Motorka která se mi nikdy nelíbila, nikdy mě vlastně ničím nezaujala, a nikdy jsem ji nechtěl...a najednou je v garáži. A ještě k tomu černá... to taky není moje oblíbená barva na moto.
Chtěl jsem něco na ježdění , abych si šetřil Transalpa.
Motorka koupena od MarcusSVK (Vendryně)
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Rozpačité. Jednak působila tak nějak opotřebovaně, neudržovaně. Černé plasty nebyly černé, ale zašedlé, sem tam nějakej šrám z cest , po projetí se na ní jsem myslel že jedu na prázdným kole , takový v nižší rychlosti blbě ovladatelný ... No ale byla tam dobrá výbava na cestování a servis doloženej - před necelým měsícem udělaný brzdy, komplet př. tlumiče , nová baterka , nový Mitasky E-07. Dal jsem ji šanci. Chtěl jsem něco abych šetřil svýho Transalpa , kterej bude za rok veterán , končí třetí kolečko kolem zeměkoule . To už chce trochu úcty a respektu , a nehonit tu legendu stvořenou na konci "osmdesátek" , vybavenou jen pětikvaltem stále jak za mlada . Ale ten bude jezdit tak dlouho dokud se na Zemi bude dát koupit benzín .
Doplňky na motorce - Vyhřívaný hefty - Gipro - deflektor na plexi - padáky - nosiče bočních kufrů + alu kufry , plotna + horní hliníkovej top case UKSA - kastlík na vercajk od Marselusu - nerezovej kryt motoru - 12V zásuvka - 2 x USB - voltmetr - teploměr - zvýšení ( kostima ) - vejfuck Seberink ( originál mám taky na cesty ven a na STK ) - rozšíření zrcátek - rozšíření placky na bočním stojanu - hlavní stojan - blastry s výztuhou - kryt olejovýho chladiče .
Na cestě už jsou origo přední blinkry místo těch no name - původní asi zařvali po nějakým pádu , a taky už od Marselusu cestuje kryt vodního chladiče .
Recenze
Cestou z Třince jsem si začal zvykat , rozpaky se vytráceli . Úplně zmizeli když se ještě vyměnilo ložisko v krku řízení , čímž se zcela zásadně změnili jízdní vlastnosti .
Chtělo to trochu umít ,vyčistit , "porovnat" boční hliníkáče aby byli hezky v rovině s top case a lahodilo to oku, přeskládat zásuvku USB , teploměr , Gipro , ovládání vyhřívání heftů tak aby to bylo podle mých představ . Dát nový H4 , ty co tam byli byli snad původní a takový "vyhaslý" . Trochu leštěnky na lak , rozleštit plexi , oživit plasty oživovačem plastů od Coyotu , vyčistit řetěz , namazat co bylo potřeba ...
A jak holka prokoukla.
Zatím mám prd najeto , ani né tisícovku . Šestka ... výborný . 12 kW oproti Transalpovi ... taky se hodí .
Mít to tak přední 21" kolo a drátový kola místo těch třech paprsků tak je to ještě hezčí.
..jo , a nalítáno to mělo při koupi cca 77 000 km.
"bude jezdit tak dlouho dokud se na Zemi bude dát koupit benzín" ... se dá říct i o Stromkovi. Aspoň kamarád to tvrdí.
Tak kolama dolů!
Máš pravdu motorka není úplně hezká, vlastně je ..., . Tohle dizajnéři Suzuki neuřídili. Pozdější generace jsou už koukatelnější.
Nicméně si myslím, že je to ideální stroj pro Tebe. Koníků oproti Transalpovi pro jednoho dostatek, podvozek pokud nebudeš moc offroadit taky lepší. Ještě bych vyhodil ty drapáky a uvidíš, že to bude ještě lepší. Tož si ho užij a čekám, kdy postneš foto, že má najeto 100 000 km. Jinak po přeleštění vypadá líp. Tak hodně šťastných km.
Jsem si jistá, že si Tě získá. Ale nebude to mít stromík s Tebou jednoduchý..."...nelíbila, nezaujala, nikdy jsem ji nechtěl...". Ale už Tvoje startovní péče "...a jak holka prokoukla..." mluví sama za sebe. Užijte spolu spoustu kilometrů a spoustu spokojených emocí!!!
Gratuluji ke koupi a přeji at slouží k tvé plné spokojenosti. Mně čeká podobnřešení abych šnečka po dosažení plnoletosti trochu šetřil
Paráda. Ať dobře slouží .