Jednoválcový koráb s velkou nádrží, podle mě s nadčasovým vzhledem a velkým cestovním potenciálem. Již není ve stáji.
Výška jezdce: 190 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLR 650: Chtěl jsem fungl novou, jenže se do (proklaté :-( ) EU nedováží kvůli tomu že je to karbec.
První dojmy - Z první jízdy nebyly, protože jsem jí nemohl projet (prý poslední z posledních). Prodejce neměl předváděcí a byla to tak trochu sázka na jednu kartu.
Motorku bych doporučil pro - Myslím si, že je určena pro člověka, který chce motorku jednoduše vypadající, odolnou, všestranou (terén/dálnice) a s cestovní potenciálem.
Doplňky na motorce - centrální stojan, padáky, držáky kufrů, ochrany páček, 12 v USB zásuvka, plexi ochrana předního světla
Recenze
Po předchozí zkušenosti s ojetou motorkou jsem si jednoho dne vysnil, že bych chtěl být prvním a také posledním napsaným majitelem ve velkém techničáku. Volba tedy padla na motocykl, který je jednoválcový, vzhledem nevšední a který se v té době dal sehnat nový.
Mám s ní nakrouceno nějakých 14 000 km a musím říct, že se cítím s ní fajn a vše bych to shrnul do bodů níže.
Motor: Je to jednovál, takže vibrace (ale není to tak hrozné), 35 kW není málo ani nějak hodně, ale pro normálního smrtelníka optimální, po dálnici stálých 140 Km/h se ještě dá.
Brzdy: Ve srovnání s Kawasaki KLE 500, Hondou NX Dominátorem a BMW GS 650 Dakarem se mi zdají mnohem lepší.
Podvozek: Jezdí se mi s ní fajn a člověk si s ní užije své, nějaké ty offroady si v pohodě přebere ale není to na drcení zatáček jako s Hondou CB 500 (přeci jen ta Tenerka je koza vysoká)
Ovladatelnost: V celku dobrá, ale je už znát že je váhově trochu těžší ve své kategorii
Spolujezdec: Na něj tolika nefouká, ale co se týče originálního sedla, je to tragédie a tím myslím na delší cesty (200 Km +). Takže polštářek to jistí.
Úložný prostor: Co to je? . Tak jako nějaké skulinky se najdou, ale nečekejte úložné schránky ve stylu Jawa/ČZ
Spotřeba: Jednoho dne jsem si řekl, že natankuji plnou a že pojedu v rámci experimentu do výparů. Na plnou cca 23 L jsem ujel 597,2 Km, což teda dělá 3,8 L/100km (město/dálnice/okresky/200 Km s bagáží)
Servis a poruchy: Po zhruba 1000 Km docházelo při lehkém přidání plynu k chcípání - v servise se to pak vyřešilo k upravení směsi a nahrání palivové mapy. Teď před zimou jsem zjistil občasné problikávání kontrolky neutrálu, ale co by kladivo nespravilo...
Dá se s moto i dobře cestovat? Na to vsaďte helmu že jo!
Super ✌️
Jezdit většinou sám, tak je doma taky.
Taky jsem jí měl a tak se mi po tomhle typu motorky stýská, že budu pravděpodobně měnit své varadero (potřeboval jsem jezdit ve dvou) za něco lehčího, více off, ale pořád s nějakým cestovním potenciálem (manželka bude mít brzy své moto)... Jinak mi při údržbě pomohly hodně videa Václava Turka na youtube... https://www.youtube...F3XkheO3J1W4Q/videos
Dobrá volba myslím
Kontrolka neutrálu mi bliká i po výměně čidla (na chvíli to přestalo a pak zas).
Jinak asi znáš xt660.cz stránky, kdyby ses chtěl třeba něco dozvědět.