Umí všechno, takže nic pořádně Fajny fichtl je to - vozi mě do roboty aji po vyletach a za jinyma povinnostma a jak se teho bojim, tak žere do čtyrech litru.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Přes pokročilý věk nemám zkušenost, je to moje první "velká", takže nemohu sloužit. První dojem byl - "a kuwa, to jede...a je to těžké...bojim, bojim". Tedykom můj první dojem je zcela nesměroplatný.
Motorku bych doporučil pro - chmm...asi pro lidi, co chcou jezdit i po silnici i lehký terén a rádi traktorovitost jednobuchu, pro ty, kdo nechtějí mít doma tři motorky a nevadí jim trochu kompromisu
Doplňky na motorce - nosič, kufr, hnus, ale praktickofunkční
Recenze
Hledal jsem lehčí každodení endurko. Měl jsem představu nějaké 250 - 450, ideálně aby vážila jako kolo a stála co nejmíň...a pak jednoho dne přišla džamaha zcela mimo inzerci za dobrou cenu a byla ruka v rukávě, jakkoli jsem ji vlastně vůbec neměl ve výběru.
Najeto mám pár tisíc a stále nevím...je to takový šotolina bike. Obul jsem tomu trochu špunty, ale ta váha je v blátě a vůbec v terénu znát. Až na tu váhu je to to, co jsem chtěl - univerzální enduro ovládající všechno a nic. Nevím jak ona, ale já se na ní nejlíp cítím, když ze zkratky lesní/polní cestou vyjedu na úzký klikatý asfalt.
Absolvovali jsme něco málo ve dvou s báglama a spaním venku a je to celkem fajn na takové to povandrováníčko, 150/250 km/den. Spolujezdec - třináctiletý syn by byl ochoten cosi víc, má nejmilejší a nejkrásnější milá nechce slyšet o jízdě zhruba nad kilo a po silnici vyšší než II. třídy - jakože jen potulovat, zastavovat, očumovat, baštit, slunit, koupat a tak... shrnuto - typické cestovní enduro dnešní doby to není a díky za to.
Dík
I pres dik musím uvést na pravou míru přídomek toho odstínu - jakkoli je každému jistě známa jako military, army apod., pro mě je to vandrácká. Mám v podobné barvě i vandráckou pistol i pušku.
zajímavé v té military zelené