menší cestovní motorka, ale max pohodlná a vzhled, který neomrzí
Motorka koupena od husqvarna - horní streda SK
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 890 Adventure: Měl jsem Husqvarnu 701 a držím značku dále :-) Ještě jsem přemýšlel o honda NT1100, ale je moc cestovní a s ní už se nedájí moc dělat kraviny....
První dojmy - Zatím najeto pár km, ale super posez, ovladatelnost a hravost a výjimečnost...
Motorku bych doporučil pro - pro cestovatele, kteří chtějí jezdit dálky a nebo i terén... /spotřeba do 5l je top/ i když u moto benzín neřeším, ale v dnešní době...
Doplňky na motorce - Zatím originál...
Recenze
s 701 se nedalo cestovat ve dvou a žena mi říkala, že už na ni dělám takové kraviny, že se někde rozplácnu a do Triumph Tiger 1200 jsem zainvestoval do oprav moc Kč a dal jsem ho raděj pryč a po malé odmlce jsem pořídil Suzuki B-king 1340, ale ten zůstává doma jako raritka a mazel manželky a můj a na cestování jsme si pořídili Nordena 901. Velké cestovní enduro nad 1000 jsem už nechtěl a dlouho jsem čekal na Nordena než ho pošlou do seriové výroby.
Po dlouhém přemýšlení a po zkouknutí naživo jsem usoudil, že ho musím mít. A nakonec jsem ho koupil nového od Pneumoto.sk v Horní Streda, kde domluva parádni a cena - rozdíl cca 20tis Kč mezi ČR a SK a ještě bez dph, což cena byla TOP.
Po pár km mi motorka sedla perfektně do ruky. Do terénu zatím moc nejezdím, spíš 90% silnice, ale postupem času se uvidí, zda se i do terénu dostanu.
Ještě se rozhodujeme jaké kufry pořídit a uvidíme, které nakonec vyhrají - zda plastové originální a nebo plechové...
Ano koupil na Slovensku, páč jsem kupoval na splátky a na firmu. Tudíž jsem ji koupil bez DPH za 295tis. A v Brně vycházela na 315bez dph. U přihlášení nebyl problém,jen jsem musel mít papír od účetní zkrze daně a to mě zdržovalo od přepisu, ale nakonec jsem to do týdne měl hotové. A myslím 800za přepis a dovozovou STK...
Nyní mám najeto už 12500km a byli jsme v Rumunsku ve dvou a vše zatím super...ale až na to Plexi. Zatím vyřešeno nástavcem, ale asi do budoucna přikoupím čire větší Plexi, ale to se mi nelíbí.
Jinak spotřeba cca kolem 5l. A výkon dostačujici.
Zatím jen doporučuji...
Díky a dobrou koupi přeju ?
Parádní moto , taky o ní uvažuju od představení konceptu.
Vidím že jsi ji koupil na Slovensku , chci se zeptat jak to bylo s přihlášením u nás ? Nějaké komplikace nebo poplatky ?
Mám to do Brna dál než na Slovensko nebo dokonce možná koupím i v Polsku.
Jak ti Norden slouží ?
Četl jsem že větrný štítek za moc nestojí , už jsi nějak řešil ?
At ti to jezdí.
Padací rámy jsem objednával na motokufry.cz a horní kufr shad sh58x mám na B-kingovi a přikoupil jsem jen plotnu na husku. Boční kufry jsem si objednal na http://www.motorkar...ender-evo--set-2-ks/ a i s držákama a i schránkou na nářadí.
Zatím jsou na cestě a jak dorazí nafotím a přidám fotky.
Ještě se rozmýšlím na laďák, ale zatím nevím jaký koupit. na REDmoto mají výběr... Buď Arrow a nebo HPcorse. Tak jsem zvědav, který nakonec vyhraje...
Zatím najeto cca 550km a jede suprově a výkon zatím do 6tis otáček a stačí to a jsem zvědav po 1000km až to otevřou, co to bude dělat
vypadá to parádně
Ahoj, padací rámy přímo na Norden dělá Hepco Becker. Jinak na to pasují rámy na platformu 790/890 Adventure. Já kupoval na mého Nordena ten spodní padák od Hepco Becker pro 790 Adventure a pasuje. Ještě se dá třeba SW-Motech nebo Givi. Od SW-Motechu pasují s malou úpravou plastu i držáky brašen SLC pro 790/890 Adventure.