Přesně podle mých představ, kulaté světlo, krásný velký motor.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Motorka mi okamžitě padla do ruky, je to moje třetí Honda. Snad bude spolehlivá jako předchozí. Jediné vetší zklamání je sedlo, zadek začíná bolet cca po 70km. Budu řešit novou výplní nebo podsedákem (levnější varianta), ale oku to moc lahodiť nebude. Dále co mi trošku vadí je menší nádrž, dojezd do mrtě bude max. 200-250km, záleži jak se za to tahá. Asi jsem rozmazlený z CBF 1000, tam jsem v pohodě dal 300km, jednou se povedlo 330km. Ale to, už jsem jel na výpary. Jeli jsme v Alpách a nikde benzínka, tam to není jako u nás benzínka na každém rohu. Spotřeba bude okolo šesti.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro lidi co nepotřebují bláznit. Asi to nebude pro holky 55Kg, motorka je při manipulaci těžká. Já sám mám občas problém.
Doplňky na motorce - Na motorce jsou pohodlná širší řidítka, na koncích zrcátka. Miniblinkry, jiné zadní světlo a zadní blatník.
Drátěná kola Kineo. Laděný výfuk Arrow.
Tlumiče zadek Öhlins, předek Adriany.
Padácí rám motoru.
Recenze
Proč jsem vybral tuto motorku? Měl jsem dvě, cestovní CBF 1000 a Kawu W 650.
Jedna byla z rozumu a druhá na potěchu oka.
Rozhodl jsem se mít jednu a udělat kompromis.
Je to krásný retro naháč s výkonem.
Krásná klasika
měl jsem tu samou 3 roky a 25tis najeto a je to nesmrtelná a nadčasová hondice! .. gratulace .. napadá mně kdybys chtěl zánovní "retro" helmu z US za hubičku tak mrkni jak vypadá do mýho profilu na cb1100 .. a kdyžtak písni, leží mi tu 4 roky
Krasavice
moc pěkná, udělal sis jí podle tvých představ. Prosim tě a ty ráfky si koupil kde?
Rafky se povedly. Kazda poradna masina musi mit draty.