Má druhá stavba z totálního vraku. Moto jsem si postavil dle svých představ.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Motorku jsem dovezl z Moravy. Zadřený motor, smotanina všeho možného, nepoužitelná elektrika, lak "co dům dal" ... Postupně jsem ji dávál od kostry po lak dohromady a myslím si, že se to vyplatilo. Motor jsem upravil na "jednohupa", písty z Jawky 350 (převrtáno), nová elektrika, zápalko, lak apod..
Recenze
Jednalo se o mou třetí motorku, co jsem kdy vlasnil. Opět vypiplanou k obrazu svému (v rámci možností). Jízdní vlastnosti na tehdejší dobu výborné. Moto naprosto poslušná. Jednoduchá údržba, nízká spotřeba a i v dnešní době se za ní lidé otáčejí. Staré Jawky a Čezety měly jedinečný zvuk motoru linoucí se ze starých doutníků... Prostě tento zvuk motoru je nenahraditelný. A ten pocit při našlápnutí.. Prostě super!
Po pěti letech jsem ji opět vytáhl z garáže, vyčistil plovákovou komoru, nalil nový benzín, dobil baterku, nacupoval karbec, 2x prošlápl na prázdno a následně chytla na první dobrou po zapnutí klíčku !!!
Mám raději ty tady poplivaný naleštěný rádoby originály, ale tady je to fakt vkusně upravený stroj a kdo nerozumí renovacím tak ať drží ústa
Líbí se mi to. Navíc, je každého svobodná volba, jak si s motorkou vyhraje a co z ní vytvoří. Za mě
Paráda... Připomíná mi to naše mládí, kdy jsme se chtěli odlišit a moc možností nebylo. Veteránisti budou brblat, ale tohle je přesně součást historie. Rozhodně se mi líbí víc, než naleštěný rádobyoriginály...