PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-10 (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník charon87
Vloženo 20.3.2024
Aktualizováno 7.5.2024
Zobrazeno 1 839x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nastal čas změny. Chce to trochu něco jinyho

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-S1000F: K yamaze mám blíž a klasickej řaďák by mi asi brzo přestal bavit.
Aprilia Tuono V4 1100/RR: Má ji kamarád a je to Italka. Bojím se servisu..
KTM 1290 Super Duke R: Třeba někdy.

První dojmy - Věděl jsem co hledám. Předchozí zkušenosti s r1 big bang mi ukázali, že to musí být Véčko nebo cross plane. Jo padla mi do ruky hned. Nandal jsem tam nejostrejsi mapu, abych viděl jak se chová a jel ji kus projet. Rozjezd, za dva hned na zadní, tři to samé na čtyři už nebyl prostor ji podržet. Říkám si a kurva, ono to není pomalejší..

Motorku bych doporučil pro - Když zjistíš, že superbike už na silnici asi nepotřebuješ, ale emoce stále jo.

Doplňky na motorce - Laďák mivv. Zrcátka v závaží. Nižší představce řídítek o 25mm. Padací protektory gbracing na motor. Frézované páčky. Kryt chladice (docela trpi od kamínků). Záslepky zrcátek. Protiskluzové protektory na nádrž. Padáky. Frézovaná víčka na brzdovku na řidítka, zadni brzdu a na olej. Brašna na nádrž + na sedlo. Krycí plech v barvě moto na boky chladiče. Frézované adaptéry na stojan do kyvky a hříbky na stojan. Vyměnil jsem spojler pod předním světlem za modrej. Stříbrná mu sice slusela, ale modra je hezčí.

V záloze mam připravené podpory pod brašny a brašny - ale ty na moto nejsou na stálo.

Jinak spíš asi nechám být, aby se dalo jezdit i ven.

Recenze

Co napsat. Mám ji tejden. To jsem absolvoval klasicky kolečko- evidence, pojišťovna, dopravka. Bohužel na víkend úplně nebyl čas a i pocasi. Tak jízdu jsem moc zatím neužil. Mám asi 100km. Čekám na lepší počasí. Ale něco mi říká, že to je to co potrebuju pro další žití. Od doby, co jezdím s dnes už manželkou- ta na svém hornetu, prostě jezdím jinak. R1 je stále to nej, co jsem měl doma. Ale aby fungovala, tak se musí lehce tahat a tlačit na ni. Pak je dokonalá, bohužel, tak už teď nejezdím. Dělají se delší výlety a průměrná rychlost je nízká a r1 trpěla na podtáčeni a to jí nedělalo dobře. A mě taky ne. Prostě jsem si uvědomil, že si to neužívám a chce to se teď vydat jinou cestou. Nutno říct, že k tomuhle kroku se schylovalo už tak 3 sezóny.
A tohle je právě tahle svlečená R1 i když jinak naladěná. To víme.
Jeden víkend jsem absolvoval cestu po ČR a viděl 3 kusy naživo. Z toho 2 šroty (jeden majitel neustál, že jsem mu řekl, co je blbě a ze ji nechci a druhej den mi nadával aspoň po telefonu, v reálu na to koule neměl). Zkusil jsem i sp tady z inzerce. Skvělá motorka která jela výborně a fakt se mi jizda líbila, bohužel měla nejhorší kosmetiku, funkčně pecková mašina, ale ty oděrky by mi vadilo i když to bylo rešitelné. Ale fungovala fakt luxusně. Pak padla volba v neděli se jet podívat za Beroun na tu co jsem měl nejblíž a hele, motorka jak kdyby vyjela z fabriky. Serviska. Faktury že servisu a když jsem zjistil, že servis dělá kámoš ke kterému jezdím už víc než 10 let- msb svinaře. Tak nebylo co řešit. Jízda samozřejmě úplně super. Mašina jela jak má a nadšení i z prodávajícího. Prostě nejlepší možná koupě.
Na áčkovou mapu tahá velmi pěkně, až mi to překvapilo, že hlavně jak se sbírá hezky odspodu a jde skvěle za plynem. Podvozek stabilní. Musím si zvykat na pozici sezení- celém život jezdím na kapotovanejch supersportech. Takže chci dát nižší představce řídítek a dostat víc váhy na předek. Ale třeba to dám zase zpět. Chci to zkusit.
Na mašinu jsem navěsil i dost bagáže a nebude tedy problém i cestovat, zatim jen na zkoušku. Co mi vyloženě překvapilo, že přední kapota odvádí vzduch docela dost dobře mimo hlavu a plexi potřeba není. V chladu mi pak docvaklo, proč yamaha udělala verzi s kuframa a blasterama. Mají tu smysl, protože ruce nic nechrání a když je zima, tak je prostě zima.
Tak první delší jizda. Dal jsem 120km. Nadšenej. Motorka jede fakt výborně. Jde skvěle za plynem z nízkých otáček. Jezdím na mapu 1. Která je nejzábavnější. Podvozek paráda, geo je podobná r1. Jen jinde těžiště oproti r1. Když ji podzim do skoro omezovače, tak při přeřazení na další kvalt jde motorka na zadní. Fakt paráda. Líbí se mi. Udělám pár úprav, ale nic zásadního. Jen ty nižší predstavce na řídítka. Prostě paráda. Těším se na další jízdu.

Tak po 500km něco napíšu. Je to vzteklá potvora. Zkoušel jsem všecky mapy za jízdy. 3 je tak na dálnici a delší přejezd na ekonomiku jízdy. 2 je příjemná mapa s plným výkonem. 1 je pecka mašina je vzteklá neklidna a to mi bavi, jde skvěle za plynem. S trakci na 1 je to sranda, mašina ráda panáčkuje na zadní jen plynem. Podvozek mi dělá radost, motorka je fakt neuvěřitelně ovladatelná a když zjistíš jak na ni, tak je to úžasná jizda plná adrenalinu. Ovladatelnost je jak na kole, ale v náklonu super stabilita.
Co mi vadí a budu řešit jsou brzdové hadice. Prostě jsou gumové nejen materiálem, ale i pocitem když je na brzdu větší nárok tak se pocit prohlubuje, takze pancíře. Jinak na brzdy nemůžu říct špatného slova.
Sedlo asi poladim do budoucna, malinko bolí prdel při delší jízdě, na druhou stranu když se na něm hejbu a s mašinu si hraju v zatáčkách, tak nemá chybu. Chce to o tom ještě popremejšlet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 29.06.24 v 16:43 10b.

Krásná mašina tak ať to lítá a dělá jen radost

jelda-f
jelda-f napsal 31.03.24 v 09:19 10b.

nádherná motorka. Ten design se neokouká. Ať slouží a dělá jen radost

jawatar
jawatar napsal 27.03.24 v 08:25 10b.

hluska
hluska napsal 26.03.24 v 18:11

Máš kamaráda a je to Ital?

Riddick
Riddick napsal 23.03.24 v 11:43 10b.

Více komentářů



TOPlist