Stařenka se štítkem v azbuce. Najezdila přes 200 tisíc kilometrů a naučila mě padat.
Od počátku je v rodině a v rodině také zůstane.
První dojmy - Po Simsonu S51 poněkud těžkopádnější, ale zase rychlejší. Chvilkami jsem měl pocit, že jedu na pojízdném železářství a docela jsem pochopil, proč v letectví mají radši nýty než šrouby. Nicméně cokoliv se pokazí, to se zase opraví.
Doplňky na motorce - PAV41, VAPE a malá polní jako brašny.
Recenze
Stroj si vlastně vybral mne. Stála doma v boudě a já potřeboval něco silnějšího. Tak proč neoprášit starou jawu.
Co se týká techniky, tak asi není o čem psát ... kroutí se to jak užovka (i když po výměně prasklého zadního kola je to lepší :) ... brzdy to nemá, ale když není člověk magor, postačí i instalované zpomalovače. Servis se provádí zásadně doma šroubovákem, kladivem a kleštěma. Dyť je to jawa :)
Když se nakonec vše podaří, tak nejlepší jsou staré rozbité okresky, kde jezdí leda cyklisti a sem tam traktor ... na dálniční přesuny to moc nevidím. Díky tomu si člověk užije spoustu legrace na malém prostoru.
Na druhou stranu, kdyby se chtělo, tak klidně kolem světa :)
Njn., kovářská práce má pořád něco do sebe, že jo...
super napsáno