Líbí se mi více čistě technické označení XTZ 690, ale chápu marketingové mágy, že jim to nestačí. Takže dobrá, zde jest Ténéré 700.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Nevím, jak to japonec udělal, možná když jsem tvrdě usnul po nějakém večírku. Vzal míry a udělal ji pro mě. Dobrá práce.
Motorku bych doporučil pro - Je to velmi hodná motorka. Je pro každého, kdo nepotřebuje zlobit.
Doplňky na motorce - Moto jsem zakoupil jako mírně jeté. Vkusná kombinace doplňků je dílem prvního majitele - vyhř. hefty, zvýšená řídítka, hliníková mřížka chladiče, kryt motoru, vodítko řetězu, padací rám, konstrukce bočních madel a zadní plotny.
Jen retro Givi kufr je můj občasný věrný sluha z minulých dob, stará láska nerezaví, když je to poctivý plast.
No něco by se přeci jen našlo z mé zahrádky, z řídiltek jsem sundal koncové závaží a osadil robustní kryty páček/rukou s hliníkovou výztuhou. Jo a také jsem si na hrazdu přišrouboval držák, ve kterém vozím jako navigaci starý mobil po tchýni. Je zlatý s bílým rámečkem okolo displeje, horší už to být nemohlo.
Recenze
To, co bych zde psal, už jste četli a slyšeli mockrát. Snad až se mi nebude chtít jezdit, využiji volný čas k zamyšlení a přispěji něčím originálním.
Stručně - v ničem nevyniká a zároveň vše zvládá. Na vysvědčení sice nejsou samé jedničky, ale na vyznamenání to s přehledem stačí.
Dobrý stroj A kufr mám stejný, taky putovní