Manet 90 dvoupíst. Moje krásná velká(malá) motorka. Vždycky se mi líbila a už jí skoro dva roky vlastním. Nyní už po renovaci.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Jel jsem koupit 11 stadiona a nakonec jsem přivezl 11 a maneta. Zatím nejezdí a čeká na renovaci a znovuzrození. Dlouho jsem přemýšlel jestli renovovat nebo vyčistit a nechat, ale myslím, že renovace je na místě.
Motorku bych doporučil pro - Pro ty co nehledají rychlost, ale krásu a požitek z jízdy a mají úctu k šikovnosti našich předků.
Doplňky na motorce - Zatím nic.
Recenze
Proč? Protože se mi vždycky líbil pro svůj historický vzhled, jednoduchou konstrukci a nezaměnitelný zvuk.Když jsem ho někde viděl líbil se mi a záviděl jsem všem šťastným majitelům. Vím, že to je dost problémový stroj, ale ne všichni co na manetu dříve jezdili měli pro motorku dost citu a porozumění k ovládání. Manet není závodní ani rychlostní stroj, ale na kochání se krajinou, požitek z jízdy a obdivné pohledy ostatních jako dělaný.
nádherný stroj...Líbí se mi i v té patině na foto , zkoušel jsi ho před renovací leštit? To by bylo taky hodně zajímavé...Možná víc..ale taky teď plánuji leštěnku S22...Někdy se nedá jinak!
Suprovka, pro klasiku mám slabost..
Díky za koment k mému Manetovi z renovace mám radost a jsem rád, že jsem si Maneta udělal, jenom nerozumím s čím nesouhlasíš. Bikerr3979 píše, že ty dnešní oplastované motorky a skůtry nikdy nebudou veterány a myslím, že má pravdu. Jsou to spotřební motorky.
Zdravím, nesúhlasím s Bikerr3979 mam 20 a venujem sa veteránom a zďaleka niesom najmladší peraka dávam do pôvodného stavu už 2 roky úplne bez replík, manet 90 čaká na svoj čas a tvoj manet klobúk dole pekná renovácia
Díky za všechny komentáře. Když jsem Maneta kupoval udělal jsem si radost a splnil jsem si sen mít malého péráka. Dalo to dost práce a spolikal víc úspor než jsem čekal, ale nelituju myslím, že to stálo za to.Kromě drátů v kolech,lanovodů,krytů předních tlumičů a elektrointalace je z originálních dílů.
Plně souhlasím s Bikerrem3979.