Skrytý potenciál cestovatele. Charakter motoru a dostatečný výkon.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Dlouho jsem si zvykal na hodně nových vjemů. Brzdy abs duál perfektní účinek. Sedlo hodnotím s odstupem času jako jediné ze všech strojů nejpohodlnější v sériovém provedení. Tím že jsem za vyjížďku najel min 300 km tak začala laborace s plégem, které jsem vcelku úspěšně vyřešil Giwi air.
Recenze
Tuto motorku jsem jezdil 4 sezony. Vysnil jsem si boxera a eRko byla cenově dostupný model. Je to skutečný cestovatel za málo peněz a kdo váhá tak nedělá dobře. Vcelku ovladatelná malá oproti RT a GS s čímž mohu nyní po letech srovnávat. Brzdy jsou v duálu excelentním účinkem a zavěšení předního kola tvoří bezkonkurenční celek pro neuměly jezdeckých neschopností. Jezdím už dlouho, ale furt se učím a vlastně ani moc jezdit neumím a Bawko je právě svojí koncepcí to co mě vyhovuje. Tento motor má svoje specifický charakter a výkon končí max tak 5500 i když jsem ho využivál tak do 4800 a bohatě stačí na ty naše rychlostní limity. Krouťák vlastně "ide" furt v celém spektru otáček, ano véčko od HD to není ale boxer je super.
Popsal jsi to celkem správně , jednak jde o povedenou motorku a dá se sehnat za peníze, za který u jiných koupíš lede řídící jednotku s kufry .
paradní. Dobrá volba.
http://www.motorkari.cz/skupina/bmw-r-ko