Lehčí a přece výkonné cenduro.Pohodlne sedlo,dostatečně široká řidítka.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Na protiucet za mou FJR s doplatkem,vše O.K., Vyšli mi vstrict s prodejem v neděli.Zadne dlouhé štráchy,zajistili jak převozní značku,tak povinné ručení pro převoz po vlastní ose.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: Vysoké ceny dostupných kusů,vyšší hmotnost
Honda VFR 800X Crossrunner: Vysoké ceny dostupných kusů,vyšší hmotnost
První dojmy - Díky deflektoru relativně slušná ochrana před větrem.Ze sedla mě nebolelo zadek a posez je pohodlný - nohy nejsou tolik zalomené dozadu jako u FJRa.Nema řada nižší otáčky - mám pocit,že se motor duši - na kruháčích někdy i za 1 je málo...
Recenze
Po koupi najeto hned 290km cestou od prodejce domů (Rabštejnská Lhota - Nejdek),z toho dobře polovina po dálnici.Kupodivu pohodlná jízda až do nějakých 150 - 160 km/h - oproti FJRu rozhodně pozitivní (FJRo zřejmě kvůli velké ploše kapotáže mělo velké problémy s turbulencemi od ostatních aut a s bočním větrem).Tlumení taky pohodlně měkké,pneu Pirelli Angel GT zatím testuju - mám pocit,že potřebuje delší dobu na zahřátí,ale jinak O.K.
Spotřeba : https://www.spritmo...ansicht/1444697.html
Díky za hodnocení!
Mám ji 5 dní - fotky (snad) přibydou...
Díky za tip se škrtící klapkou - zkusím potrápit mýho servisáka...
Pěkná, chtělo by to více fotek.
K tomu dušení v nižších otáčkách - je to sice vlastnost dvouválců, ale dá se tomu trochu pomoci úpravou / vyřazením druhé škrtící klapky v sání na airboxu (je to vyzkoušené, je tam jen kvůli emisím a hlučnosti).