Když dáš full gas, je to jak kulomet :D
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RSV4 Factory: důvod neuveden
První dojmy - - rychlá - široký řidítka - super brzdy - full Termignoni = peklo :D - quick shifter funguje perfektně
Motorku bych doporučil pro - Magory :D
Doplňky na motorce - Full Termignoni + doladěno Powercomanderem
Recenze
Motor
Typ: kapalinou chlazený dvouválec do L, 4ventil Desmodromic
Objem: 1198 cm3
Vrtání x zdvih: 112 x 60,8 mm
Výkon motoru: 195 koní @ 10 750 ot./min.
Točivý moment: 132 Nm @ 9000 ot./min.
Podvozek
Rám: hliníkový Monocoque
Přední odpružení: plně nastavitelná vidlice 50mm Marzocchi, upside-down, odlehčené hliníkové kluzáky s tvrdou povrchovou úpravou
Zadní odpružení: plně stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs. Hliníková jednostranná kyvná vidlice
Přední brzdy: 2x 330mm kotouče, 4pístkové radiální Brembo Monobloc M50, ABS
Zadní brzda: 245mm kotouč, 2pístkový třmen
Přední pneu: 120/70-17
Zadní pneu: 200/55-17
Rozvor: 1430 mm
Palivová nádrž: 17 litrů
Suchá hmotnost: 164 kg
krasna, mam pro ni taky slabost.
Jednim slovem, dokonala
Luxusní bestie