starý pegaso s rotaxem je pořád držák. motor z XT660 by měl být přinejmenším stejně tak dobrej. zatim mi na tom nic neodešlo ani neodběhlo ani neuteklo.
jak jsem po několika(jemných)položeních zjistil, má to kotel senzorů. na všelijaké chujoviny.
Recenze
po 5 min. jízdě s otáčkama kolem 6 tis. budete mít problém vyťukat do mobilu číslo. naštěstí kolem 4tis. už to není takovej vibrátor. neustále mi na tom padaj šroubky z upevnění tlumiče laufu a ve přední masce mi něco drnčí. blinkry si občas předčasně doblikaj, což je perfektní zejména na křižovatkách. dále... ze začátku mi to při podřazování chcípalo... nyní už to nerobí, co s tím blilo netuším. ochrana drtiče proti hustýmu vjetru, taky nic moc. nad stotřicet mám co dělat abych se nesklátil.
no ale jinak je to celkem poslušná holka, ještě mě nikde neopustila.
pěkná aprilka at jezdí 10 bodů
normální styl jízdy vyjde na cca 250km. tohle bylo ojedinělý, kdy jsem dal benzin až po víčko a úplně do dna. + styl vyloženě na spotřebu.
320Km na nádrž se mě povedlo jen před první garančkou když jsem mohl točit max 5500ot teď mám cca 180-230 Km na bandasku
Pěkná Aprilka.
Zdravím Tě, krásný stroj – gratuluju! Přeju Ti do nové sezóny spoustu šťastných kilometrů. Mimochodem, jestli na motorce rád cestuješ, myslím, že by tě mohly zajímat tyhle stránky MOTOTURISTSHOP.CZ, mrkni na to, třeba se budou hodit. Tak zatím, třeba se někdy potkáme na silnici.