PROFIL MOTORKY

Ducati 1199 Panigale (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CBRdrahos
Vloženo 15.12.2019
Aktualizováno 25.7.2021
Zobrazeno 2 335x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ducati 1199 Panigale S 143kw 132nm 164kg suchá , plně el. nastavitelný podvozek Ohlins ,kola Marchesini Forged, Brembo brzdy

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Harness (Uhříněves) - Kupoval jsem ji v prosinci , takže se nedalo odjet a mám to přes 250km . Harness moto mi Ducati přivezli domů .

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ZX-10R Ninja: Měl jsem zx10r první gen. a chtěl jsem zase Kawu , ale líbí se mi až 2011 , no a když se tahle panigale objevila na inzerci , tak bylo rozhodnuto.
Aprilia RSV4 R: Objevila se panigale

První dojmy - Zatím jenom kolečko kolem baráku , ale už vím ,že tohle mě bude bavit.

Motorku bych doporučil pro - Kdo říka ,že je to Italská m.dka , tak by se měl nejdřív svézt a potom něco říct . Tohle vám Japonka nedá a to jsem měl jenom Japonské stroje.

Doplňky na motorce - Výfuk Scproject Gp racing , odstraněna výfuková přívěra a upravená jednotka. Větší randál jsem neslyšel :D




Recenze

Všichni mi říkali nekupuj Ducati , zůstaň u Japonce .
Moje první motorka byla Honda Fireblade 929 , pak jsem si dva roky užil na masakru jménem Kawasaki zx10r 2004 , přezdívka masakr tomu fakt sedí , hodně zábavná motorka .
No a když jsem po sezoně prodal Kawu , tak jsem přemýšlel jakého SS na další sezonu. Jako největší favorit byla zase Kawa , ale ročník 2011 a výš , protože ty před se mi opravdu nelíbí .
Druhá varianta byla Aprilia rsv4 , nakonec ale vyhrála tahle krásná panigale a doufám , že mi bude dělat radost jako předchozímu majiteli , který jí koupil novou a staral se jak o miminko .
No tohle bude asi nejdelší čekání na jaro ..

Tak mám za sebou prvních asi 1500km a můžu napsat pár řádků o tomhle téměř dokonalém stroji.
Začal jsem jezdit na mapu sport což je nízkých 195 koní a na okresky víc než dostačující . Každý píše , že 1199 má jenom vrch , že do 8000 ot. to nejede , no tohle bych teda neřekl ani omylem . Dá se v klidu jezdit mezi 5000 až 8000 ot a neřekl bych , že jedu zrovna pomalu , spíš je to slušná palba . No a když podržím na výjezdu ze zatáčky plnej na dvojku i trojku jde bez problému panigale na záda .
Pak tu máme palivovou mapu Race , na budíku se ukáže HI 195 , tachometr se přepne do malého okénka a přes celý displej jsou stopky . u mapy Race jsem si ještě upravil tvrdost a ůtlum na předek 8 a 14 , zadek 10 a 16 . Celá motorka ztuhne a je cítit každá odezva . Standartní nastavení Ducati je 24-18 , 24-18 a už v tomhle nastavení je motorka tvrdá , ale při rychlém výjezdu a řazení nahoru se motorka lehce zavlní , ale nic dramatického . Na nejsilnější mapu je reakce na plyn okamžitá , motorka letí fakt brutálně od 8000 ot to rve ruky a omezovač 12000 je tam hned , přední kolo je často ve vzduchu , tohle je využitelné asi jen na okruhu . Quickšifter tady funguje na 1 , prostě to tam padá jak němci do krytu , mnohem lepší než rychlořazení na Kawě , který jsem měl dodělávaný.
Ještě to má mapu Wet 120 koní , ta je možná dobrá tak do města , ale tam tahle motorka vyloženě trpí . Vertikální válec topí pod prdel hodně a když říkám , že hodně , tak kdoví jak to bude v létě. Takže do města na 1199 raději ne , navíc při 50kmh se nedá jet ani na 2 , to se motoru nelíbí , prostě po městě za 1 , nebo jet min.60.
Co se týče brzd , tak tady není co vytknout , prostě podle mě takhle by měl brzdit každý supersport. Dokonce i zadní brzda brzdí , to moc SS neumí.
Spotřeba u 1199 , nevím kolik to žere ostatním , ale já pod 10 nejdu :D
Co mě vadí , tak zpětná zrcátka , ty jsou tady úplně na nic , třepou se a vidím v nich svůj loket . A lehký vakl na plynu , ale to má snad každý el. plyn.

Na Ducati 1199 panigale S je každá jízda zážitkem , kdyby to šlo jezdím furt .
Co se týče vzhledu , tak myslím , že moc hezčích SS není . Kde zastavím každej na to čumí s vodevřenou hubou a když jedu , tak se každej otočí a někteří ještě dají palec nahoru :D
Ovladatelnost bych přirovnal jízdou na kole , suchá váha 164 kg , ta moje možná 160 , protože origo výfuk je docela těžkej. Až bude příležitost nechám zvážit s plnou nádrží.
Zvuk výfuku Sc project bez přívěry je jako zvuk Moto GP , když jedu jde mě slyšet z vedlejší vesnice , která je asi 5km . Ještě jsem zvědav co na to budou říkat naši cajti :D
Co se týče servisu , tak jsem samozřejmě udělal hned olej motoru shell 15w50, kontrola vzduchového filtru , výměna těsnění ventil.víka . Výměna brzdových desek , dal jsem sintrované SBS , brzdí suprově. Výměna brzdové a spojkové kapaliny Motul rbf 600 . Největší investice byla do servisu podvozku , přední vidle a zadní tlumič vyšli u Vangelase na 16500kč , ale max. spokojenost , mohu jenom doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CBRdrahos
CBRdrahos napsal 13.08.22 v 10:26

Ozzy_:pohodlný to moc není , ale dal jsem na ní i 550 za den , ale musí se jet dost svižně. Jak se jede pomalu , tak to člověk ztuhne a tělo začne bolet. Jinak 1199 už je prodaná měla najeto 70tkm
Pořídil jsem novou panigale v4 a to už na silnici nedává smysl vůbec , takže se orientuju už víc na okruh a na výlety mám FJR 1300

Ozzy_
Ozzy_ napsal 07.08.22 v 18:01 10b.

Jinak samo 10 bodiku

Ozzy_
Ozzy_ napsal 07.08.22 v 18:00

Pecka strojek. Ale uprimne, nechapu supersporty na silnici. Vzdyt tam je to zoufale nepohodlny, jede to naprosto nesmyslne a zivotu nebezpecne, a svezt se na tom fakt neda Na okruh s tim, tam zacne davat smysl jak je to postaveny

Kdyz sem zajizdel Suzuki, tak sem si todle presne zas uvedomil, jak naprostej nesmysl je SS na silnici. Pokud neni uzavrena a nejede se road racing. Jinak si clovek musi na silnici tisickrat vic uzit lehkyho mrstnyho nahace typu street triple. Ale jinak rozumim ze se to nekomu libi.

CBRdrahos
CBRdrahos napsal 11.02.21 v 20:10

MilanR1 : Na R1 2020 jsem nejel , tak nemůžu soudit . Určitě je to skvělá motorka , já bych teda šel do nové Panigale , ale na tu zatím nemám . Jinak loni jsem na 1199 najel 10tkm a za mě je to neskutečná motorka . Zkusil jsem ji i párkrát v Brně a na okruhu je to no jak to napsat , čím víc se topí , tím líp to funguje a potom je to nářez . Zvuk co vydává 1199 z výfuku Sc project GP je největší masakr co jsem slyšel .

MilanR1
MilanR1 napsal 11.02.21 v 09:48 9b.

Barevná kombinace je pěkná, jen to zelené u světel mi tam nějak nejde, ale to je samozřejmě podle vkusu každého soudruha. Mám 1199 (2012), ale v roce 2020 ani nevyjela. Koupil jsem ji, protože se mi líbí a stále je jen pár motorek, které mohou designu Panigale konkurovat. Jenže jsem zvyklý na Yamahu a tohle je podle mě méně. Dnes mám R1M 2020 (nemám na profilu), žlutá je ještě doma, ale už má jiného majitele a mohu říct, že nic lepšího než je eMko jsem nikdy neměl. Letos ovšem určitě 1199 vyjede a vlastně se na to těším, ale zase to brzo přejde si myslím. Pro mě je to spíš designový prvek, protože je v obýváku (jako všechny v zimním období). Garáž si nezaslouží, na to je moc krásná , i když je garáž vytápěná. Co mi rozhodně na originálu vadilo a šlo téměř hned pryč, byly klouzavé stupačky a jako na všech motorkách muselo přijít reverzní řazení. To je z 75 procent vlastní konstrukce.

Více komentářů



TOPlist