě nezažil na 350 ale po tom sobotním výletě se těším až budu mít taky 500 . takže a at to frčí a bez nehod
Parádní Ten příběh je podobný mému taky koupeno na konci sezóny a na novou vyměněny ty samé náplně Jen bacha v 19 je člověk ještě "divočák" sám si to pamatuji ovšem na jiném stroji
Pohodová motka