Temelín usazený v lešení a nějaké drobotiny pověšené na něm.
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Přecházím z Ducati Monstr 821 stripe. Za mě super motorka, která dokáže na okrskách s dobrým pilotem ujet každému. Diavel je logickým pokračovatelem oné jízdy. Větší, výkonnější, usedlejší, krásnější, složitější, náročnější prostě fantastický.
Motorku bych doporučil pro - Buď jí chceš nebo ne.
Doplňky na motorce - Doplňky? Vše vyjma motoru. Ten stačil v základu
Recenze
Volba byla jednoduchá - Ducati. První dojem - Temelín, i když nepřidávám plyn. Stačí před vesnicí ubrat a nechat dvouvál s laďákem od Termignoni dělat sovu práci. Posed je, jak na hrnci, ale to jsem potřeboval. Brzdy brzdí, motor tahááá, podvozek zatáčí, blinkry svítí, klakson troubí, stěrače to nemá Primárně koupeno pro mě. Spolujezdec se za mě také vejde, takže jsem již protáhl mojí drahou. Jak říká: "je to pohodlnější než Monster, ale dřina, jak svině" a to s ní jedu tak do 7 tis. To pravé porno začíná od 7 tisíc otáček, kde jsem zažil několikrát protočení zadního kola i na čtvrtý rychlostní stupeň a to jsme fakt nečekal. Při stádu 162 + 15 koní, které dodali kluci z Termignoni a při váze pod 200 kg při všech těch carbonových cinkrlátkách se není čemu divit. Přesněji řečeno to chceš.
Na motorce se nejlépe cítím v sedle, ale hlavně na okrskách, zatáčky a když je silnici s opravdu kvalitní povrchem, tak je mi jedno, jak je kroucená. Jedinou nevýhodou je, díky své konstrukci, že jsme si hned druhou jízdu ubrousil kus boty, jak jsem byl zvyklý klopit Monstra.
Plánuji i cestování na větší vzdálenosti, takže kufry a opěrka jsou již objednány.
Super i ty kola
Krásnej stroj a moc povedený doplnky.
Tak tenhle je moc pěkný Ta spojka a ty kola Ať slouží
Díky Pse Koukal jsme na tvého HD a taky fajnová záležitost.