Velká silná motorka na silničních gumách a se super brzdami, cruiser, na kterém se dá i trochu polítat :)
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki VN 1500: Mean Streak má podstatně lepší brzdy
První dojmy - Přechod z Yamahy FZS 1000 Fazer byl strašnej, Kawa nejede, nezatáčí (tady byl na vině prodejce, byly dooost podhuštěné pneu), nemůžu najít řadící páku, prostě všechno jinak :D ... po pár kilometrech jsem si zvykl (kdysi jsem měl Hondu Shadow, takže jsem si vlastně i trochu vzpomněl), teď už mi to přijde OK, jede to úžasně hladce, pluje krajinou, motor s velkým krouťákem, brzdy jsou super, přední šestipístky tu lokomotivu fakt dokážou bez problémů zastavit . Takže po prvním zděšení jsem teď spokojenej, šťastnej, nadšenej ... kdykoli ji natočím.
Doplňky na motorce - Doplňky teprve budu řešit, asi dojde na plexi a určitě pořídím nějaké pěkné brašny.
Recenze
Po pár letech s Fazerem se mi začalo stýskat po kategorii chopper/cruiser a každý večer jsem na internetu procházel inzeráty ... jen tak, co bych si koupil, kdybych něco kupoval :) ... a čím déle jsem čučel do počítače a procházel jednu motorku za druhou, tím víc jsem si uvědomoval, že kdysi jsem z choppera přešel na naháče hlavně proto, že chopper nechtěl zatáčet ... a už vůbec nechtěl brzdit ... měl jsem Hondu VT 1100 Shadow. Takže ve mě uzrála myšlenka, že jestli se fakt někdy odhodlám vrátit se k chopperu, musí to jet, musí to zatáčet a hlavně to musí brzdit ... a pak už byl výběr celkem jednoduchý, protože na Ducati Diavel nebo Triumph Rocket těžko někdy našetřím (navíc ani jedna z nich se nehodí na cestování), zůstaly mi na výběr Kawa Mean Streak a Suzuki VZ 1600 Marauder, což jsou v podstatě identitcké motorky.
A jednoho dne se na zdejším bazaru zjevil tenhle Mean Streak a po třech dnech čučení na monitor to moje drahá manželka nevydržela a řekla tu kouzelnou větu ... bože už do toho přestaň čumět a kup si ji ... a to byla poslední kapka, další den už jsem pro ni jel. A udělal jsem dobře, po pár desítkách kilometrů seznamování už mi Kawa sedí a nadšení vzrůstá s každou další jízdou. Jede to skvěle,. zatáčí to hůř, ale jde o zvyk ...a brzdí to parádně. Líbí se jí na pěkné silnici, pětku má smysl řadit nejdřív ve 110 km/h, ve 120km/h si jen tak lehce bublá - nádhera. Rozbité okresky jí nesedí a pěkně naklepává zadek a ruce, do terénu patří jiné motorky. Zkrátka Mean Streak splnil moje očekávání a už se zase za řídítky směju do helmy, je to paráda.
A teď trochu techniky ... motor má hydroštely, takže odpadá seřizování ventilových vůlí. Startuje na brnk a má jednu zajímavost ... i když je to stříkačka, má i sytič pro startování v chladném počasí ... zatím jsem ho nepoužil, v 10°C to startuje v pohodě bez sytiče.
Převodovka má úžasnou vychytávku - když při zastavování odřadíte až na jedničku, nejde z jedničky zařadit nic jiného než neutrál, takže žádné hledání neutrálu, prostě cvak a je tam ... vždycky :)
Zadní pérování je kombinace pružin a vzduchu, dá se dofouknout na 0 - 1 bar, podle zátěže ... a čtyři úrovně útlumu, za což mají kluci z Kawasaki u mě jedničku s hvězdičkou.
Brzdy už jsem zmínil, jsou skvělé i dobře dávkovatelné ... na choppera skvostné.
A to je zatím vše, víc napíšu po pár tisících kilometrů.
tak už ho mam doma aj ja ,zatial sa ućim
pekny stroj
hezkej silnej kousek .
Ať slouží .
Bomba