KTM Adventure pro chudy :) Nejvetsi rozdil je v tom, ze Doktore vas nikde nenecha ;)
První dojmy - Kdyz jsem ji poprve videl, majitel mi rekl at si ji sam vytlacim. Prodaval ji protoze na nej byla pro zacatek moc a dneska jezdi na Hornetu. Rekl mi ze hned za rohem je polnacka. Tam jsem pochopil. Oproti Transalpu proste tereni motorka. Ten podvozek vezme mnohem vic. Objel jsem po asfaltu zpet a kdy jsem zjistil ze i tam je jak doma, tak bylo rozhodnuto.
Motorku bych doporučil pro - Velke cestovni enduro co se opravdu neboji terenu. Z hlediska dnesnich motorek je Big uz za zenitem. Nicmene zkusenost ho dokaze protahnout tam kde moderni stroje v rukach novacku konci. Pohodli pro jednoho, vaha pro dva, charizma za sto a spolehlivost proverena desetitisici kilometru na tachometrech dnesnich pametniku co porad dokazou poprasit nejednoho zmrzlinare ;)
Doplňky na motorce - Vyhrivane hefty, blastry, padaky, kufr od Milanka, nejake zasuvky k drzaku na telefon kvuli navigaci, otevreny Sebring vyfuk.
Recenze
Dalo by se rici ze je to jakysi navrat ke korenum. Jednoducha motorka klasicke koncepce. V porovnani s Transalpem je v terenu jako doma. Bal jsem se pohodli na delsi streky a opravnene :) sedlo je opravdu jako ziletka ale to vyresi casem calounik. Jednovalcove vibrace se stali legendou ale v pripade Biga mi prijdou liche. Opet se vratim k porovnani s hladce dvouvalcovym TA. Big dava najevo svou prislusnost a za to se nestydi. I pres to je projev velice kultivovany a i na delsich cestach se vyskytuji hojne rozmezi otacek kdy diky vyvazovaku jede jako samet.
Maximalni rychlost co jsem na tom s hruzou v ocich jel je neco okolo 160kmh. Podotykam ze je to odhadem protoze uz jsem nemel cas koukat na budiky a bylo to omylem pri predjizdeni. Tu jsem vymenou za o zub mensi pastorek vymenil za silu a krom toho ze to zere ochrany plast kyvky, tak taky taha krasne za ruce jako za mlada :)
V terenu, kdyz ma clovek koule, tak je to tank k nezastaveni. A kdyz spadne, tak jak kdyby jste ten tank meli zvedat.
Spolehlivost... Puvodniho majitele trosku nalakovali a on pak nalakoval me. Kdyz jsem do servisu privezl motorku na vymenu lozisek ( pri vymene spojkoveho loziska jsem si vsimnul vule na spojkovem kosi asi 0,5cm) tak mi po rozpuleni motoru nechteli verit ze motorka prijela po svych. A to mi prijde pro tyto motorky priznacne. Muj Bigous ma najeto 70tis a i pres to slouzi jak mezek. Driv se motorky konstruovali naddimensovane. Aby pro jistotu vydrzeli vic nez se po nich bude chtit. Povest je predbihala. Dnes, v dobe vseljakych kurvitek vsude instalovanych se vam rozsviti kontrolka a nejedete. Se starym kladivem ale dycky nejak dostrilite! ;)
: pecka! Pekne napsane
Poctivý enduro si zaslouží vždycky 10!
Starý,poctivý a pokud je o něj postaráno,tak i spolehlivý,jede ve dvou i solo tam kde druzí končí,nedám na něj dopustit,je to BIG
Staré ale poctivé Endurá... superácky si ho opísal
Rovnako vnímam Endurá staršej výroby a preto som si zadovážil XTZ-660 Tenere... r.v.1996 a nedám na ňu dopustiť...
super recenzia