Moje tzv. NSR evolution je přestavba. Přední maska a přední boky kapot jsou od firmy Motoforza s Gagivy Mita r.v.96, je výkonově otevřená na 22 KW, sviští si hezky.
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - První dojmy ? Objem 125ccm v porovnání se 4taktem, je přesně to co bylo zásadní rozdíl, kde výkon určoval porci zábavy a kouzlo otevřené přívěry byl fantastický. 2-takt je prostě něco co by člověk měl zažít.
Recenze
Zkušenosti: Zkušenosti ? Co neubrzdíš to neukecáš !! Nějaké zkušenosti co jsem pochytil na NSR jsem sepsal v krátkém článku >>> Recenze
Cesty: Jezdím kde se dá, po okolí na srazy a hlavně vyjížďky s kámošema. Výstavy v Práglu též nepřehlédnu. Několikrát Slovensko, ecce homo, motobar u Hanky, Buchláky, Laudon, 300 zatáček Gustava Havla, Skřítek, Suchý Vrch, Harmanec (SK), Dušná, Dobšinský kopec (SK), Vítkov. Srazy Freedom, Valašská krev, Valašské Kotáry, Slavičín srazy, Totální zadření pístů Čekyně. Jezdím hlavně s partou www.125ccm.cz.
Cestopis: Reportáž z Bezstarostné jízdy s Pavoukem ZDE
Další info: Už je pryč, snad se o ni majitelka bude dobře starat.
Reportáže:
Reportáž z Buchláků
Reportáž z ecce homo
Reportáž ze Slovenska
Vzpomínkové video:
Kámoši co jsme na 125ccm.cz začínali ještě někteří stihli koupit svoje bývalé modely a byla to řehole sehnat něco schopného a i tak na tom ještě nechali kus práce a peněz.
Jasný, jedná se o Dobšinský kopec u obce Dobšiná jak popisuješ
Dokážu Tě *povzbudit* jen tím, že je mnoho bajkerů-srdcařů,
kteří milovaného *bezventila* prodali a dodnes toho litují ...
V současnosti, a specielně v ČR, lze jakýkoliv(!) 2T-motocykl
vidět jen zřídka na silnicích (s RZ) a většina z dovozu skončila
na přírodních okruzích a posléze se *rozpustila* na ND ...
Ceny registrovaných(!), co jsou zřídka v cizině nabízeny, se
cca od roku 2010 doslova "zbláznily" na násobky a to i za kusy,
které není radno koupit, protože ceny oprav / repasí, neřkuli GO
především motoru, už jsou astronomické. Aspoň pro nás "tady"
v českém absurdistánu, který je rok od roku více ožebračován EU.
Jsem rád , že ses ozval, ale ještě bych Tě rád požádal
o odpověď, zda ten kopec co pojmenováváš DoPšinský,
je ve skutečnosti DoBšinský, t.j. u slovenské obce Dobšiná
(a její turisticky věhlasné ľadovej jaskyně) ...
Bohužel NSR šla do světa při přechodu na větší kubaturu a podle příspěvků dole šla bohužel na díly, protože ožralý chlap udělal svoji práci. Zpětně, kdybych mohl, tak ji neprodám a teď se na ní s chutí svezu. Doby, kdy jsem jezdil na 125ccm byly jedny z nejlepších.
Co se týká fotky, tak ta je z Dušné (trasa Bystřička -> Vsetín). Dopšinský kopec mám sjetý i tady s touto bývalou kráskou, tak jako se všema jinýma motorkama. Je to tam místy užší, ale kouzelné.
Můžu jen držet palce, abys tu NSRku nikdy neprodal
Jen připomínka, není jedno z těch zmíněných míst,
co *stojí za hřích*, DoBšinský kopec ?
Nedaleko Dobšinskej ľadovej jaskyně jsme (kdysi dávno )
na našich Jawkách, Čízách (i Čezetách-skůtrech), při naší
dovolené na východním Slovensku, jezdili tamější *serpentiny*
s kopce dolů s vypnutým motorem ...
To byly časy s minimálním provozem na veřejných komunikacích
a navíc jsme *nehlučeli*
Můžu jen držet palce, abys tu NSRku nikdy neprodal
Jen připomínka, není jedno z těch zmíněných míst,
co *stojí za hřích*, DoBšinský kopec ?
Nedaleko Dobšinskej ľadovej jaskyně jsme (kdysi dávno )
na našich Jawkách, Čízách (i Čezetách-skůtrech), při naší
dovolené na východním Slovensku, jezdili tamější *serpentiny*
s kopce dolů s vypnutým motorem ...
To byly časy s minimálním provozem na veřejných komunikacích
a navíc jsme *nehlučeli*