Zanovní motocykl po starším pánovy ve věku 62 let ,který na motocyklu objížděl kapličky a kontroloval jejich technický stav. Moto jsem koupil s nájezdem 16 000 Km. Jediná problematika věci při koupi, vychca.. vidle .
Výška jezdce: 194 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLE 500: Naskytlo se KLR 650 v lepším stavu ,defakto zánovním po starším pánovy
První dojmy - Naprosto dokonalý motocykl s všestraným využitím . Poměrně Moderní motocykl. Po motorické stránce nemám co vytknout . Jedinou věcí k vytknutí je přední brzda ,která,zrovna moc nebrzdí,ani po výměně brzdové kapaliny,vyčištění destiček a odmaštění kotouče .
Motorku bych doporučil pro - Pro dospělé děti (18+) moto se dá řídit s řidičským průkazem skupiny A2 (do 35 Kw).
Doplňky na motorce - Řidla Renthal ,sklopná zrcátka acerbis ,jiná řetězová sada (14:45) ,původní (15:42), grippy progrip ,stupačky, nástavby řidítek (jsem poměrně vysoký,takže přišli vhod).
Recenze
Zatím najeto něco okolo 800 km ,mám to 3 týdny a jezdím jen o víkendu kvůli práci. Prozatím maximální spokojenost .
Vše funguje ,tak jak má .
Motorka se v lese chová jak tank ,samozřejmě záleží taky na jezdci ,ale moto má rozhodně velký potenciál a vyjede neskutečné věci ,kopce kam by jste se pěšky dostávali těžko. Krom hrozně měkkých předních tlumičů bych neměl žádné jiné výtky ,v zimě se dočká progresivních pružin a pár dalších doplňků. Je krásně ohebná na silnici v zatáčkách ,při přehozech ve vracečkách ,no žužo labůžo .
KLR a KLE-dobrá dvojka