Jeden válec, 650 kubíků = kopec srandy. Motorka vhodná jak na zábavu (fun-), tak na cestování (-duro)
Výška jezdce: 168 cm
První dojmy - Motorka jde hezky za plynem, jen se nesmí podtočit. To se potom začne třepat a bručet. Moje první enduro - cestovní posez slibuje pohodlí, ale bude na tom i zábava? Odpověď zní ano!
Doplňky na motorce - Na motorce byl již při koupit originální BMW kufr.
Dále pokukuji po plexi a možná časem i padacích rámech.
Recenze
Zatím najeto asi 1.000 km. takže to tady budu muset po sezóně aktualizovat o více dojmů.
Vybíral jsem motorku a jako tip jsem dostal tento model. Už z fotek se mi velmi líbil. Na moto rád jezdím tzv. na pohodu a ještě i často ve dvou. Po první vyjížďce jsem si řekl, že to zkusím. Vypadalo to jako něco pro mě. Pozn. dřívější zkušenosti jsem měl se skútry (50, 70, 150, 250 ccm) a Suzuki GS 500F.
Motor má 35 kw - na více kobyl nemám papíry. Není to moc, ale "jednobuch " se pere obdivuhodně. Výhodou pro mě je nízké spektrum otáček, takže skoro pořád tam ten výkon je a čeká. Motorka krásně brzdí motorem, takže brzdy jen tak nechtám. Když je třeba, tak ale brzí super.
Trošku jsem se zpočátku pral s řazením - není moc přesné a často mi tam padal falešný neutrál.
Motorka je univerzální a dá se s ní jezdit "ledaskde". Kde se jí ale nelíbí je ve městě - v malých otáčkách se třepe a zlobí se na mě. Trvalo mi si zvyknout, že kruháč někdy potřebuje jedničku nebo šikovnou práci se spojkou a dvojku. Druhý extrém je dálnice, kde se mě snaží shodit vítr už ve 120. Tady pomůže štítek, který si časem dokoupím. Výkonově je dálnice ok, kamióny i auta předjedu, kdy se mi zachce.
Strašně se ale bavíme na okrskách. Málokdy se přehoupnu přes 110 km/hod, takže mě neotravuje vítr jako na dálnici. Zatím jsem nenarazil na našich cestách, že by mě nějak trápil povrch a kvaiita asfaltu. Motorka krásně "žehlí" nerovnosti. Problém nejsou ani zatáčky. Od endura jsem nečekal tak zábavné a čitelné průjezdy. Rozhodně naražím dříve na limity svoje, než motorky.