fotka ještě od prodejce. elektrika, která má řazení. fakt divný a skoro zbytečný. Na jedničku by to vyjelo po zdi se zapojenopu vlečkou, a na 4 už mi to na drapácích nepřijde bezpečný...
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Po prvním přidání plynu za mnou zůstala ve štěrku 15m dlouhá vyhrabaná drážka. Na to, že je to číňan, víceméně v pitbike rámu, je vidět výrazně lepší zpracování, plasty kryjí i zadní tlumič, není potřeba nic takovýho bastlit. Co semi nelíbí, tak rám je lakován černou krupičkovou barvou. Bude v tom držet bordel a nebudou vidět praskliny (zkušenost z předchozího pitbike...)
Motorku bych doporučil pro - Jako alternatiova k pitbike pro někoho, kdo žije v civilizaci a spalovák je prostě hlučnej. trochu zatím odrazuje cena, ale předpokládám, že to překoná spolehlivostí...
Recenze
vybral jsem tohle kvůli ceně, menším kolům a tím pádem nižšímu sedlu. Sur-ron ultrabee je pořád hodně motokolo, tohle je evoluce pitbiku 17/14 pro mladýho. Motorky na kolech 21/18 jsou pro něj i pro mě obvykle zbytečně vysoký, což v terénu na jistotě nepřidá. A zase těch pět řádků, A zase těch pět řádků, A zase těch pět řádků,A zase těch pět řádků,A zase těch pět řádků,A zase těch pět řádků,A zase těch pět řádků,A zase těch pět řádků,
tady je to skrytý pod plastem, tohle je další vývojovej stupeň :)
Příležitostně to vyfotím. Motor, převodovkla i regulátor jsou u všch těchhle krámků stejný. Možná se liší kapacita baterie.
Ta vypadá super,jako zmenšenina mého Veli Motor.Výkonově to bude asi pěkné hovado.Na kolik vyšla, jaký má výkon a kolik stála?Nepřemýšlíš nad blatníčkem na kyvně? Já jsem dal neoprenový obal na tlumič,ale stejně budu dělat gumový blatníček,protože ty hovada čínský dali všude elektroniku a kabely.