Retro klasika v moderním hávu.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Modřice (Modřice) - Při každé návštěvě mám pocit, že to dělají hlavně pro peníze.
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Interceptor: Cena byla hodně podobná a Japonec se mi zdá jako lepší volba.
Moto Guzzi V7 Stone: Brněnský prodejce ji neměl v salonu.
Triumph Street Twin: Vysoká cena a nezájem prodejce.
První dojmy - Hned po první jízdě jsem věděl, že si budeme rozumnět. Příjemná motorka pro staršího jezdce, který si už nemusí nic dokazovat. Ideální na kochací jízdy krajinou.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je ideální pro klidné cestování na střední vzdálenosti i ve dvou, převážně však po silnici.
Doplňky na motorce - Custom lakování, centrální stojan, nosič a chybějící hodinky.
Recenze
Na starší kolena jsem se chtěl vrátit do jedné stopy a líbí se mi retro styl s minimem plastu a dvěma klasickými budíky. Požadoval jsem pohodlné sedlo pro dva, kdyby chtěla vyvézt i manželka. To vše W800 splňuje, je spolehlivá a dobře se na ni kouká.
Nechci se rozepisovat s dlouhou recenzí, to už tady udělali jiní a určitě lépe. Jenom bych rád doplnil pár postřehů, které jsem zatím posbíral.
Velkou předností je motor, super táhne od nízkých otáček a nemá nepříjemné vibrace. Jenom se musí po studeném startu nechat aspoň minutu zahřát na volnoběh. Jinak cuká a zlobí.
Dávkování brzd je ukázkové, nikdy jsem se nedostal do situace, kdybych neměl motorku pod kontrolou.
Spotřeba je kolem čtyř litrů i ve dvou, neúměrně ji zvedá pouze rychlá jízda po dálnici.
Motorka je opravdu vyrobena v Japonsku, na rámu je plechový štítek MADE IN JAPAN, což se už moc nevidí.
Ale teď i nějaké nedostatky:
Nízká světlost, obzvlášť když si přikoupíte centrální stojan. Často jsem si škrtnul nejen na polní cestě, ale i na zvlněné silnici. Větší díra se může stát fatální překážkou!
Chybějící ukazatel paliva, při tankování vždy nuluji počítadlo kilometrů a jezdím podle něj.
Chybějící hodiny a ukazatel zařazené rychlosti (mimo neutrálu), ale to už není takový problémek.
Oprava: Hodiny tam jsou, ale protože furt hlídám dojezd, tak je nevyužívám. :o)
Minimum prostoru pod sedlem, jen na to opravdu nejnutnější.
Vytažení baterie je skoro nadlidský úkol, a její vložení zpět ještě větší. O úspěchu rozhodují milimetry. Naštěstí nemusím baterku na zimu vytahovat, dobíjím ji v motorce.
Tak třeba Vám to pomůže při rozhodování o koupi.
Fajn recenze. Pěkná klasika
Ahoj,
na W650 ukazatel paliva nemam (tam je jeste karbec a max ti to zacne skytat ze mas prepnout na rezervu). Ale hodiny tam jsou videt misto ujetych KM po precvaknuti prepinace. Tohle by jim nic nusetrilo, to se mi nezda ze by to odebrali. Zkus kouknout do manualu. Nicmene za par kacek koupis na ebay hodinky na riditko, ktere vypadaji stylove a vydrzi i dve sezone
Krásné retro . Gratulujem a prajem skvělé zážitky s parádnou W800 !!!
Dělat s ní papíry na velkou motorku byl skvělý zážitek, vzhledově super a jízda parádní, motor je i přes nějakých 35kW dostatečně pružný. Kawasaki a výměna baterie je kapitola sama pro sebe :) Jinak já teda na W800 hodiny a ukazatel paliva měl v displeji v budíku, po pár přepnutích, ale byla to verze SE. Každopádně motorka je to skvělá. A´t slouží a dělá radost