PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kralici79
Vloženo 5.10.2018
Aktualizováno 29.8.2019
Zobrazeno 1 152x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Sportovně cestovní. Nevim jestli to jde nějak výstižněji, protože podle mě se každý cítí dobře na něčem jiném. Moje zaměření je praktičnost s úsměvem. Někam se pohodlně dostat a moct si i trochu zazlobit. Na to je podle mě CBF určená.

Motorka koupena od FIRMA:Miloslav Kubálek - Motosalon Beneš - Jak jsme se domluvili, tak bylo.

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 900: Měl ji v Benešově taky a nebyl problém se na ni projet. Když jsem se vrátil k bazaru a sundal přilbu,borec na mě kouknul a povídá: \"Asi ne co?\" Prostě mi nějak nesedla a necejtil sem se na ni. Když to na mě bylo i vidět, tak asi dost nesedla.

První dojmy - Než sem koupil tuhle, projel jsem ještě dva jiné kousky. Ikdyž to byli v podstatě identické motocykly, na té první měl níž sedlo a už to nebylo ideální. Ta moje mi sedla a hned mi udělala na tváři rohlík. posed je příjemně vzpřímený a nohy pod sebou. Na delší cesty pohodlnější než předchozí deauville. Výkonově samozřejmě úplně jinde a vybrace taky žádný.

Motorku bych doporučil pro - Každý by měl vědět, co bude po tom motocyklu chtít. Neni to okruhovka a už vůbec ne enduro. Taky je třeba zkusit si sjet na více typech.Většina bazarů s tim dnes nemá problém. Já sem taky myslel, že bych mohl mít TDM900 a recenze mi to jen potvrzovali. Stačila jedna krátká projížďka a bylo jasný, že tohle opravdu nehledám. Tak všem hodně štěstí při výběru a ještě víc radosti po koupi stroje.

Doplňky na motorce - Plexi givi + deflektor, boční držáky uni + brašny givi, top case givi.

Recenze

Najeto mám něco kolem 5000km. Obuto mám na michelinách a ty mě nikde nedostali do úzkých. Mám po cestě do práce jednu zatácku, kde je sice pěknej asfalt, ale silnice je zvlněná. Tam se teda motka v náklonu nepříjemě houpe a nenechá se vést. Jinak drží stopu kásně i bez držení se stačí naklonit o mírný oblou vykrouží lahůdkově. Brzdy s ABS velmi slušný i za prudce brzdícím traktorem (uf, skoro sem se do něj zakous). Spolujezdec se mnou jel akorát dvakrát. Jednou sem vezl kámošovo syna do moravskýho krasu (tomu se to dost líbilo), a jednou šváru (53 let) jenom 5km (tomu se to dost nelíbilo)

Motor je prostě nevýbušnej, příjemně silnej, solidně úspornej, nevybrující a do motorky se zařazením cestovní perfektně sedí. Neni problém jet uvolněně 70kou na šestku a bez podřazení většinu aut v klidu předjedete. Zároveň roztočíte dvojku na 120 a 180 je tam dostatečně rychle. Dál už jede pozvolnějc. Jezdil sem většinu času s brašnama a ty měli tendence mě při 220km/h pěkně rozkejvat, poprvé mě to dost překvapilo. A tohle všechno, když jsem si to frčel naloženej (brašny givi,topcase,stan na sedle) do Tater po okreskách i dálnicích, kochačkou i ostřejš, prostě podle nálady, umí za 5,5l/100km. No prostě holka do nepohody tahle CBF.

Co se servisu týče, potkali mě ložiska v krku. Prý poměrně standartní u CBF. Výměna proběhla u konkurenční YAMAHY Filipenský v Jihlavě. Zatim vždy spokojenost s jejich prací a za 5200kč výměna ložisek v krku, předním kole a olej ve vidlích + přetěsnění. Tak sem snad neprohloupil. Ikdyž věřím, že "Jarda z vidlovic" by to udělal v garáži určitě o 743 koruny levnějc "-D. Jinak zatím bez zaváhání.

Doplnění recenze po skoro dvou sezonách v sedle:

Z doplňků sem přidal ještě padáky. Kdybych ji někde odložil, aby to odnesla co nejmíň. První sezonu sem koupil brašny GIWI. Nebyly špatný, ale nebyly ani supr, možná i kvůli univerzálním držákům které je dostatečně nepodpírali. Tož sem je přes zimu se ztrátou prodal a koupil držáky a kufry Kappa 33l a ty teda už sou supr jak sviňa.

Taky sem absolvoval motokurz v Písku s Mírou Lysým. Doporučuju pro každýho, kdo jako já nemá naježděnej milion a je mistr světa. Dva dny si zkoušet jak vaše mašina funguje na okruhu pod dohledem profíků a nebát se jít na svůj limit, protože na limity motorky se nikdo z nás neprofíků jen tak nedostane. A na silnici pak aspoň neuděláte z nevědomosti,nebo kvůli leknutí nějakou hovadinu.

Jinak 11000 km najetých a naprosto bez zaváhání. Ani nemám potřebu už na mašině cokoli měnit. Sem prostě spokojenej motorkář. Holka do nepohody tahle CBF

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
maarmiik
maarmiik napsal 12.03.19 v 23:13 8b.

Ahoj,
mám CBF1000A, 2008 a nekmitá:)
Co tak vím, tak kmitání v nižší rychlosti dělá nejčastěji přední guma - nemusí na ní být ještě nic vidět,
Ve větším fofru to bývá neorigo plexi, topcase.
Krkem to bývá málokdy.
to Dubi74:
CBF 600 jsem měl také, kmitala v malé rychlosti, jen bez držení. Pomohla rada ze servisu - vole a musíš sundávat ruce ze řídítek? A bylo opraveno.
doporučuji Ti dát tam kuličky, patří tam. Kuželíky pomohly někomu od kmitání v nízké rychlosti, ale pak to začalo kmitat ve fofru a bylo to hubu...

kralici79
kralici79 napsal 07.02.19 v 07:34

Nebo jestli se bojíte pouštět řídítka.Tak se zmáčklou přední brzdou mírný pohyb zpředu do zadu a poslouchat, jestli to v krku necvaká.

kralici79
kralici79 napsal 07.02.19 v 07:21

Když pustíte řídítka,rozkmitají se.Ani nevím jaký mi tam kluci v Yamaze dali, Ale ve 220km/h se mi rozkmitávaji pořád. Je to při takový rychlosti napoprvé docela nepříjemný zjištění. Jinak je to supr stroj a zatim měnit nebudu.

Dubi74
Dubi74 napsal 29.01.19 v 18:49

Dobrý den,
chci se zeptat na výměnu ložisek v krku řízení, jak jste poznal že jsou špatné? Na mojí Cbf 600 je chci také měnit, rozhoduji se zda tam dát kuželíkové (levnější) nebo originál kuličkové. Cbf 1000 bych taky bral.

S pozdravem Dubčák Vladimír

kralici79
kralici79 napsal 26.01.19 v 08:09

Úplná sestřička.U mně zatím velká spokojenost.

Více komentářů



TOPlist