PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Yura
Vloženo 4.5.2023
Aktualizováno 9.5.2023
Zobrazeno 2 274x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


"Bambino" Italiano del Lago di Como!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Tak jako pro vápno se jezdí na Čerťák a pro Frankovku do Kobylí, Moto Guzzi se kupuje v Sušici. To je přírodní zákon.

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Očekával jsem něco na způsob rozdováděného vibračního válce, který se řítí z kopce a pracovník obsluhy běží za ním... Chyba lávky, přátelé. Rozjela se se mnou neuvěřitelně živá, hladce chodící motorka, která si na silnici hraje jako odrostlý štěně. Vibrace žádné (jenom ty neodmyslitelné Guzzí), a to ani při volnoběhu. Navíc trefa do kusu, jenž netrpí známou nemocí starších malých Brev - uječenou převodovkou. Brilantní zvuk originálních nádherných chromovaných laufů a úžasný "gyro-efekt" (V85TT takový nemá). Motocykl však není určen mě, nýbrž mé ženě, která rovněž zatoužila po letech změnit kategorii a zkusit i něco jiného, než Virago.

Motorku bych doporučil pro - No, pro větší, mohutnější chlapy to opravdu nebude. Jinak komukoliv. Je to nezáludná, hravá a poměrně čiperná motorka, která nenáročné uživatele určitě nezklame.

Doplňky na motorce - Originální vyšší plexi Moto Guzzi
Originální padáky hlav motoru
Plotna a topcase Kappa
Zásuvka 2x USB
Gipro - ukazatel zařazené rychlosti

Recenze

Časem doplním potřebné informace. Tedy až majitelka, nevlastnící zdejší registraci, něco najezdí. Dosavadních cca 100 km není nic, na co se dá psát recenze.

Takže základní věci: motorka je samozřejmě ojetina. Majitelů tam asi bylo, že by naplnili menší hospodu. Koupená nová v České republice před 18 lety. Z těch jí 17 let ošetřuje tým První Kozí v Sušici. Věřím jim, takže nebyl důvod do toho nejít. Navíc - viděli jsme malých Brev několik, a tato měla jednoznačně nejlepší výbavu. Na kosmetice už jsou její léta místy poznat, ale celkově rovněž patří k těm lepším kusům, s nimiž jsme měli tu čest se potkat.

Je to klasická "silnička". Svou váhou, rozměry a výkonem ideální pro velmi mírně pokročilé motorkářky běžných velikostí, ale i pro menší chlapy. Do terénu to samozřejmě není. Ale ten ani není požadován.

Motorka se musí svému majiteli líbit, přes to nejede vlak. A když je to majitelka, dostává tento bod zcela zásadní význam. Takže barva, tvar světla a místo, kam se na cestu uloží společenská obuv a fén na vlasy, jsou nejhlavnější technické parametry. Tato konkrétní Breva vyhověla ve všech směrech, byť barva byla zpočátku v nemilosti.

Já mohu říci jen stručně o jízdních vlastnostech: čilý, hbitý strojek, na kterém já osobně vypadám, jako když ho chci znásilnit. Pro hovada mojí velikosti to opravdu není. Ale holky a chlapi konfekčních rozměrů - to už je jiný kafe.
Brzdy dostatečně účinné, motor je pružný (žena, jenž váží polovinu toho, co já, vnímá tuto vlastnost mnohem intenzivněji). Spotřeba se ukáže až časem. Když je třeba, umí motorka i pěkně pelášit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kuzmič
kuzmič napsal 12.11.23 v 13:52 10b.

Moc pěkná Breva... tak to má být...
Když jsem pomáhal vybírat kámošce nějakou normální motorku po Virážce 535, byla Breva 750 v užším výběru. Bohužel, poslouchala i jiné "kamarády" co srovnávali
motorky podle výkonu a Brevu vyřadili. Hrubá chyba... Vy jste ji neudělali, gratuluji...

PaMi
PaMi napsal 04.06.23 v 21:27

Paráda.

roman689
roman689 napsal 15.05.23 v 18:24 10b.

Markéto hodně krásných km

JirkaV85
JirkaV85 napsal 15.05.23 v 10:59 10b.

Ať slouží Dobře si pořídil

Myschan
Myschan napsal 12.05.23 v 13:55 10b.

Pořád pěkná motorka. Ten věk bych jí nehádal. Ať slouží

Více komentářů



TOPlist